quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zweer dit: ik koop echt weer een boot, al is het na mn pensioen
dus geen hoofd of buikpijn vandaag?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ha duckieja..
[..]
Iedere zomer neem ik me voor lekker een bootje te huren
Daar heb ik er 2 vanquote:
Nee die heb ik vandaagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus geen hoofd of buikpijn vandaag?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar heb ik er 2 van
1 oranje en 1 gele
2quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]2 zelfs
een 2 persoons of 3 persoons?
leuk... dan hebben we altijd minimaal 1 chagerijnige dame hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee die heb ik vandaag
we doen het om de beurt
wowie... een love boatquote:
wie zegt dat ik daar chagerijnig van word?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
leuk... dan hebben we altijd minimaal 1 chagerijnige dame hier
2 he... 2quote:
quote:
ik een blauwe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar heb ik er 2 van
1 oranje en 1 gele
Last van krampen in de buik of buikpijn? Sproei met de net te hete douche kop 10 a 20 min over de buik zodat ie rood word daarna afdrogen en je buikpijn verdwijnt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee die heb ik vandaag
we doen het om de beurt
Je valt in herhaling, Klazien uit Schubbekutteveen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik een blauwe.![]()
[..]
Last van krampen in de buik of buikpijn? Sproei met de net te hete douche kop 10 a 20 min over de buik zodat ie rood word daarna afdrogen en je buikpijn verdwijnt.
Buikkrampen? Drink rooibosthee! Wordt in Zuid Afrika ook aan babies gegeven.
Middel tegen buikkrampen, eet twee tot drie pepermunten, kauw deze in grove stukken doorslikken en de kans is heel groot dat de krampen verdwijnen.
Bij buikkrampen werkt het heel erg goed om een glas lauw, bijna warm, water te drinken. Binnen 10 minuten begint de stoelgang en is de pijn voorbij.
In plaats van 20 min douhcen kun je ook een warme kruik tegen je buik leggen. En het is ook goedkoper voor het water gebruik.
Een beker warme/hete melk met een pepermuntje of anijsblokjes erin, helpt heel goed, buikpijn is snel over
Als je buikpijn heb neem dan aardappelpuree of poeder met scheutje warm water eet hiervan 2 eetlepels op en ze maagpijn trekt snel weg werkt ook goed bij kinderen. bij misselijkheid helpt het ook.
Als je buikpijn hebt leg er dan een warme pittenzak op de pijn ga je minder voelen.
Realiteit is vervelendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
Boot, op zee. Dobberen met zonsondergang. Duiken
Realiteit nu: kutbedrijf, kutwerk, bijna door alle mailtjes heen. Ga dood, klant.
Ik zou zo maar een shelemaal wat anders willen doen. Maar ja, wat. Ik kan niets andersquote:
En al was het zo, zou ik er niet meer hier over zeurenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus geen hoofd of buikpijn vandaag?
Echte liefdequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee die heb ik vandaag
we doen het om de beurt
Ow dat was misschien een verkeerde aanname van mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daar chagerijnig van word?
[..]
2 he... 2
Gelukkig laten we vooral positiviteit de boventoon laten voeren in KSCquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
En al was het zo, zou ik er niet meer hier over zeuren
[..]
Echte liefde
Yep, so truequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zo maar een shelemaal wat anders willen doen. Maar ja, wat. Ik kan niets anders
En tegenwoordig heb je overal wel weer een papiertje voo rnodig om uberhaupt aan een baan in die richting te komen....
Behalve als je voor jezelf begint.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zo maar een shelemaal wat anders willen doen. Maar ja, wat. Ik kan niets anders
En tegenwoordig heb je overal wel weer een papiertje voo rnodig om uberhaupt aan een baan in die richting te komen....
Positiviteit FTWquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow dat was misschien een verkeerde aanname van mij
[..]
Gelukkig laten we vooral positiviteit de boventoon laten voeren in KSC
Ik heb vorige week nog gezeild... tijdens de cursus!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga volgende week vet op de boot zitten
Harakiri is de enige oplossingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, so true
Je dromen volgen is niet meer zo makkelijk tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |