quote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef jeloen het volgende:
[..]
gast die foto's je vroeg erom
een ti[: lichaamsverzorging het ziet er nogal ''vies'' uit![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik vind het ook knap hoor dat je met zon hoofd en zon man nog niet aan zelfmoorddenkt XD
maar heel sneu voor julie
quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef jeloen het volgende:
[..]
die smiley is dat je hoofd dinges?
maar dat pedagogies hulpverlener gedoe is dus eigenlijk gewoon : ik help mensen die zich niet goed voelen psygologies?
Ik begin hem goed zat te wordenquote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef jeloen het volgende:
[..]
sorry als het beledigend overkomt maar een tip:
ga naar je vrouw die is p(nogwat) hulpverlener die kan je vast helpen
Zo jammer van zo'n heerlijk topicquote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik begin hem goed zat te worden
Yep, maar ook een 12-jarige zou zich moeten kunnen gedragen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is een 12 jarig jochie wat net op internet mag van z'n ouders...
Second that. Ik wilde ook eigenlijk zeggen dat ik me er ook aan ergerdequote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, maar ook een 12-jarige zou zich moeten kunnen gedragen.
Good riddance!quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Netsplitter het volgende:
jeloen: 48 uur wegens doorgaan met kloten na waarschuwingen.
en een lintje voor de moderatiequote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Fogel het volgende:
Goed nieuws uit het banmeldtopic:
[..]
Good riddance!
PMSquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij omschrijft zichzelf wel goed, dat dan weer wel
[..]
Ik kom er ook niet inquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
Kunnen jullie dit topic aan de gang krijgen: New York City Part LVII
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan
Ach, het is weer kerstvakantie, dus de kindertjes zitten weer verveeld thuis achter de computer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben we tegenwoordig ook dagbagger? En dan heb ik het over het postgedrag van Jeloen in onder andere dit topic Wat als vlucht wordt geannuleerd?.
No Problemquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, het is weer kerstvakantie, dus de kindertjes zitten weer verveeld thuis achter de computer.
Maar ik zal het in de gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |