Ok, cool.quote:
Ja man!quote:
Opa is weer thuis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:38 schreef swarmahoer het volgende:
heej zotheid, hoe is t ermee? (nav vorige week enzo..)
Eerder klaar + onbeperkt bier voor het persoon. 14.gifquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent net klaar met werken man, hoe snel heb je het wel niet achterover getankt?
klokquote:
Den Haag, alwaar over 6 uur en 15 minuten mijn trein naar Leiden gaat.quote:
Heb je je Blauwe Bijbel van Minerva al eigenlijk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:43 schreef Zotheid het volgende:
Eerder klaar + onbeperkt bier voor het persoon. 14.gif
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja man!
Ik had vroeger als ondertitel zelfs "Hertog Jan"
[..]
Opa is weer thuis.
Geen idee hoe het verder zal gaan. Echt stabiel is het allemaal niet.
[..]
Eerder klaar + onbeperkt bier voor het persoon. 14.gif
werkquote:
Minerva komt volgend jaar wel. Eerst even m'n P halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb je je Blauwe Bijbel van Minerva al eigenlijk?
Mijn kledingkast bestaat ook uit TH, RL, RW en andere gerenommeerde merken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar ik dacht dat jij het gele vocht had afgezworen toen je kledeingkast voor meer dan 80% uit mcgregor en scapa sport bestond...
Heb je die in het groot?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Minerva komt volgend jaar wel. Eerst even m'n P halen.
Hoewel de dames die ik nu van Minerva ken allemaal welzijn.
[..]
Mijn kledingkast bestaat ook uit TH, RL, RW en andere gerenommeerde merken.
WTH? Jij was als waardig vervanger aangewezen om met Crack_ te meeten omdat ik te oud blijk te zijn, zelfs wettelijk gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
Hoewel de dames die ik nu van Minerva ken allemaal welzijn.
Nein, sorry!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je die in het groot?
Bureaubladachtergrond.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou nou, diep respect hoor...*kuch*
Wettelijk zouden wij Crack in een kelder moeten opsluiten, alleen dan zouden wij kans maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
WTH? Jij was als waardig vervanger aangewezen om met Crack_ te meeten omdat ik te oud blijk te zijn, zelfs wettelijk gezien.
Nu niet gaan playen met Minerva-meisjes.
Take responsibility!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |