quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: Nou, vraag dat maar aan je vrouw!
O nee, kut,dat werkt alleen als je een jongen zou zijn.
Ik heb vroeger ook nachtdiensten gedraaid, was best wel tof als ik 's morgens naar huis reed, en al die slaperige koppen zag, wetende dat ik wel lekker naar bed kon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
En ja, ik ben nog steeds wakker!
Sinds gisteren 1800 uur.
dat is dan wel weer aardig van hem.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind leraren altijd heel lief, hij liet me iig lekker liggen
En neee, dat doe ik niet
En ga is slapen gek
Maar dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is dan wel weer aardig van hem.
geen tijd om te slapen, net het restant van de gang gepleistert (spachtelpoets/borokpleister)
[ afbeelding ]
en nu nog even de laatste 2 cv's ophangen en eentje bevriezen/afdoppen omdat we die niet gaan gebruiken....en dan slapen.
als je een huis koopt kom je slaap tekort, geloof me
Dat is wel fijn ja, ik slaap ook altijd heel lekker na een n8dienst.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook nachtdiensten gedraaid, was best wel tof als ik 's morgens naar huis reed, en al die slaperige koppen zag, wetende dat ik wel lekker naar bed kon.
Jazeker, alles nieuw gekocht, niks meegenomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat!
Mooi huis ?
Ben je zo rijk of ben je nu heel arm ?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jazeker, alles nieuw gekocht, niks meegenomen.
Zometeen weer even 8 dagen vrij om de keuken af te maken, hij staat al en heeft elektra maar de vloer moet nog even worden afgemaakt, heb eerst de pleister gedaan anders zit al die sjit op m'n vloer.
Je moet trouwens eens het vorige topic aanklikken. Daar staat een nog leukere foto van Simba.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe
Ik vond 't wel grappig, schrok alleen een beetje, staat er ineens een leraar te dicht bij je terwijl je net zo lekker lag
hihi, tas op taffel, is net een heerlijk kussen!
Ja, zo help je iedereen in de wereld een beetje, en we hebben samen met andere toffe FOK!users al bijna 16000,- uitgeleend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:58 schreef Crack_ het volgende:
En Lamon deed jij nou aan microkredieten ?
krijg je door die goede karma ook lekkere chicks geregeldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zo help je iedereen in de wereld een beetje, en we hebben samen met andere toffe FOK!users al bijna 16000,- uitgeleend.
En dat gaat nog veel meer worden.
Waar het omgaat is dat is dat ik een nieuw huis heb.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je zo rijk of ben je nu heel arm ?!
Krijgen we foto's te zien ?
Met gersie-boy komt het allemaal goed, je weet wat ze zeggen....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:27 schreef Otis2.0 het volgende:
gers heeft het ook echt alleen maar over 'chicks' he
volgens mij ben jij best wanhopig of niet jochie?
Ik wil af foto'squote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ok, de fotos gaan nog even duren, heb nog niet echt "af" foto's, alleen nog maar verbouwings en renovatiefoto's...
Nee, dat moet je zelf doen Gers. Ik snap ook je probleem niet zo, zoals je klinkt wil je niet een echte vriendin hebben, maar gewoon met een meisje naar bed, of heb ik dat fout?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:25 schreef gers het volgende:
[..]
krijg je door die goede karma ook lekkere chicks geregeld
Pleasequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat moet je zelf doen Gers. Ik snap ook je probleem niet zo, zoals je klinkt wil je niet een echte vriendin hebben, maar gewoon met een meisje naar bed, of heb ik dat fout?
Daarvoor heb je talloze opties:
-hoeren, 50,-
-call-girls, 200,- maar dan heb je haar ook wat langer en kun je haar mee uit eten nemen ofzo voordat je gaat neuken.
-Breezers, die vind je in dancings en clubs, je geeft ze heel veel drankjes, doet net alsof je geld niet op kan, en aan het eind van de avond pak je er 1 op haar mond, en fluister je: bij mij thuis nog even lekker verder zuipen?
-Seks-dating, je betaalt een bedrag, geen idee hoeveel precies, en zoekt naar perverse nymphomane vrouwen / meisjes die allerlei fetishes met je willen uithalen, dat moet je er dan wel bij nemen.
Genoeg advies zo?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat moet je zelf doen Gers. Ik snap ook je probleem niet zo, zoals je klinkt wil je niet een echte vriendin hebben, maar gewoon met een meisje naar bed, of heb ik dat fout?
-hoeren, 50,-
-call-girls, 200,- maar dan heb je haar ook wat langer en kun je haar mee uit eten nemen ofzo voordat je gaat neuken.
-Breezers, die vind je in dancings en clubs, je geeft ze heel veel drankjes, doet net alsof je geld niet op kan, en aan het eind van de avond pak je er 1 op haar mond, en fluister je: bij mij thuis nog even lekker verder zuipen?
-Seks-dating, je betaalt een bedrag, geen idee hoeveel precies, en zoekt naar perverse nymphomane vrouwen / meisjes die allerlei fetishes met je willen uithalen, dat moet je er dan wel bij nemen.
Genoeg advies zo?
Toch even een kanttekening bij de hoeren plaatsen, door de huidige crisis kan een wip al voor 35 geregeld worden, en dan is het nog steeds een "normale hoer" geen Oemfoefoe met 2 theezakken van 20 kilo per stuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
-hoeren, 50,-
Genoeg advies zo?
dankje voor de tipsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
-hoeren, 50,-
Genoeg advies zo?
Rustig aan is geen optie als je al 1 maand zonder heet water zit, wat vandaag dus ook niet gaat lukken want we hebben niet de goeie koppelingen, en dus heb ik er geen zin meer in en ga ik fokken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil af foto's
Doe maar rustig aan joh ;p
quote:
Iedereen betaalt voor seks.quote:
Ik betaal nooit, ik hoef hem alleen maar te laten zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen betaalt voor seks.![]()
Je zult toch minstens een aantal drankjes moeten geven, of aan iets anders geld moeten uitgeven om te laten zien hoe rijk en cool je wel niet bent bij sletjes.![]()
Als je een relatie wil is het andere koek, maar daar ben ik nogal slecht in, dus daar moet iemand anders maar over adviseren.
In het geval dat je zo'n kneus als jij bent wel ja. Ik heb dat nooit hoeven doen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen betaalt voor seks.![]()
Je zult toch minstens een aantal drankjes moeten geven, of aan iets anders geld moeten uitgeven om te laten zien hoe rijk en cool je wel niet bent bij sletjes.![]()
quote:Als je een relatie wil is het andere koek, maar daar ben ik nogal slecht in, dus daar moet iemand anders maar over adviseren.
Neuh, is meer betalen voor drugs waar sex uit voorkomt, al dan niet vrijwillig.quote:
Tuurlijk niet joh, stoere man.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:01 schreef Otis2.0 het volgende:
In het geval dat je zo'n kneus als jij bent wel ja. Ik heb dat nooit hoeven doen hoor.
Ik heb, behalve voor mijn huidige vriendin, nog nooit een drankje voor iemand gekocht. Vind je dat werkelijk zo ongeloofwaardig?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh, stoere man.
Maar mijn kaas croissants zijn klaar, ff naar beneden lopen.
Ehm, ja. Tenzij je huidige vriendin ook je eerste vriendin is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb, behalve voor mijn huidige vriendin, nog nooit een drankje voor iemand gekocht. Vind je dat werkelijk zo ongeloofwaardig?
Mijn huidige vriendin is niet mijn eerste vriendin nee. Maar als ik uitga is dat eerder om iemand te vinden voor één keer, en niet voor een langdurige relatie. Ik heb nog nooit een relatie gehad met iemand die ik tijdens uitgaan was tegengekomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehm, ja. Tenzij je huidige vriendin ook je eerste vriendin is.
Een drankje aanbieden is 1 van de eerste dingen die je doet als je iemand ziet die je aantrekkelijk vindt.
WEquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:27 schreef gers het volgende:
mensen hilfe waar kan ik een pak kopen liefst niet te duur en geen c&a pak
Thanks, ik heb nu een nieuwe wallpaper.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is dan wel weer aardig van hem.
geen tijd om te slapen, net het restant van de gang gepleistert (spachtelpoets/borokpleister)
[ afbeelding ]
en nu nog even de laatste 2 cv's ophangen en eentje bevriezen/afdoppen omdat we die niet gaan gebruiken....en dan slapen.
als je een huis koopt kom je slaap tekort, geloof me
Bijenkorf. DRIE DWAZE DAGEN JWZ.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:27 schreef gers het volgende:
mensen hilfe waar kan ik een pak kopen liefst niet te duur en geen c&a pak
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, ik heb nu een nieuwe wallpaper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens, ik googlede net op Lamon Fok, en ik heb één van de resultaten hier in een spoiler gezet. KLIKKEN OP EIGEN RISICOKut zeg, hij heeft een broek aan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens, ik googlede net op Lamon Fok, en ik heb één van de resultaten hier in een spoiler gezet. KLIKKEN OP EIGEN RISICOBWEHEHE, IN DE ARCHIEVEN DERMEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |