Ik ook, maar als het 100 euro kost ga ik ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef Xrenity het volgende:
Wil ik wel graag heen zolang er een schappelijke prijs op staat
100 euro is tegenwoordig (helaas) een schappelijke prijs. Ik zou i.i.g. niet op minder rekenen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ook, maar als het 100 euro kost ga ik ook.
Voor de PC klaarzitten, vrees ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef Honky het volgende:
Stel dat zoiets wordt aangekondigd, wat is dan de beste manier om aan kaartjes te komen?
Volgens mij liep de verkoop van het Gelderomeconcert destijds niet zo hard?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef Honky het volgende:
Stel dat zoiets wordt aangekondigd, wat is dan de beste manier om aan kaartjes te komen?
Maar is het niet zo dat een zitplaats goedkoper is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:30 schreef Aisumasen het volgende:
Ligt er aan waar hij speelt, natuurlijk. Maar daar kun je wel van uit gaan. Voor mij zou het ook een staanplaats zijn, en niets anders. Ik bedoel, voor een plek als wil je toch geen 150 dollar betalen...?
Ik hoop toch dat de prijs onder de 100 euro blijft voor staan en zitplaatsen. Want in tegenstelling tot anderen, speelt geld hier zeker een rolquote:
Geld speelt voor mij zeker ook een rol, maar dit is een concert waar ik gewoon echt heen MOET. Ik heb zeg maar niet zoveel interesses in mijn leven buiten de Beatlesquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat de prijs onder de 100 euro blijft voor staan en zitplaatsen. Want in tegenstelling tot anderen, speelt geld hier zeker een rol
1 concert ga ik ook sowieso naar toe, maar ik ben er serieus over aan het nadenken om nog naar een tweede/derde concert te gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Geld speelt voor mij zeker ook een rol, maar dit is een concert waar ik gewoon echt heen MOET. Ik heb zeg maar niet zoveel interesses in mijn leven buiten de Beatles
Hoop ik ook, maar het bericht spreekt dat tegenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
Mocht dit straks allemaal waarheid blijken, hoop ik dat-ie nog even een paar maandjes wacht, heb eerder dit jaar al redelijk veel geld besteed om hem live te kunnen zien.
Haha, damn. Trouwens:quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Aisumasen het volgende:
En dan te bedenken dat hij in 1989 gewoon 5 keer in Ahoy' stond voor, wat zou het geweest zijn? 30 gulden?
Dat is (bij mij toch) alvast misluktquote:Nu niet allemaal ontploffen van enthousiasme, het zijn slechts vage geruchten,
The Lost Lennon Tapes was een radio-serie, tussen 1988 en 1993 uitgezonden op Westwood One, en gepresenteerd door vriend van de familie Elliot Mintz. Hij had toegang tot de privé-archieven van Yoko Ono, een ongekende schat aan privé-opnames en andere nooit uitgebrachte tapes. Tientallen uren aan nieuw bootleg-materiaal is verschenen in die radio-serie. Zo is er alleen al bijna 10 uur beschikbaar aan privé-tapes met demo's gemaakt tussen 1975 en 1980, wat dus grotendeels van die radio-serie afkomt. Ook veel Beatles-opnames zijn daar in première gegaan. Waaronder de thuis-demo's voor "Strawberry Fields", "If I Fell", "Good Morning, Good Morning", maar ook "Bad To Me" en "I'm In Love" uit 1963.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:00 schreef Arn0 het volgende:
Zijn de Complete Lost Lennon Tapes eigenlijk alle bootlegs van Lennon bijeen of gewoon een collectie van dingen die als verloren waren gewaand (zoals de titel doet vermoeden). Vind geen deftige uitleg
Ah oke, bedankt voor je duidelijke antwoord, as usualquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef Aisumasen het volgende:
The Lost Lennon Tapes was een radio-serie, tussen 1988 en 1993 uitgezonden op Westwood One, en gepresenteerd door vriend van de familie Elliot Mintz. Hij had toegang tot de privé-archieven van Yoko Ono, een ongekende schat aan privé-opnames en andere nooit uitgebrachte tapes. Tientallen uren aan nieuw bootleg-materiaal is verschenen in die radio-serie. Zo is er alleen al bijna 10 uur beschikbaar aan privé-tapes met demo's gemaakt tussen 1975 en 1980, wat dus grotendeels van die radio-serie afkomt. Ook veel Beatles-opnames zijn daar in première gegaan. Waaronder de thuis-demo's voor "Strawberry Fields", "If I Fell", "Good Morning, Good Morning", maar ook "Bad To Me" en "I'm In Love" uit 1963.
Behalve dat de uitzendingen veel nieuwe opnames bevatten, zijn het ook interessante documentaires met veel unieke opnames uit interviews met John zelf, of met sessie-muzikanten en andere aanverwanten. Bijna elke uitzending had een thema.
De radio-uitzendingen werden vanzelfsprekend gelijk gebootlegd op LP, en later ook als losse opnames op de LP-serie van Bag Records. Daarvan zijn dan later weer CD's gemaakt, af en toe aangevuld met andere nieuwe bootleg-opnames. En ondertussen zijn ook van veel van die opnames weer meer complete of beter klinkende tapes opgedoken. Het is dus geen volledige verzameling, er mist een heleboel, maar toch is het een grote verzameling aan verschillende bootleg-opnames van John Lennon en The Beatles.
Brian Ray, gitarist in de band van McCartney...quote:I'll be a busy, busy guy til Jan 2 if all the rumours are true.. lots of action. So I'll see you all around the campfire.
about 5 hours ago from web
http://twitter.com/brianrayguitar/status/4814907733
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |