Daarom wonen de meeste mensen ook in de randstad gekkie. Puur uit voorzorg voor vrijkaarten. Je weet nooit!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik maak dus voor het eerst deze week mn brievenbus open (ja ik weet), zitten er vrijkaartjes bij ofzo die ik blijkbaar heb gewonnnen bij de staatsloterij ofzo? dus ik zo van: ah mooi meegenomen, is het in fucking amsterdam!, 150 km rijden
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef Acinonyx het volgende:
TS heeft spinnenwebben en wasberen in zijn brievenbus
Er zat wel een spin in jaquote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef Acinonyx het volgende:
TS heeft spinnenwebben en wasberen in zijn brievenbus
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Er zat wel een spin in ja, oja nieuwe klacht erbij: van dat plastic om reclamefolders, zodat je ze eerst kapot moet scheuren en dan plastic in prullenbak en papier bij papier, loeiirritant en milieuonvriendelijk.
1 of ander theatergedoe ofzo, weet ik ervan. Maar ik ga d'r wel heen of course, nederlander of nietquote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef Karina het volgende:
Wat zijn het voor kaartjes? Iets leuks?
Nee/Nee sticker bij de gemeente halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Er zat wel een spin in ja, oja nieuwe klacht erbij: van dat plastic om reclamefolders, zodat je ze eerst kapot moet scheuren en dan plastic in prullenbak en papier bij papier, loeiirritant en milieuonvriendelijk.
Een halve tank verrijden, maar hey, het zijn wel vrijkaartjesquote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
1 of ander theatergedoe ofzo, weet ik ervan. Maar ik ga d'r wel heen of course, nederlander of niet
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
1 of ander theatergedoe ofzo, weet ik ervan. Maar ik ga d'r wel heen of course, nederlander of niet
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |