abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73297829
Ik kan uit betrouwbare bron vermelden dat er bij de DSB in ieder geval al geen nieuwe contracten meer worden afgesloten, ze knijpen hem dus flink.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73297889
Lakeman is vooral een aandachtsgeil mannetje die iets te lang uit de aandacht is geweest voor zijn eigen ego. Hij 'vergeet' wel eens vaker het hele plaatje te schetsen, het liefste t.a.v. partijen die gebonden zijn prudent te reageren uit privacyoverwegingen. Heeft ie immers vrij spel.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:55:23 #203
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73297898
wat voor nieuwe contracten?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_73297911
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan uit betrouwbare bron vermelden dat er bij de DSB in ieder geval al geen nieuwe contracten meer worden afgesloten, ze knijpen hem dus flink.
ik kan uit betrouwbare bron vermelden dat geen enkele prijsvechter nieuwe contracten meer afsluit. Die storten liever geen geld in een bodemloze put.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:57:31 #205
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73297934
Welkom terug Dinosaur, lang niet gezien hier.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73297992
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:53 schreef Bulletdodger het volgende:
ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel mee zal vallen. DSB zal echt niet failliet gaan, maar de grootste schade die ze uiteindelijk overhouden is de reputatieschade. Niemand zal ooit nog een hypotheek of een ander financieel product bij Dirk gaan afsluiten.
Dat lijkt me ook niet, zo'n imagoschade blijft over een bedrijf hangen als een waas en voor een bank is dat funest
pi_73298044
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat de Rabobank volgende week failliet gaat.
pi_73298116
Meer heb ik ook niet gehoord mensen, ik hoorde dit iig van een vriendin die bij de DSB werkt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73298157
het is denk ik meer de 'dus ze knijpen 'm al flink' toevoeging. Heel financieel Nederland knijpt 'm al een jaar flink. Alles wat gericht is op de onderkant van de markt verstrekt geen eurocent meer.
pi_73298321
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Meer heb ik ook niet gehoord mensen, ik hoorde dit iig van een vriendin die bij de DSB werkt.
Ik heb het van de directeur van de Rabobank, Piet.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:18:49 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73298495
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik heb het van de directeur van de Rabobank.
Ik heb zijn assistent dit topic gemaild, we zullen het wel horen, het zal wel meevallen denk ik
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73298760
Ok, dan komt het helemaal goed.

Ik ga nu even in bespreken met ABN, ik verwacht over een uurtje of 2 daar ook breaking news over!
pi_73298921
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:27 schreef Tha_Duck het volgende:

Ik ga nu even in bespreken met ABN, ik verwacht over een uurtje of 2 daar ook breaking news over!
doe je Gerrit wel de groeten namens ikweethetookniet?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:35:15 #214
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_73298952
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:00 schreef henkway het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet, zo'n imagoschade blijft over een bedrijf hangen als een waas en voor een bank is dat funest
Dexia en al die andere oplichters bestaan ook nog gewoon hoor..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:51:15 #215
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73299380
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dexia en al die andere oplichters bestaan ook nog gewoon hoor..
Nou "gewoon"..
Meer met hangen en wurgen en veul staatssteun ja..Veel scheelde het in ieder geval niet.
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=Q22FV121
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:55:14 #216
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73301117
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:27 schreef Tha_Duck het volgende:

Ik ben net even op de koffie geweest bij Ben, en hij is bereid nog wat extra geld bij te drukken. Geen reden tot zorg dus!
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_73301430
Zoals ik al meldde:
quote:
UTRECHT (AFN) - De deadline van de Europese Commissie voor de verkoop van onderdelen van ABN Amro of Fortis Bank Nederland is keihard. Als er vrijdag geen oplossing komt, is de kans groot dat Brussel de fusie tussen de twee staatsbanken niet zal toestaan. Dit concludeerden de vakbonden en ondernemingsraden vrijdag uit een gesprek met eurocommissaris Neelie Kroes.
Vanavond zal ik bij Nova de oproep doen om al het geld weg te halen bij Fortis en ABN !!

@Eg_Wel: De tijd dat ik iets uit België voor waar aanneem ga jij niet meemaken. Ze kunnen daar niet rekenen, dus onbetrouwbaar.
pi_73301524
wat een zinloos getreiter in dit topic zeg. Iedereen mag uitereraard een mening hebben over DSB, en hoe zij aan hun geld komen. Op de balans papieren is er met DSB niks mis. DSB voldoet aan de solvency en liquidity eisen van de de nederlandse bank.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73301530
Tijd voor de cooperatieve FOK!bank. Bankieren zoals bankieren bedoeld was!

Elke bank gaat stuk als er gecoordineerd wordt dat er een bankrun komt.

Overigens vind ik wel opvallend dat DSB geen kort geding tegen Lakeman aanspant. Misschien moet Lakeman zelf ook maar eens een financieel risico dragen voor zijn uitlatingen.

Overigens vind ik DSB ook een gedrocht van een bank hoor. Maar elke financiele instelling verdient geld met verborgen premies, en alleen omdat het publiek systematisch weigert om producten kritisch te beoordelen. Gaat het goed, dankjewel, gaat het slecht mag iemand anders de brokken oprapen.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:16:48 #220
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73301675
FOK!Bank klinkt goed, wie wordt CEO?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73301720
Dat doe ik wel.

Ik hoef niet veel bonus. Beetje ala Zalm
pi_73302795
'Ruim 1 procent spaargeld opgenomen'
quote:
Klanten van DSB Bank hebben sinds donderdagochtend ruim 1 procent van al het spaargeld opgenomen dat DSB beheert. Dat zei woordvoerder Klaas Wilting van de bank vrijdag na afloop van een persconferentie waarin de DSB-schaatsploeg werd gepresenteerd.

Volgens hem gaat het om geld dat klanten hebben opgenomen via internet, telefonische overboeking of bij pinautomaten. ,,Iedereen weet dat wij zo'n 4,5 miljard euro aan spaargeld beheren, dus je kunt zelf uitrekenen hoeveel dat is'', aldus de woordvoerder. Bij welk percentage aan geldopnames DSB in de problemen komt, kon hij niet zeggen.
Was het niet Lakeman die zei dat DSB slechts 300miljoen in kas had? Als dat klopt, zijn ze goed de sjaak. Ik geloof niets van die 1%, tenzij dat dit komt door dat niemand bij de site kon.

[edit]
Helaas kunnen we het niet aan Dirk himself vragen:
Scheringa niet beschikbaar voor pers
quote:
Dirk Scheringa, AZ-voorzitter en eigenaar van DSB Bank, wilde vrijdag tijdens een persconferentie waarin de DSB-schaatsploeg werd gepresenteerd niet ingaan op de situatie bij de bank. Direct na afloop van de persconferentie bleek dat hij het hoofdkantoor in Wognum had verlaten.

,,Dirk is naar buitenkantoren om personeel toe te spreken over de situatie. Dat heeft hij gisteren ook al gedaan hier op het hoofdkantoor'', zei een woordvoerder van DSB Bank. ,,De raad van bestuur bestaat uit vier mensen. Wie van hen naar buiten treedt, maakt niet uit. Hij loopt niet weg voor zijn verantwoordelijkheden, die zijn gewoon verdeeld.''

Donderdagavond spraken de bestuursleden Hans van Goor en Robin Linschoten media toe. Gevraagd naar wat Scheringa vindt van de ontstane situatie bij zijn bank, zei de woordvoerder dat de AZ-voorzitter ,,het natuurlijk niet leuk vindt.''

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2009 12:58:04 ]
pi_73303065
Ik heb die uitzending van Nova gezien gisteren, dat van die koopsompolissen vind ik toch wel te ziek voor woorden hoor!! Die klanten zijn echt bewust uitgezogen, tot de laatste druppel!
pi_73303086
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:54 schreef RvLaak het volgende:
'Ruim 1 procent spaargeld opgenomen'
[..]

Was het niet Lakeman die zei dat DSB slechts 300miljoen in kas had? Als dat klopt, zijn ze goed de sjaak. Ik geloof niets van die 1%, tenzij dat dit komt door dat niemand bij de site kon.
waarom zijn ze dan goed de sjaak?
pi_73303148
Het zou mij niets verbazen als die zooi om gaat vallen de komende week! En terecht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')