heel subtielquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou, laat je niet uit het veld slaan!
Naja, eigenlijk gewoon Your Love. Maar hier doe ik het voorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
heel subtiel
Outfield met I dont wanna lose your love?
staat boven jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:57 schreef GimmeGore het volgende:
mooi, dan ga ik em nu eens op zoeken op youtube
Stand #1749...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
nou ja, T.J. Thijssen
maar ik vind het
nee, je moet er wel oog voor hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Magnolia?
Goed gezien !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:22 schreef PhysicsRules het volgende:
iris
Wel Joods, desondanks niet Hebreeuws. Mirjam is ook niet goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef qonmann het volgende:
weer wat geleerd, mooie naam wel, dacht altijd dat het Joods was
Mirjam ?
Nacht, in zowel hebreeuws als arabisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef De_Hertog het volgende:
Leila?
Scheelt weer, die andere twee was ik zo niet opgekomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Ja, de Verso telt apart mee, net als de IQ en de Auris
De_Hertog +1
Hup, Pokeren jij !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Clapton?
Ze zijn al begonnen..... Ik mag niet meer mee doen....quote:
Zeker. Leila is hun bekendste nummer, maar dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Clapton?
Al kennen de meeste fans het nummer als Layla.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker. Leila is hun bekendste nummer, maar dat vroeg ik niet
mr_anonimous +1
Jammerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen..... Ik mag niet meer mee doen....
Nee, in den beginne wel maar hij opereerde later in vanuit NL.....quote:
We zoeken een dorpje in NL..... maar wel dichtbij Duitsland.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |