toen ik me telefoon uit me zak had gepakt was ze al klaarquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:28 schreef garriej het volgende:
...zat er een geil wijf, met dr tiet te spelen..![]()
klacht: geile wijfen die dat niet doen
En dan bied je geen sex aan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:28 schreef garriej het volgende:
...zat er een geil wijf, met dr tiet te spelen..![]()
klacht: geile wijfen die dat niet doen
Ja want jij bent natuurlijk zo'n baas die heel droog zegt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
En dan bied je geen sex aan?![]()
Of durfde je dat niet
Wat ben jij een trieste mongool zeg, downtje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:36 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat me pas geil lijkt?
Treinmachinist worden, en batsen met een conductrise in de cockpit.. en bij elk station gewoon doorrijden
Als ze dan toch echt al zo geil bezig is, why notquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja want jij bent natuurlijk zo'n baas die heel droog zegt.
"Hey hallo, Wat zit jij leuk met je tieten te spelen, Zullen we neuken"
En dat in een volle treincoupé
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Wat ben jij een trieste mongool zeg, downtje.
Helemaal zelf bedacht? Knap man!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je moeder met een glas melk, op een houtvlot met zelfgemaakte peddels van zeewier, op zoek naar een onbewoond eiland
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:36 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat me pas geil lijkt?
Treinmachinist worden, en batsen met een conductrise in de cockpit op de bok.. en bij elk station gewoon doorrijden
uit de losse pols homofielquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Helemaal zelf bedacht? Knap man!
Je bent de herdershond vergetenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je moeder met een glas melk, op een houtvlot met zelfgemaakte peddels van zeewier, op zoek naar een onbewoond eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |