Yep. Zonder die Oranjemarsen had niemand ooit van die Two Mule Town gehoord.....quote:
Dat is een stad met maximaal 22.000 inwoners....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat beter of slechter dan een One Horse Town?
Inderdaad, verder is er niet veel bijzonders aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. Zonder die Oranjemarsen had niemand ooit van die Two Mule Town gehoord.....![]()
Jawel.quote:
Randy Newmanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:29 schreef qonmann het volgende:
Oiot een slogan van Sabena:
Met Sabena was U er al geweest![]()
Noem iemand die "One day I'll fly away" de hitparade inzong
Sabena: Such A Bad Experience, Never Again.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:29 schreef qonmann het volgende:
Ooit een slogan van Sabena:
Met Sabena was U er al geweest![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef ScottTracy het volgende:
Crawford bedoel ik
Kaart ze !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet gaanDe kaarten worden koud!
Uit welk nummer van wie?quote:You know I like my girls a little bit older
Hey kleine meid op je kinderfiets......quote:
Ach ja. De illusionist David Copperfield gebruikte dit bij een act waar hij iemand liet zweven,quote:
Job Cohen? Zingt die?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:40 schreef qonmann het volgende:
had Cohen kunnen zijn, een wat oudere bard ?
Herman van Veen -> Suzanne -> Cohen ..en de cirkel is rondquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey kleine meid op je kinderfiets......
quote:Josie's on a vacation far away
Helaas. Maar je mag 'em wel plaatsen, misschien kun je je medequizzers helpen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
krijg ik een half punt als ik de volgende zin kan aanvullen?
Nou, laat je niet uit het veld slaan!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef GimmeGore het volgende:
als ik hem hoor kan ik em helemaal meezingen, maar zo uit mn kop kom ik niet verder dan het eerste couplet
nee, ik ken hem van de Skyradio. Daar werdtie vroeger grijs gedraaid. En ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef ScottTracy het volgende:
Wauw, als je de tekst zo goed kent zou je toch zeggen dat je de uitvoerende artiest ook wel weet
heel subtielquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou, laat je niet uit het veld slaan!
Naja, eigenlijk gewoon Your Love. Maar hier doe ik het voorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
heel subtiel
Outfield met I dont wanna lose your love?
staat boven jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:57 schreef GimmeGore het volgende:
mooi, dan ga ik em nu eens op zoeken op youtube
Stand #1749...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
nou ja, T.J. Thijssen
maar ik vind het
nee, je moet er wel oog voor hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Magnolia?
Goed gezien !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:22 schreef PhysicsRules het volgende:
iris
Wel Joods, desondanks niet Hebreeuws. Mirjam is ook niet goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef qonmann het volgende:
weer wat geleerd, mooie naam wel, dacht altijd dat het Joods was
Mirjam ?
Nacht, in zowel hebreeuws als arabisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef De_Hertog het volgende:
Leila?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |