En dat allemaal door een gehackt PHP scriptquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:59 schreef Pindabroodje het volgende:
Specificatie van de manuren:
1[i]6:30 - 18:00 - 2 engineers locatie NedZone, 1 engineer van XX, 1 engineer ingehuurd
16:30 - 17:00 rijden naar dc
17:00 - 18:00 herstarten server en probleem herleiden
18:00 - 00:00 - 1 engineer locatie NedZone, 1 engineer ingehuurd
18:00 - 20:00 httpd functioneert niet meer na restart, onderzoeken waarom httpd niet meer functioneert en errors oplossen.
Om 20.00 uur kwam de conclusie dat de server gehackt was via de user en moest er een oplossing gezocht worden hiervoor heeft de engineer die op dat moment nog bezig was contact met mij gehad tot 20:15 ongeveer.
20:15 - 20:45 server klaar gemaakt om te kunnen backuppen
20:45 backups ingestart
21:30 backups overpompen van NedZone naar Haarlem
22:30 2e serie backups instarten (betreft 1 user die apart overgezet moet worden wegens aparte configuratie)
23:30 2e serie backups overpompen van NedZone naar Haarlem
20:30 - 00:00 - 1 engineer locatie Haarlem, 1 engineer van XX
20:30 - 21:30 uur andere servers ophangen en installeren (locatie Haarlem) om de klanten op de server die niet meer functioneerd over te kunnen zetten.
21:30 - 22:30 uur ontvangen backups vanuit NedZone.
22:30 - 00:00 backups terug draaien in Haarlem / tevens ontvangst 2e serie backups
00:00 - 01:00 terug draaien 2e serie backups
Inderdaad, hostje.nl wordt verder helemaal nergens genoemd. Noch door TS, noch door anderen die aan het 'speculeren' zijn. Erg vreemde post.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef Nizno het volgende:
stomme kick.. terwijl TS nergens in het topic aangeeft om welke hoster het gaat.... zou bijna denken dat hostje.nl zichzelf wil indekken voor TS gaat zeggen welke hoster het om gaat....
Toch wel Webhost stuurt mij factuur van ¤1000quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, hostje.nl wordt verder helemaal nergens genoemd. Noch door TS, noch door anderen die aan het 'speculeren' zijn. Erg vreemde post.
Ah, hostje.com, ik had alleen op hostje.nl gezocht zoals in de post stondquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Toch wel Webhost stuurt mij factuur van ¤1000
Krijgen we daar dan ook een factuur van?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef MaffeMuis het volgende:
Alle mensen die aan dit topic mee hebben gewerkt en zomaar zelf googled een bedrijf aanwijzen en dan klakkeloos aanneemt dat het dan ook zo is, wil ik hartelijk bedanken voor onterechte beschuldigingen en schades door mensen die ons hier in verband mee brengen!
Uhh? Wut? Het gaat over jullie, er is niks gebeurd, maar toch wil je weten hoe het afloopt?quote:Verder wil ik graag weten hoe het afgelopen was.
Deze post komt qua kwaliteit aardig overeen met hetgeen TS kreeg via emailquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef MaffeMuis het volgende:
Ik wil graag even reageren op dit topic, wat ik zelf heb gevonden via google over ons bedrijf Hostje.nl
Ons bedrijf wordt nu ten onrechte beschuldigt over iets wat niet door ons is gedaan.
Onze server(s) zijn niet down geweest, we hebben nimmer een factuur van 1000 euro gestuurd naar de TS (daarbij is de TS niet eens klant van ons) Onze servers worden gehost bij Transip B.V. te A'dam Daarbij zullen wij voor zulke dingen geen factuur sturen...
Omdat dit in google staat, wil ik dit aan de post toevoegen of aan de moderators van het forum vragen om alle posten met ons bedrijfsnaam te verwijderen!! Waar wij mogelijk schade door leiden!
Alle mensen die aan dit topic mee hebben gewerkt en zomaar zelf googled een bedrijf aanwijzen en dan klakkeloos aanneemt dat het dan ook zo is, wil ik hartelijk bedanken voor onterechte beschuldigingen en schades door mensen die ons hier in verband mee brengen!
Verder wil ik graag weten hoe het afgelopen was.
Heb ik het weer gedaan, lol.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Toch wel Webhost stuurt mij factuur van ¤1000

Als je hem verder wilt chanteren, check z'n profielinfo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Deze post komt qua kwaliteit aardig overeen met hetgeen TS kreeg via email
ik zou zeggen, bewijs het even!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef MaffeMuis het volgende:
Ik wil graag even reageren op dit topic, wat ik zelf heb gevonden via google over ons bedrijf Hostje.nl
Ons bedrijf wordt nu ten onrechte beschuldigt over iets wat niet door ons is gedaan.
Onze server(s) zijn niet down geweest, we hebben nimmer een factuur van 1000 euro gestuurd naar de TS (daarbij is de TS niet eens klant van ons) Onze servers worden gehost bij Transip B.V. te A'dam Daarbij zullen wij voor zulke dingen geen factuur sturen...
Omdat dit in google staat, wil ik dit aan de post toevoegen of aan de moderators van het forum vragen om alle posten met ons bedrijfsnaam te verwijderen!! Waar wij mogelijk schade door leiden!
En ze zijn Fucking duur.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef JuiceJuice het volgende:
- hebben hun zaken niet op orde.
Pauper, pakketten van 2 tot 10,- p/m duur noemenquote:
Goed bezig, ik vond dit topic inderdaad terug op pagina 12 van de zoekresultaten (gezocht op 'hostje'). Als iedereen nog even een paar keer je bedrijf noemt zal dit wel omhoog schieten!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef MaffeMuis het volgende:
wat? hostje.nl of hostje.comquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goed bezig, ik vond dit topic inderdaad terug op pagina 12 van de zoekresultaten (gezocht op 'hostje'). Als iedereen nog even een paar keer je bedrijf noemt zal dit wel omhoog schieten!
hostje staat inmiddels op pagina 8quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goed bezig, ik vond dit topic inderdaad terug op pagina 12 van de zoekresultaten (gezocht op 'hostje'). Als iedereen nog even een paar keer je bedrijf noemt zal dit wel omhoog schieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |