Mogguh J.quote:
Nee het stort ! meer dan 20mm wordt er verwachtquote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:12 schreef Jarno het volgende:
Het is er desalniettemin wel weer voor enzo.
Ja. Echt zo van dat druilerige winderige neukweer.quote:
ERROR DOES NOT COMPUTEquote:
Ik denk dat het voor hubbie ook maar beter isquote:
Hmmm zo van dat je de gordijnen dicht laat , een sms stuurt met NEUKEN AAN!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja. Echt zo van dat druilerige winderige neukweer.
Ja.quote:
Hatsjee. Is dat een optie voor je?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:44 schreef Joene het volgende:
Of ze bieden je een baan aan BIJ HP in ierland voor 48k euro's + relocation
Neuh !quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
O, valt dat niet onder relocation dan?.
nog geen druppel gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het stort ! meer dan 20mm wordt er verwacht![]()
oh man! bedanktquote:
Goed voor je , krijg je grote jesters van !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh man! bedanktik heb in geen jaren dat op, en er ook geen behoefte aan gehad
maar nu
Pregnant.Housewifes.8.nzb?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik hoor m'n preggo boven afbakbroodjes opensnijden.
Wie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
mis ik iets? van wie is die kloon?
Slaap Je ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat op DVD of een uncompressed BluRay image?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Joene het volgende:
I prefer de Kinky Pregnant Housewifes deel 13 , dan doen ze zo lekker ranzig
Je vrouw is zwanger en ze brengt je nog steeds lunch? Rezptec.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef 3MinuteHero het volgende:
Voor diegenen die deze kloon wel kennen, staat het godvergetenlekkermakende bewijs van de lunch op Twitterrrrrrrrrrrrrr
Mjahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Jarno het volgende:
Je vrouw is zwanger en ze brengt je nog steeds lunch? Rezptec.
That's more like it.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik kreeg dan ook gewoon een to-do-list voor vandaag bij die lunch :[.
Goed te zien dat je je huiswerk hebt gemaakt ! Naais toe miet joe toe !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Het schijnt van niet.quote:
Nu klink je als Gellarboy, een jaar of 6 geledenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Jarno het volgende:
Niet 3, je bent een newbie.
Maar een (zeldzaam) okaye.
Retro is hip 3!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Nu klink je als Gellarboy, een jaar of 6 geleden.
Moblo toen ze nog jesters had ofzo?quote:
ik zag net op twitter dat profiel van die chick van 3 , best een lekkerwijf doch !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
Wel knoppen d'r op 3, heb ik ergens gelezen. Dacht ik.
Heb je die buik gezien man!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zag net op twitter dat profiel van die chick van 3 , best een lekkerwijf doch !
Als dat een sletje was ,waarom heb ik die dan niet gepaald ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een of andere slettige bijna-oldbie
Best dik , doch die profiel foto is best okay !quote:
Whehehehe.. De hele dag J. de hele dag!!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:16 schreef 3MinuteHero het volgende:
Vrouw hier naast me roept: Ja Hallo, derziteen BABBIE in hoor !
Wiesdat? Oooooh, das zeker die Jeroen_W, die de hele dag met Tally xzit te cheylen..
omdat ze een wannabe wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Als dat een sletje was ,waarom heb ik die dan niet gepaald ?
Mjah, 't is ongelooflijk wat die hormomen met haar tijdsbesef doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
Whehehehe.. De hele dag J. de hele dag!!!!
Say that. Ontbijt om 13 uur is wel een klein beetje mis idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:18 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Mjah, 't is ongelooflijk wat die hormomen met haar tijdsbesef doen.
Daarom is het ook lunchquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Jarno het volgende:
Say that. Ontbijt om 13 uur is wel een klein beetje mis idd..
Er zijn niet veel dingen die in 10 jaar tijd hetzelfde blijven, maar dit....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef 3MinuteHero het volgende:
De serversnelheid is er hier door de jaren ook niet beter op geworden he ?
kZieniks.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef 3MinuteHero het volgende:
J. heeft een PM
(wat ik eerst nog moest aktieferen)
Anders wordt mama boosquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef 3MinuteHero het volgende:
Lunch op, zo maar eens aan de to-do-list beginnen .....
Nou, boos, boos, eerder weer misselijk, als ik niet snel stap 1 op de list ga doenquote:
Bij...?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:06 schreef Joene het volgende:
Goed etentje en mini notebookje los geluld voor de waardering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |