Je hoeft niet op alles te reagerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat worden nog al wat multiquote's
Haar. Anaal vernederen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hem het zelf laten doen![]()
draait het in de soep kan ie het zelf ook gaan oplossen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
wehehe, kom net terug lopen van lunch rijdt er een popiejopie voorbij.
toeteren naar bekenden, stoer het parkeer terrein oprijden en flitsend in parkeren.
iets te laat geremd, de stukken van zijn voorbumper lagen op de grond![]()
![]()
dat kan ookquote:
heb ik ook een plaatje vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door wel.o.k op 01-10-2009 21:24:33 ]nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik moest lachen.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook een plaatje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook een plaatje vanSchopje KPDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Vraag sjowfap.quote:
daar mogen dat soort plaatjes wel worden geplaatst niet in de ander forum'squote:
of hij heeft krijgt banquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
Ach, heeft hij straks ook een note. Of niet, want geen enkele mod leest terug
goed idee ga ook maar wat eitjes bakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb overigens niet genoeg aan twee eitjes. Ik ga maar wat brood uit de vriezer leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |