Lullig hèquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:20 schreef Adelante het volgende:
LUL traject?
Weinig andersquote:
Ik heb me even ingelezenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:30 schreef Joene het volgende:
JahoorGesprek was min of meer wat we hadden verwacht
![]()
Volgende maand IUI traject
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
Hallo, update. Zieke peuter (vanochtend mee naar huisarts geweest, niks ernstigs verder) en doodzieke poes die waarschijnlijk aan d'r laatste dagen bezig is. YPPY en ik zijn vanachten nog in de weer geweest met uurlijkse dwangvoeding om d'r een beetje op weg te helpen maar ik vrees dat het niks meer gaat worden. Amper geslapen dus en redelijk brak. Straks nog even naar de dierenarts.
Morgen weer werken, kan ik hopelijk weer bijkomen..
Hallo, zuigt dus allemaal J. Sterkte met zowel de peuter als de poes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
Hallo, update. Zieke peuter (vanochtend mee naar huisarts geweest, niks ernstigs verder) en doodzieke poes die waarschijnlijk aan d'r laatste dagen bezig is. YPPY en ik zijn vanachten nog in de weer geweest met uurlijkse dwangvoeding om d'r een beetje op weg te helpen maar ik vrees dat het niks meer gaat worden. Amper geslapen dus en redelijk brak. Straks nog even naar de dierenarts.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
Helaas, de dierenarts (en wij) zien er geen heil meer in, ze was nog meer afgevallen en was ook onderkoeld aan het raken, vanavond krijgt ze een spuitje. Zoals verwacht dus, maar toch een harde boodschap.. Gelukkig slaapt Anna nog kan ik even bijkomen op de bank.
.
Oh, en ik voel me kut. Dus.
Sterkte J ook voor Yppy en Anna !quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
Helaas, de dierenarts (en wij) zien er geen heil meer in, ze was nog meer afgevallen en was ook onderkoeld aan het raken, vanavond krijgt ze een spuitje. Zoals verwacht dus, maar toch een harde boodschap.. Gelukkig slaapt Anna nog kan ik even bijkomen op de bank.
.
Oh, en ik voel me kut. Dus.
Hmmm ja toch moeilijk om te zeggen , morgen is poes er niet meerquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef Jarno het volgende:
Bedankt (echt). Ze ligt nu lekker onder een dikke deken in d'r reismandje, ze heeft al een lichte verdoving gehad zodat ze iig geen pijn heeft. Straks maar even Anna inlichten..
Ja, heel lastig. Dood is (gelukkig) tot nu toe een onbekend begrip maar we willen ook de associatie met inslapen en slapen vermijden. Veel kinderen worden bang om te gaan slapen als er een huisdier is ingeslapen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm
ja toch moeilijk om te zeggen , morgen is poes er niet meer
Tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, heel lastig. Dood is (gelukkig) tot nu toe een onbekend begrip maar we willen ook de associatie met inslapen en slapen vermijden. Veel kinderen worden bang om te gaan slapen als er een huisdier is ingeslapen.
Maar het moet ze ook wel duidelijk zijn dat ze er echt niet meer is en ook niet meer terugkomt. Ach ze is bijdehand genoeg.
Ja dierendag gister hequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:21 schreef Jarno het volgende:
Kom anders even collecteren voor de dierenbescherming nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |