abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73266518
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:48 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Je had moeten zeggen: Nou, vraag dat maar aan je vrouw!

O nee, kut,dat werkt alleen als je een jongen zou zijn.

Hehe

Ik vond 't wel grappig, schrok alleen een beetje, staat er ineens een leraar te dicht bij je terwijl je net zo lekker lag
hihi, tas op taffel, is net een heerlijk kussen!
Baby darling doll face honey
pi_73266530
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
En ja, ik ben nog steeds wakker!
Sinds gisteren 1800 uur.
Ik heb vroeger ook nachtdiensten gedraaid, was best wel tof als ik 's morgens naar huis reed, en al die slaperige koppen zag, wetende dat ik wel lekker naar bed kon.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:55:32 #103
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73266573
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik vind leraren altijd heel lief, hij liet me iig lekker liggen

En neee, dat doe ik niet

En ga is slapen gek
dat is dan wel weer aardig van hem.
geen tijd om te slapen, net het restant van de gang gepleistert (spachtelpoets/borokpleister)

en nu nog even de laatste 2 cv's ophangen en eentje bevriezen/afdoppen omdat we die niet gaan gebruiken....en dan slapen.
als je een huis koopt kom je slaap tekort, geloof me
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_73266616
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

dat is dan wel weer aardig van hem.
geen tijd om te slapen, net het restant van de gang gepleistert (spachtelpoets/borokpleister)
[ afbeelding ]
en nu nog even de laatste 2 cv's ophangen en eentje bevriezen/afdoppen omdat we die niet gaan gebruiken....en dan slapen.
als je een huis koopt kom je slaap tekort, geloof me
Maar dan heb je ook wat!
Mooi huis ?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:57:47 #105
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73266618
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:53 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik heb vroeger ook nachtdiensten gedraaid, was best wel tof als ik 's morgens naar huis reed, en al die slaperige koppen zag, wetende dat ik wel lekker naar bed kon.
Dat is wel fijn ja, ik slaap ook altijd heel lekker na een n8dienst.
Al moet ik wel alleen slapen aangezien donna bij der ouders is.
pi_73266626
En Lamon deed jij nou aan microkredieten ?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:59:28 #107
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73266660
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:57 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook wat!
Mooi huis ?
Jazeker, alles nieuw gekocht, niks meegenomen.
Zometeen weer even 8 dagen vrij om de keuken af te maken, hij staat al en heeft elektra maar de vloer moet nog even worden afgemaakt, heb eerst de pleister gedaan anders zit al die sjit op m'n vloer.
pi_73266690
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Jazeker, alles nieuw gekocht, niks meegenomen.
Zometeen weer even 8 dagen vrij om de keuken af te maken, hij staat al en heeft elektra maar de vloer moet nog even worden afgemaakt, heb eerst de pleister gedaan anders zit al die sjit op m'n vloer.
Ben je zo rijk of ben je nu heel arm ?!
Krijgen we foto's te zien ?
pi_73266708
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:53 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hehe

Ik vond 't wel grappig, schrok alleen een beetje, staat er ineens een leraar te dicht bij je terwijl je net zo lekker lag
hihi, tas op taffel, is net een heerlijk kussen!
Je moet trouwens eens het vorige topic aanklikken. Daar staat een nog leukere foto van Simba.
Alleen mijn moeder moet nog 3 weken wachten voordat ie uit het nest mag. Ik geloof dat ik nog ongeduldiger ben dan mijn ma, en het is eigenlijk niet eens mijn katje. Okee, wel een beetje, hij gaat ook bij mij logeren af en toe.
pi_73266819
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:58 schreef Crack_ het volgende:
En Lamon deed jij nou aan microkredieten ?
Ja, zo help je iedereen in de wereld een beetje, en we hebben samen met andere toffe FOK!users al bijna 16000,- uitgeleend.
En dat gaat nog veel meer worden.
pi_73267213
China .
Chinese parade
Communisten
NOS die die parade op tv uitzendt
-
pi_73267227
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUU
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_73267241
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ja, zo help je iedereen in de wereld een beetje, en we hebben samen met andere toffe FOK!users al bijna 16000,- uitgeleend.
En dat gaat nog veel meer worden.
krijg je door die goede karma ook lekkere chicks geregeld
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_73267312
gers heeft het ook echt alleen maar over 'chicks' he

volgens mij ben jij best wanhopig of niet jochie?
-
pi_73267329
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:32:03 #116
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73267422
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ben je zo rijk of ben je nu heel arm ?!
Krijgen we foto's te zien ?
Waar het omgaat is dat is dat ik een nieuw huis heb.
Maar ik sta (nog) niet in de quote 500 iig!
Foto's kan ik wel even gaan regelen, moment, wilde er toch al een paar op hyves gaan droppen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:33:01 #117
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73267455
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:27 schreef Otis2.0 het volgende:
gers heeft het ook echt alleen maar over 'chicks' he

volgens mij ben jij best wanhopig of niet jochie?
Met gersie-boy komt het allemaal goed, je weet wat ze zeggen....
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:37:26 #118
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73267577
ok, de fotos gaan nog even duren, heb nog niet echt "af" foto's, alleen nog maar verbouwings en renovatiefoto's...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:38:11 #119
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73267600
x 4!
pi_73267603
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ok, de fotos gaan nog even duren, heb nog niet echt "af" foto's, alleen nog maar verbouwings en renovatiefoto's...
Ik wil af foto's
Doe maar rustig aan joh ;p
pi_73267609
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:25 schreef gers het volgende:

[..]

krijg je door die goede karma ook lekkere chicks geregeld
Nee, dat moet je zelf doen Gers. Ik snap ook je probleem niet zo, zoals je klinkt wil je niet een echte vriendin hebben, maar gewoon met een meisje naar bed, of heb ik dat fout?
Daarvoor heb je talloze opties:
-hoeren, 50,-
-call-girls, 200,- maar dan heb je haar ook wat langer en kun je haar mee uit eten nemen ofzo voordat je gaat neuken.
-Breezers, die vind je in dancings en clubs, je geeft ze heel veel drankjes, doet net alsof je geld niet op kan, en aan het eind van de avond pak je er 1 op haar mond, en fluister je: bij mij thuis nog even lekker verder zuipen?
-Seks-dating, je betaalt een bedrag, geen idee hoeveel precies, en zoekt naar perverse nymphomane vrouwen / meisjes die allerlei fetishes met je willen uithalen, dat moet je er dan wel bij nemen.

Genoeg advies zo?
pi_73267662
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, dat moet je zelf doen Gers. Ik snap ook je probleem niet zo, zoals je klinkt wil je niet een echte vriendin hebben, maar gewoon met een meisje naar bed, of heb ik dat fout?
-hoeren, 50,-
-call-girls, 200,- maar dan heb je haar ook wat langer en kun je haar mee uit eten nemen ofzo voordat je gaat neuken.
-Breezers, die vind je in dancings en clubs, je geeft ze heel veel drankjes, doet net alsof je geld niet op kan, en aan het eind van de avond pak je er 1 op haar mond, en fluister je: bij mij thuis nog even lekker verder zuipen?
-Seks-dating, je betaalt een bedrag, geen idee hoeveel precies, en zoekt naar perverse nymphomane vrouwen / meisjes die allerlei fetishes met je willen uithalen, dat moet je er dan wel bij nemen.

Genoeg advies zo?
Please
pi_73267747
quote:

[..]

-hoeren, 50,-

Genoeg advies zo?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
pi_73267872
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Please
Wat? Ik help iemand met goede raad.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:47:43 #125
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73267888
quote:

[..]

-hoeren, 50,-

Genoeg advies zo?
Toch even een kanttekening bij de hoeren plaatsen, door de huidige crisis kan een wip al voor 35 geregeld worden, en dan is het nog steeds een "normale hoer" geen Oemfoefoe met 2 theezakken van 20 kilo per stuk.
Door de crisis is er een duidelijke terugloop in klandizie en dat proberen ze te vermijden door de prijzen te verlagen, oh en je haar laten kammen is nog steeds 5 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')