moet ik de grap nou nog een keer maken dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:12 schreef FJD het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jker_in_de_zeik.html
Muse![]()
Ik lust wel een Duvelquote:
thee..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Nu liever een kopje thee
Moet jij niet laveloos in de goot liggen momenteel??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gewoon bij Opus de Arita double layer! 25 stuks voor 14 euro... Maare omgebouwde xbox?
Nee das pas 2 en 3 oktober...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet jij niet laveloos in de goot liggen momenteel??![]()
Heb je Rucky al aangepakt??
Rucky? Ken ik niet? Maar waar rondloopt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:21 schreef ursel het volgende:
[..]
En Rucky?? Die met het BoF! logo rond huppelt??
Of is dat gewoon een kloon van je??
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Rucky? Ken ik niet? Maar waar rondloopt?
Detective Inco is hem op het spoor gekomenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:03 schreef Incolumis het volgende:
wie is Rucky eigenlijk? Rucky
loopt met onze BoF logo rond
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:26 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Detective Inco is hem op het spoor gekomen
Heb hem hier Artiesten die janken over "illegaal" downloaden aangesproken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:26 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Detective Inco is hem op het spoor gekomen
Ik zou hem gewoon een factuur sturen voor copyright schending.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb hem hier Artiesten die janken over "illegaal" downloaden aangesproken...
quote:
quote:
Zou wel moeten lukken. Nog even sporten eerstquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 10 gekocht bij de MM vanochtendWel voor ¤ 54,99
Naja, wie is er vanavond na 22:00 uur nog online voor een wedstrijd?
quote:
Als je geen "fietsen" had geschreven dan zou ik denken dat Frankie op je pc zat te tikken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:59 schreef FJD het volgende:
Jaaaaa ik heb m, ZOMG!1!1! Ik word gek, ik ga de hele nacht doorspelen, hier heb ik echt al een jaar naar uitgekeken. Nu als een gek naar huis fietsen en meteen spelen, eten kan later nog. Ik word gek!![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef jpjedi het volgende:
Als je geen "fietsen" had geschreven dan zou ik denken dat Frankie op je pc zat te tikken.
Net alsof dat in het verleden heeft geholpenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou als ik ooit zo post mag jij of Fer me een klap verkopen zodat ik weer normaal ga doen
Tuurlijk jongenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Net alsof dat in het verleden heeft geholpen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ah, het zit me weer even mee in mijn leventje.
Maandag was ik naar de rechtbank gegaan met een paar klasgenoten van mij, dit uitje gaf mij een bepaald soort energie om mijn studie veel serieuzer aan te pakken. En ik merkte op dat als ik mijzelf meer bezig houdt met het recht, dat ik dan ook vanzelf de studiestof beter onthou, aangezien ik het daadwerkelijk nodig heb in mijn leven. En toevallig loop ik die middag met een vriend langs een advocatenkantoor.
Ik besloot die middag, de volgende dag alleen langs te gaan, om te vragen of ze mij enigzins konden gebruiken en dat ik in ruil voor mijn hulp, geen geld, maar juridische kennis terug zou krijgen. Zo gezegd zo gedaan, het gesprekje duurde 2 minuten en ze zouden mij terugbellen.
Werd vandaag dus gebeld, moest alleen even een CV'tje sturen met aanvullende informatie over mijzelf. Ze vertelden mij dat het ze heel leuk leek en, omdat ze nog nooit iemand gratis hebben laten werken en ze het uitbuiting vinden, krijg ik ook nog eens betaald![]()
P.S
Zijn de advocaten van de metselmoorden
Je gaat eindelijk een andere spijkerbroek aandoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |