Welke dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef brtausi het volgende:
neeeeeeeeeee wat doe je met de topic titel.
Er was toch al een mooi verzonnen?
quote:
Joah daaag, ik ga geen hele topics teruglezen. Had de laatste pagina ff gelezen en daar las ik niks over briljante TT's. Overigens is deze TT per definitie al briljant omdat er "Harry Vermeegen" in staat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef brtausi het volgende:
neeeeeeeeeee wat doe je met de topic titel?![]()
Er was toch al een mooie verzonnen?
ik had vroeger altijd een bloedhekel aan die harry vermeegen.
en nog steeds...
Zullen we ze negeren?quote:
helpquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:09 schreef jna het volgende:
http://www.youtube.com/user/Videoblik#play/uploads
Jaaaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welke dan?
Oh en: 1 Dennis bier, 2 Dennis bier, 1 2 3 4 Dennis bier![]()
Classic
kweetnietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welke dan?
Oh en: 1 Dennis bier, 2 Dennis bier, 1 2 3 4 Dennis bier![]()
Classic
quote:
Ik dacht even dat je ging zeggen: Volgens mij ben jij het sletjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die elke dag in de dag top 100 staat
Samen met L.no..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet elke dag. Maandag stond ik er niet in en in het weekend sta ik er nooit inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
sinds 1 oktober mag je niet meer spammen via email dus daarom maar hier
Wat een prestatiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:16 schreef ManianMan het volgende:
Ik kom er hopelijk ook in vandaag ...
Ze zijn de meerderheid. It won't work.quote:
Ik was één hele week op de top 100 en dat betekent meteen dat het iedere dag zo is?quote:
Zou danny ook stage hebben gelopen toen die fok bedacht?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een prestatieVolgens mij heb ik er 1x in gestaan. Postte voor stage ook nooit zoveel op FOK!
Dat was gewoon een deel van de opvoedingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:16 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij heb je echt iets gemist in je jeugd als je De Regenjas niet altijd keek. Ook altijd die meisjes die helemaal moesten huilen als ze meet&greet met Dani (:')) hadden![]()
En die ballen tegen de ruiten schieten, die soms ook sneuvelden, waar je dan ook heel erg op hoopte
Ik was even verward, ik heet ook Dannyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef brtausi het volgende:
[..]
Zou danny ook stage hebben gelopen toen die fok bedacht?
Je wilt toch niet zeggen dat je in het weekend een sociaal leven hebt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet elke dag. Maandag stond ik er niet in en in het weekend sta ik er nooit in
Een hele weekquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze zijn de meerderheid. It won't work.
[..]
Ik was één hele week op de top 100 en dat betekent meteen dat het iedere dag zo is?
Ik vroeger ook niet, nu ineens wel...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een prestatieVolgens mij heb ik er 1x in gestaan. Postte voor stage ook nooit zoveel op FOK!
Misschien, stage staat gelijk aan verveling.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef brtausi het volgende:
[..]
Zou danny ook stage hebben gelopen toen die fok bedacht?
Ik ga proberen een record te brekenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik nog stage liep stond ik er volgens mij ook regelmatig in. Maar volgens mij ook niet echt vaak
.
Ik post alleen maar hierquote:
Dan noemen ze je wel geen Newbie meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik post alleen maar hier
Stond toen een keer met Paula op plek 1 en 2. Hadden we 200+ posts in SC op 1 dag, hoezo kansloos
Waar je al niet mee kan zitten als onzeker jongetjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan noemen ze je wel geen Newbie meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ik zie jou nog best vaak hoor. Vorige week ook al volgens mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik nog stage liep stond ik er volgens mij ook regelmatig in. Maar volgens mij ook niet echt vaak
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik post alleen maar hier
Stond toen een keer met Paula op plek 1 en 2. Hadden we 200+ posts in SC op 1 dag, hoezo kansloos
Zaterdagavond baggerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik post alleen maar hier
Idd, toen wilde er niemand mee naar de kroeg en moest ik toch ietsquote:
uhm.. neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
Nico, had jij mijn vraag nog gelezen like.. 4 topics terug?
Jij had toch zo'n ipwn-applicatie geschreven die iets deed met real-time score-informatie oid?quote:
kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n ipwn-applicatie geschreven die iets deed met real-time score-informatie oid?
Die site in je sigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n ipwn-applicatie geschreven die iets deed met real-time score-informatie oid?
WEL!quote:Speelt AJAX vandaag?
Nee!
Zaterdag uit eten met basketbalteamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:35 schreef AMDB het volgende:
Heeft iedereen al weekendplannen?
Nog 40quote:
Vanavond (quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:35 schreef AMDB het volgende:
Heeft iedereen al weekendplannen?
I know. Kon zo snel geen speelschema's in csv-formaat vinden van de europese wedstrijden enzo, komt nog wel. Ooit.quote:
Heb je al een tafeltje gereserveerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zondag ontbijten bij de Mc!
ik had al geantwoord he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I know. Kon zo snel geen speelschema's in csv-formaat vinden van de europese wedstrijden enzo, komt nog wel. Ooit.
Vanmiddag alvast even opgegeven hoe ik mijn burgers wil en hoelaat. Dan zetten ze de champagne op tijd koud en sturen ze iedereen het gebouw uit!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:01 schreef brtausi het volgende:
[..]
Heb je al een tafeltje gereserveerd?
Vorige keer waren ze de champagne vergeten bij mij. Die konden hun fooi wel vergeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vanmiddag alvast even opgegeven hoe ik mijn burgers wil en hoelaat. Dan zetten ze de champagne op tijd koud en sturen ze iedereen het gebouw uit!
Der zit toch standaard 10% fooi in de prijs bij de Mc?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:09 schreef brtausi het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze de champagne vergeten bij mij. Die konden hun fooi wel vergeten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:11 schreef brtausi het volgende:
beste vrienden, ik hou het voor gezien.
tjuuz!
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef Bravebart het volgende:
Mijn beestjes geven lichtIk vind mn stage nu al geslaagd
![]()
Ja, dat is dus een probleem, ik heb geen capabele cameraquote:
quote:
vastquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Der zit toch standaard 10% fooi in de prijs bij de Mc?
Als je het maar niet te lichtzinnig opvatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:58 schreef Bravebart het volgende:
Ja hèZeker nu ze het doen
Als ze straks opeens kappen met licht geven om onverklaarbare reden(en) wordt het minder leuk, maar nu is het ff volop lol
De vrouw van Artis was ook tevreden met de voortgang, dus ik heb een topdag
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef jna het volgende:
[..]
Als je het maar niet te lichtzinnig opvat
SWEET!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een probleem, ik heb geen capabele cameraDie van mn mobiel is er te slecht voor (sluitertijd van 20 sec. ofzo) en ik heb geen andere
Plus, het is maar heel zwak; komt (nog) niet in de buurt van een 30 watt gloeilamp
Maar ik zal morgen eens mn andere mobiel meenemen en testen, die heeft een wat betere camera
Maar zoiets moet het gaan worden:
[ afbeelding ]
Ik zou eigenlijk ook 250 krijgen maar is blijkbaar 350 gewordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar weken wachten, ik krijg 250 euro in totaal
quote:
quote:
Dan neem je gewoon je bacteriën mee als loon.. Simpel toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Enige 'nadeel' is dat ik 0 stagevergoeding krijgMaar ik eis aan het eind wel wat vrijkaartjes voor Artis ofzo
Kan ik ze als leeslampje gebruikenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon je bacteriën mee als loon.. Simpel toch?
Een of ander vaag virus en ze daarmee chanterenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon je bacteriën mee als loon.. Simpel toch?
Pas maar op of ik verzuip je pinguins!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een of ander vaag virus en ze daarmee chanteren
Energiebesparend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ik ze als leeslampje gebruiken_
Sig-waardigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Een beter milieu begint bij Bravebart.
een lichtend voorbeeld!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ik ze als leeslampje gebruiken_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |