quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die ene kijkt rustig en die ander wild.
Zijn ze ook zo?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
natuurlijk, gevoel beethouden
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een week/anderhalf/twee geen seks hoef.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahaha...ik klop meestal af op de kin of het kuiltje in de onderrug boven de bil!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij blijft een baasch.
Maar wat een muziek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Shane MacGowen in zijn natuurlijke toestand.
Toen vrienden van mij naar een concert gingen een aantal jaar terug was ik ziek, maar hij was 2 uur te laat en moest van het podium afgetrokken worden, omdat hij niet op wilde houden met zingen. Jammer dat ik het gemist heb.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Volgens de overlevering werd hij geboren en riep hij:
"Fuck milk, where's the whiskey-tits"
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen vrienden van mij naar een concert gingen een aantal jaar terug was ik ziek, maar hij was 2 uur te laat en moest van het podium afgetrokken worden, omdat hij niet op wilde houden met zingen. Jammer dat ik het gemist heb.
Ik heb 10 jaar terug op een Ierse vakantiebeurs ook een bekend Iers bandje gezien, maar ik weet niet zeker meer welke. Het zou zomaar The Dubliners kunnen zijn. Zijn ze ergens in de 60 nu?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
LOL.
Heb hem nog nooit live gezien, dubliners wel.
Dubliners anno 2002:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar terug op een Ierse vakantiebeurs ook een bekend Iers bandje gezien, maar ik weet niet zeker meer welke. Het zou zomaar The Dubliners kunnen zijn. Zijn ze ergens in de 60 nu?
Het was Ierse folkmuziek, en allerlei meisjes mochten vooraan het podium een traditionele Ierse dans doen, en wij mochten meedansen.
Yup, dan heb ik ze ook gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dubliners anno 2002:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |