Link?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Tassiepassie het volgende:
was zeker dat meisje uit een ander topic wat met der tiet aan het spelen was
dacht ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Tassiepassie het volgende:
Welk topic?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Tassiepassie het volgende:
Nee schijnbaar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:50 schreef varcento het volgende:
Haha! dan ben je wel echt een zielige kneus!
Had het meidje het niet door dan?
huh?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:51 schreef Penisbaard het volgende:
Was vast een Fok!er, even alle treintopics in de gaten houden
Neem dan ook een foto met flits zodat ze in een zwaai rechtop staatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef Skylark. het volgende:
Lief meisje in trein wordt niet wakker
Fappen op dingen uit je geheugen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Ps2K het volgende:
Neem het die jongen niet kwalijk, misschien heeft hij een slecht geheugen en wil ie er vanavond nog even op fappen. Bij nader inzien moet je blij zijn dat ie een foto heeft genomen en dat ie niet in de trein is gaan fappen.
owja: Trein
Doet me aan een ranzig filmpje denken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Ps2K het volgende:
Neem het die jongen niet kwalijk, misschien heeft hij een slecht geheugen en wil ie er vanavond nog even op fappen. Bij nader inzien moet je blij zijn dat ie een foto heeft genomen en dat ie niet in de trein is gaan fappen.
owja: Trein
Pics or it doesn't excist.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Doet me aan een ranzig filmpje denken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |