Correctquote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dat is toch wat we van het weekend gespeeld hadden??
Ik gok dat het bij jou ook aan je apparatuur ligtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar gewoon een vraag he. Wat is voor jou de meerwaarde aan deze boven de vorige om daar zoveel geld voor neer te leggen?
Yeah de nummers zijn geupdate![]()
Maar verder qua muziekbeleving vind ik het nou niet bepaald een groot verschil tussen die 2. (Maar goed, dat kan ook aan mijn kwaliteiten liggen..)
Zonder Denon klinkt 50Cent net als Kurt Cobainquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik gok dat het bij jou ook aan je apparatuur ligt
Ik vind het nieuwe album ook niet zo bijzonder, maar zeker ook niet slecht!
Goed vergelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonder Denon klinkt 50Cent net als Kurt Cobain![]()
Ik ben er ook erg tevreden overquote:
Over dat Xbox spelletje wat je voor me gebrand hebtquote:
ut was maar een garpje..quote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef FJD het volgende:
Als je t verschil tussen bv. Origin of symmetry en het nieuwe album niet hoort dan zou ik een gehoorapparaat halen![]()
Ik twijfel daarom ook wel of ik op t laatste moment nog een Muse kaartje zal kopen. Zo lekker klinkt t nieuwe album nou ook weer niet..
Good for youquote:Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Over dat Xbox spelletje wat je voor me gebrand hebt
Voelt ook erg goedquote:
Mooi man!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Voelt ook erg goed
vooral t deel dat jij t hebt gebrand
Mannenkoor Karrenspoorquote:
heb al heel lang niet meer gespeeld. Xbox staat ook bij iemand anders.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrees t ergste voor jeLijkt wel of Raffie werkloos is geworden, die heeft heel veel zitten oefenen namelijk
![]()
Maar je mag meedoen hoor
Wij maar denken dat we tegen jou aant spelen warenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef -Raffie- het volgende:
heb al heel lang niet meer gespeeld. Xbox staat ook bij iemand anders.
Maar als Ursel live heeft zal ik hem wel weer eens laten zien hoe het moet :p
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
meen je niet...dit weekend nogquote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Je verward Muse met Fifa 09quote:Op woensdag 30 september 2009 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar gewoon een vraag he. Wat is voor jou de meerwaarde aan deze boven de vorige om daar zoveel geld voor neer te leggen?
Yeah de nummers zijn geupdate![]()
Maar verder qua muziekbeleving vind ik het nou niet bepaald een groot verschil tussen die 2. (Maar goed, dat kan ook aan mijn kwaliteiten liggen..)
Tja, voor mij was er maar 1 Tour d' BoF!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
In het overall klassement wel, in het klassement van 2008 niet
Ik vond het wel een goeie grap, jammer dat zij hem niet door haddenquote:
Tour de BoF!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, voor mij was er maar 1 Tour d' BoF!En toen werd ik tweede.
Kuddo's voor mijquote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goeie grap, jammer dat zij hem niet door hadden
+10 roze aries voor jou!quote:
quote:
Grote fout van Ferrari.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Alonso naar Ferrari voor slechts 25 miljoen euro per jaar. Jammer dat ze niet Massa uittrappen maar Raikkonen
benieuwd wat santander massa per crash gaat betalen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Alonso naar Ferrari voor slechts 25 miljoen euro per jaar. Jammer dat ze niet Massa uittrappen maar Raikkonen
Rudy gewoon een factuur laten sturen ivm copyright schending.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:03 schreef Incolumis het volgende:
wie is Rucky eigenlijk? Rucky
loopt met onze BoF logo rond
Morgen danquote:Op woensdag 30 september 2009 18:29 schreef FJD het volgende:
Saturn hier had m nog niet, althans t magazijn zat dicht omdat t maandafsluiting was
Ik denk dat ik van m'n baas heel veel tijd ga krijgen om Fifa te spelen als ik morgenochtend om 09:00 bij de Saturn ga staanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen danIk sta morgen rond 09:30 uur bij de MediaMarkt in Bred
Alonso kan ik wel waarderen hoor. Tilt in zijn eentje een heel team naar een hoger niveau.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Grote fout van Ferrari.
Alonso
Keek toch al bijna geen F1 meer, volgend jaar hoeft het helemaal niet meer
dure dvd'squote:Op woensdag 30 september 2009 21:48 schreef FJD het volgende:
Nog een voordeel van een omgebouwde Xbox; als
dat klereding een cirkel in je DVD zet dan kost dat je maar liefst ¤1,50.
Verbatim DLs, enige die werkenquote:
Wiiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |