Vijf euro gek!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:04 schreef Rasher het volgende:
hoeveul moette hebbe dan, jonge?
Voor tonnie jonge, ken ie die Runner kope.quote:
jonge zeg dà dan, da witte toch, ofnie? moeje gewoon zegge jongequote:Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voor tonnie jonge, ken ie die Runner kope.
Welquote:Op woensdag 30 september 2009 20:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat hoeft niet om sex te hebben denk ik.
quote:
quote:
quote:
soort zoekt soortquote:
T/m 2 oktober heb ik dat abonnement dus beetje vreemde zin.quote:Je PLUS abonnement verloopt over 0 dagen!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:19 schreef Juup© het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ge+onveiligheid.aspx
En dan dat plaatje erbij
[ afbeelding ]
Zit je mij nou te dissenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voor tonnie jonge, ken ie die Runner kope.
lekker reppe weetjequote:
sterktequote:
kom maar ff op schoot zitten hierquote:
Nee, ik kwam er wel voorbij vanmorgenquote:
te laat....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er wel voorbij vanmorgen
nee, te vroegquote:
misschien wel, misschien nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wij gaan morgen aan het begin van de avond naar Levi.. zien we je dan Artic?
Feliquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef febster het volgende:
Ik loop vanaf 1 december stage bij het Eindhovens Dagblad
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef febster het volgende:
Ik loop vanaf 1 december stage bij het Eindhovens Dagblad
Journalistje spelen, wat andersquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd feb![]()
Vandaag mijn officiele bul-uitreiking
Wederzijds dan maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd feb![]()
quote:
Dank jequote:
door bulletje?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd feb![]()
Denk dat ze dat wel kunnen doen ja, zij weten niet of je hem hebt gebruikt of niet... Misschien kun je een regeling maken omdat ze pas zo laat hebben gebeld?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor![]()
Werd vorige week gebeld door mijn vorige werkgever, dat mijn NS kaart niet was ingeleverd. Was ik vergeten.
Krijg ik vandaag een belletje dat ik mag dokken, 7 maanden van de jaarkaart. Weet je hoeveel geld dat is?
Dat ga ik dus echt niet doen he. Kunnen ze dat opeisen? Waarom bellen ze pas na 7 maanden?
WTF, das balen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor![]()
Werd vorige week gebeld door mijn vorige werkgever, dat mijn NS kaart niet was ingeleverd. Was ik vergeten.
Krijg ik vandaag een belletje dat ik mag dokken, 7 maanden van de jaarkaart. Weet je hoeveel geld dat is?
Dat ga ik dus echt niet doen he. Kunnen ze dat opeisen? Waarom bellen ze pas na 7 maanden?
Krijg je ook zo'n raar hoedje dan?quote:
Nee man, heb een heel mooi jurkjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:47 schreef febster het volgende:
[..]
Krijg je ook zo'n raar hoedje dan?
Was gister op een Hogeschool (de Haagse, te Delft) waar van de 1600 leerlingen er 1520 man waren, wat een ramp moet dat zijn
.
slechte administratie als ze al maanden je NS kaart doorbetalenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor![]()
Ik vind het maar vreemd, ik ben er nooit op gewezen, ook niet toen ik weg ging. En dan moet ik nu zeker 1000 euro gaan ophoesten. Echt wtf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
WTF, das balen.
Ik denk inderdaad dat ze dat wel kunnen opeisen ja.
Hoe komen ze er inderdaad nu ineens na 7 maanden achter.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee man, heb een heel mooi jurkjeEen vriendin die in Londen afstudeert krijgt wel zo'n toga met hoedje, de toga moet je huren en het hoedje kopen
je weet waar je de foto's naartoe moet mailenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee man, heb een heel mooi jurkjeEen vriendin die in Londen afstudeert krijgt wel zo'n toga met hoedje, de toga moet je huren en het hoedje kopen
Nee, voor de 342 keer, je kan ook ambtenaar zijn als je niet voor een gemeente werkt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slechte administratie als ze al maanden je NS kaart doorbetalen
oh wacht...een gemeente he? duidelijk
oh, goed werk mopquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nu willen we pics van jou in t jurkje
Heb je toen je de kaart kreeg ook iets moeten tekenen? Misschien kun je daar dan iets in terugvinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd, ik ben er nooit op gewezen, ook niet toen ik weg ging. En dan moet ik nu zeker 1000 euro gaan ophoesten. Echt wtf.
én foto's makenquote:
moet idd gewoon een procedure zijn...net als je hebt als iemand begint op de eerste dag.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar het lijkt me toch dat je zoiets controleert op het moment dat je iemand uit dienst meldt
remiquote:
Mijn baas zegt dat ze dat niet kunnen maken. Ben benieuwdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet idd gewoon een procedure zijn...net als je hebt als iemand begint op de eerste dag.
Wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn baas zegt dat ze dat niet kunnen maken. Ben benieuwd
quote:
*puppy eyes*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:39 schreef Inu het volgende:
[..]Ouders komen zo, dus moet schoonmaken
En er komen vast genoeg foto's en mijn vader kennende ook videoof ze online komen is een tweede
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef FUFR het volgende:
- passieve beheersing van de Friese taal.
Iets zegt me dat dit een verhuizing naar Bolsward behelstquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef FUFR het volgende:
wil er nog iemand verhuizen of terug naar haar roots?
ik zoek communicatie adviseurs
Wat houdt de functie in?
- het adviseren van bestuurders en leidinggevenden op het gebied van communicatie;
- het positioneren, profileren en bewaken van organisatie-imago en -identiteit;
- het leveren van een bijdrage aan de verdere ontwikkeling van het communicatiebeleid en de realisatie van communicatiedoelstellingen
- het opstellen van communicatieplannen, het uitvoeren daarvan c.q. het aansturen van externe adviseurs;
- het opbouwen en onderhouden van een in- en extern netwerk;
- het voorbereiden van persconferenties en in een aantal gevallen zelf optreden als woordvoerder;
- het communiceren van bestuursbesluiten;
- het ondersteunen van bestuurders en afdelingshoofden onder andere door het schrijven van artikelen en speeches
- en het
- geven van tips en feedback op communicatiegebied;
- het schrijven van persberichten, nieuwsbrieven en artikelen en het vervaardigen van communicatiemateriaal, inclusief bijdragen aan de website
Wat vragen wij?
- HBO opleiding op het gebied van communicatie;
- enkele jaren ervaring als communicatieadviseur binnen een overheidsinstelling;
- gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen en maatschappelijke ontwikkelingen;
- vaardig in het adviseren van bestuur en management;
- initiatiefrijk, resultaatgericht en teamspeler;
- passieve beheersing van de Friese taal.
papa's nietquote:
leeuwarden!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit een verhuizing naar Bolsward behelst
Tel.nummer al van bb gekregen voor mij?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit een verhuizing naar Bolsward behelst
Dat ze kapot vallen. Wat willen ze doen? Het inhouden op je salaris?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor![]()
Shyte!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tel.nummer al van bb gekregen voor mij?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shyte!
Naja, ik zie die man straks, dus ik stuur 'm je zelf wel
daarom zoeken ze ook ervaren communicatie-adviseurs denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef -moppie- het volgende:
Friezen kunnen heul niet communiceren.
Jij moet CNV onderhandelaar wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat ze kapot vallen. Wat willen ze doen? Het inhouden op je salaris?
inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat ze kapot vallen. Wat willen ze doen? Het inhouden op je salaris?
dat van de friese taal slaat nergens op, als marocs zich moeten aanpassen dan zij ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom zoeken ze ook ervaren communicatie-adviseurs denk ik
bummerquote:
Ik moet zeggen dat je wel meer huis koopt voor je geld daarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat van de friese taal slaat nergens op, als marocs zich moeten aanpassen dan zij ook.
Mops spreekt toch ook bijna fatsoenlijk NL..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat van de friese taal slaat nergens op, als marocs zich moeten aanpassen dan zij ook.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiterst geschikt ook voor mij:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je wel meer huis koopt voor je geld daar
http://www.funda.nl/koop/(...)ebildtdijk-84/fotos/
uiteraardquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Huis is nog niet klaarDie praat toch wel Nederlands hè?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:17 schreef -moppie- het volgende:
Pff. lachen jullie maar.hoe laat ben je afgewerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
ik hoor altijd een licht accentquote:
wan lillik dak!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiterst geschikt ook voor mij:
Bijzonderheden:
- ca. 14 jaar geleden verbouwd;
- aangesloten op diepriool;
- voorzien van voorzetramen;
- HR cv-combi installatie, bouwjaar 2003;
- vernieuwd dakbeschot aan de noord- en westzijde;
- uitgebreide groepenkast met krachtstroom;
- opstalrecht voor onbepaalde tijd (¤ 11.71 per jaar);
- vetput voor het restaurantgedeelte aanwezig.
mijn bed opmakenquote:
en als je tegen mij begint op te schurken?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
grapjas, je kent Colt he... als je tegen mij aan gaat rijden gaat het je geld kosten
Tsss.. dat doe ik noooitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en als je tegen mij begint op te schurken?
eens moet de eerste keer zijn.quote:
ik ga zo even naar een hond kijken die mijn mattie heeft aangeschaftquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje, waarom gaat iedereen steeds weg?!
Watvoor hond het dat mattie van jou gekocht gehad dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga zo even naar een hond kijken die mijn mattie heeft aangeschaft
franse bulldog, 14 maanden, bruin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Watvoor hond het dat mattie van jou gekocht gehad dan?
momentjequote:
waar heb je dat geleest?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb gelezen gehad dat gij bijna jarig bent FUFR![]()
![]()
Daar moet natuurlijk wel een glaasje dropwodka op gedronken worden.
Haaivesssquote:
ach ja, die melding krijg ik natuurlijk zelf nietquote:
skôn beestquote:
ja, eh, Django maar dat wordt Joep!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij/zij is zo cute omdat ie lelluk is
![]()
![]()
![]()
Die oren
Hoe heet ie?
Een glaasje? Ik heb nog een liter liggen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb gelezen gehad dat gij bijna jarig bent FUFR![]()
![]()
Daar moet natuurlijk wel een glaasje dropwodka op gedronken worden.
Is hi van dat mattie die wij gezien hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, eh, Django maar dat wordt Joep!
Hey Joekel! deed het net ook heel goed
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is hi van dat mattie die wij gezien hebben?
Waar komt ie vandaan?
Mensen die een hond Django noemen![]()
Joep is leuk.... Joekel ook
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:53 schreef FUFR het volgende:
OMFG! mail ik een kandidaat met daarin het woord "op voorhand" tiep ik voorhuid in
ik kon nog net de netwerkstekker eruit trekken
ohquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, waar komt hond vandaan?
van zijn moederquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, waar komt hond vandaan?
ze zijn duurquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh. van mensen uit Vlijmen. Bla bla hond op flat zever, zielig bla bla.
Maar wel dik geld vragen.
echt, van die achterlijke mensen.. maar ja, mattie is er waarschijnlijk zielsgelukkig mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh. van mensen uit Vlijmen. Bla bla hond op flat zever, zielig bla bla.
Maar wel dik geld vragen.
verhuizen een optie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze zijn duur![]()
Zou er zo 1 nemen als ik ook niet op een flat woonde
Voor een hond?quote:
doe je dan wel een pet op?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze zijn duur![]()
Zou er zo 1 nemen als ik ook niet op een flat woonde
DJ loopt ondertussen, niks aan het handje, al probeert ie wel de hond uit zn beker te laten drinken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
echt, van die achterlijke mensen.. maar ja, mattie is er waarschijnlijk zielsgelukkig mee.
gaat het ook goed tussent baby van mattie en hond?
ja...maar ik wil ook wel de mogelijkheid hebben om dat maatje zijn aandacht te gevenquote:
verklaar?quote:
so we see who's whoquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
DJ loopt ondertussen, niks aan het handje, al probeert ie wel de hond uit zn beker te laten drinken.
kokos?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:18 schreef -moppie- het volgende:
Ze hebben hier koekjes, ik denk dat ik er al een stuk of 10 op heb.
Van die ieniemienie kokosdingen
Je maakt me aan het kwijlen. Dit zijn van die doodordinaire kokosmakronen oid maar dan in t ieniemienie.quote:
[heul fout]quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nouhou.![]()
Kom je er eentje brengen?
Neen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nouhou.![]()
Kom je er eentje brengen?
hihi, dan moet je je eigen auto naar huis rijden vanavondquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga bier drinken bij een vriend.
Morgen ophalenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hihi, dan moet je je eigen auto naar huis rijden vanavond
Is het nou zeker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met de fiets want ik moet werken.
sorryquote:
sorry, was kleding voor Sam aan het uitzoeken in het pand,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:00 schreef -moppie- het volgende:
Hallo, is er iemand?
Omdat jij er bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje, waarom gaat iedereen steeds weg?!
Ik heb liever een vriend die me steunt als de buurvrouw aan de deur staat met een horrorverhaal over een scheiding.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Inu het volgende:
Google is your friend
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_Action_Role_Playing_Game
Ik vind Google ook wel lief als vriendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik heb liever een vriend die me steunt als de buurvrouw aan de deur staat met een horrorverhaal over een scheiding.
Eigenlijk hoopte ikd at iemand zich zou verraden als een kenner. Van jou telt het niet.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:01 schreef Gekewiltvrede het volgende:
Einhoven, mooie stad maar vreemde mensen. Voor de native Nederlanders, erg raar en gierig. Alleen al wat parkeergeld wouden ze niet geven. Maar toen kwam er wel een nieuwe Nederlander (surinamer) aan en heeft me wat parkeergeld gegeven, een heel aardige man. gastvrijheid daar mogen de native Nederlanders wel een voorbeeld aan nemen
Eindhoven is kankerlelijk man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:01 schreef Gekewiltvrede het volgende:
Einhoven, mooie stad maar vreemde mensen. Voor de native Nederlanders, erg raar en gierig. Alleen al wat parkeergeld wouden ze niet geven. Maar toen kwam er wel een nieuwe Nederlander (surinamer) aan en heeft me wat parkeergeld gegeven, een heel aardige man. gastvrijheid daar mogen de native Nederlanders wel een voorbeeld aan nemen
a de gratis spellingcheck? kind toch, ik heb een mooi HTS diploma ontvangen zo'n 30 jaar geleden. Ieder mens maakt wel eens fouten.quote:
quote:
Ja, ik heb al spijt dat ik het woord heb gebruikt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:08 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
Kanker. Weet u wel hoeveel mensen daar aan overleiden meneer? Veel, heel veel! Er zijn dan ook zo'n 100 soorten kanker en elk soort is levensgevaarlijk. er overleiden mensen aan er worden families kapotgescheurd. En dat éne woordje doet heel veel pijn, echt heel veel pijn. Denk daar overna en kom dan op me terug jongeman
Wel eens? Jouw tekst staat er vol mee. En dan, als jij Eindhoven zo erg vind dan blijf jij er toch lekker wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:06 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
a de gratis spellingcheck? kind toch, ik heb een mooi HTS diploma ontvangen zo'n 30 jaar geleden. Ieder mens maakt wel eens fouten.
Jongeman. U gaat mij niet vertellen wat mooi is of niet. Een zeker niet een jong dat nog lang niet volwassen is. Ik vond het een mooie stad die zijn eigen unieke eigenschappen heeft. Maar de jongeren zullen het snel verpesten. U moet voor de wereld zorgen, U!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al spijt dat ik het woord heb gebruikt.
Maar eindhoven is NIET mooi.punt
jij? ik ben ongeveer dubbel u leeftijd mijnheer. Ik wens met U te worden aangesproken....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel eens? Jouw tekst staat er vol mee. En dan, als jij Eindhoven zo erg vind dan blijf jij er toch lekker weg
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
Jongeman. U gaat mij niet vertellen wat mooi is of niet. Een zeker niet een jong dat nog lang niet volwassen is. Ik vond het een mooie stad die zijn eigen unieke eigenschappen heeft. Maar de jongeren zullen het snel verpesten. U moet voor de wereld zorgen, U!
Zeg oude man, heeft u al eens naar mijn geboortedatum gekeken in mijn profiel? Nee, dan raad ik het u aan om dat toch eens te doen voordat u mij "een jong noemt dat nog lang niet volwassen is".quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
Jongeman. U gaat mij niet vertellen wat mooi is of niet. Een zeker niet een jong dat nog lang niet volwassen is. Ik vond het een mooie stad die zijn eigen unieke eigenschappen heeft. Maar de jongeren zullen het snel verpesten. U moet voor de wereld zorgen, U!
acht natuurlijk luisterd u niet naar volwassenen. U bent toch als jeugd veel en veel beter? lieve hemel ..zuchtquote:
Ik ben een vrouw, en van middelbare leeftijd. Ik hou van afrikaanse tulpen en respect. Oké u bent dus volwassen, jongvolwassn of niet. U komt niet uit dezelfde tijd als ik toen het leven nog anders was, en het jong respect moest hebben voor de ouderen. Dit zijn ook mijn laatste woorden hier,met allochtonen heb ik betere ervaringenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg oude man, heeft u al eens naar mijn geboortedatum gekeken in mijn profiel? Nee, dan raad ik het u aan om dat toch eens te doen voordat u mij "een jong noemt dat nog lang niet volwassen is".
Verder verwijs ik u naar KLB voor het plaatsen van dit soort postings, daar dit topic voor plezier en vermaak is en niet bedoeld voor postings van een persoon die mijn inziens thuis hoort achter de geraniums om daar samen met zijn leeftijdgenoten te klagen over dat vroeger alles beter was.
Ik dank u.
Dit is het laatste stukje tekst dat ik aan u wijd.
flikker opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:16 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
jij? ik ben ongeveer dubbel u leeftijd mijnheer. Ik wens met U te worden aangesproken....
Dan ben je blind of je bent nog nooit ergens geweest. En die negert die je wat geld gaf had het net gestolen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
Ik hoop het werkelijk waar echt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en van middelbare leeftijd. Ik hou van afrikaanse tulpen en respect. Oké u bent dus volwassen, jongvolwassn of niet. U komt niet uit dezelfde tijd als ik toen het leven nog anders was, en het jong respect moest hebben voor de ouderen. Dit zijn ook mijn laatste woorden hier,met allochtonen heb ik betere ervaringen
en als ik dat zou zeggen?quote:
Als sommige mensen dit lezen beginnen ze te lachen...quote:
Ik heb het nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als sommige mensen dit lezen beginnen ze te lachen...
hoe vaak ik al geroepen heb dat ik hier niet meer terug zou komen
De laatste keer is ook alweer ff terug...quote:
bb en amaranta blijven wel lang weg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De laatste keer is ook alweer ff terug...
Het zal wel weer eens tijd worden trouwens
Hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
bb en amaranta blijven wel lang weg.
Is 20 euro genoeg?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He![]()
ik denk dat ik zo naar de kapper ga, heb je zin om effe geld te pinnen?
Dat zijn ook mensen mét ruggengraatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
bb en amaranta blijven wel lang weg.
Hoe vaak BB al weg is geweest is ook niet meer te tellen hoorquote:
Nee helaas, wordt te druk dit weekeinde anders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Succes!
Zien we jullie nog bij Levi vandaag?
Dus hij is bijna 90quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:16 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
jij? ik ben ongeveer dubbel u leeftijd mijnheer. Ik wens met U te worden aangesproken....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De laatste keer is ook alweer ff terug...
Het zal wel weer eens tijd worden trouwens
jammer dat je wel erg door de mand valt met je kutkloon en dat het feit dat je jonger bent dan 21 met geweld van het scherm spatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en van middelbare leeftijd. Ik hou van afrikaanse tulpen en respect. Oké u bent dus volwassen, jongvolwassn of niet. U komt niet uit dezelfde tijd als ik toen het leven nog anders was, en het jong respect moest hebben voor de ouderen. Dit zijn ook mijn laatste woorden hier,met allochtonen heb ik betere ervaringen
Ben er verder ook niet op ingegaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jammer dat je wel erg door de mand valt met je kutkloon en dat het feit dat je jonger bent dan 21 met geweld van het scherm spat
Mss wil Amaranta 'm hebben voor Sjorsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:32 schreef Juup© het volgende:
Wauw, wij hebben een cd via de post binnengekregen van Minister Rouwvoet
Heb je weer een nerd shirt gekocht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:49 schreef Inu het volgende:
Ik heb een vrouwelijke huisgenoot nodigKleren uitzoeken gaat niet goed in je uppie
Ja drie km verder dan die van ons.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Kgh, huis van Levi is tien kilometer fietsen
quote:
Vanavond overleef ik denk ik nog wel, is maar 9 kilometer. Maar naar middelbeers fietsen vind ik wat heftigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:58 schreef ArTiC het volgende:
ik wil vanavond best iemand meenemen met de auto...moet alleen ff kijken hoe laat enzo...gekut hier @ office
Hoe laat gaan jullie vanavond?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanavond overleef ik denk ik nog wel, is maar 9 kilometer. Maar naar middelbeers fietsen vind ik wat heftig
Theo Maassen duurt tot ongeveer 21:45...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie vanavond?
ff eerlijk en serieus: ik kijk er een beetje tegenop om 'alleen' te gaan...
kraamfeest ga ik ook heen, dus dat kan wel eventueelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
en het kraamfeest 20 kilometer
Mag ik met iemand carpoolen?
jai mag mai bellen maisje dan mag you met me mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
kraamfeest van juup en duch is dus ook niet bereikbaar met het OV....
Samen alleen met jou in 1 auto?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
jai mag mai bellen maisje dan mag you met me mee.
ik ga er vanuits dat you mij wel te bereiken weets.
hint: site
das ist ja gajel!quote:
als het begint met 06 en eindigt op 71 klopt het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb je nummer nog FRUF, tenzij je hebt hebt veranderd
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
als het begint met 06 en eindigt op 71 klopt het.
Mega mindy has received a sms
Nakatomi - Children of the night danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bagger muziek.![]()
En waarom komde gij nie?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef FUFR het volgende:
effe mn rausschmeisser naar binnen frottexen en dan bel ik you
die deed het nietquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
die deed het niet
wij ruilden van auto, zij rijdt weg, ik heb een lege accu
kwinnie!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die kan je toch alleen aanduwen!
Licht/radio aan laten staan?
welke?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:22 schreef r8ality het volgende:
Flow was er van overtuigd dat de router die ie gekocht had wel bestand was tegen 100mbit internet een een hoop torrents.
Heb em al 2x gereset inmiddels.
heb de o-bitch me op laten halen, heb geen startkabels meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doet het nog nie?
Laat er weer gras onder groeien?
D-link DIR655.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welke?
dan weet ik dat ik die niet moet hebben als wij glasvezel krijgen
volvoquote:
Wat heeft dat met Volvo te maken?quote:
dan moet je wel startkabels in huis hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Volvo te maken?.
D-Link zou het sowieso niet worden nee...mijn WLAN access point is D-Link...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
D-link DIR655.
Ik had sowieso geen D-link gekocht, ik had er een pc tussen gezet. Gebeurt binnenkort ws. alsnog.
Ik heb mijn allereerste tijdschriftartikel bijna af (800 woorden)quote:
Ik heb ze alleen nodig als ik er weer eens aan heb zitten prutsen. Of de vorige eigenaar nog niet de accu/dynamo/spanningsregelaar heeft vervangenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan moet je wel startkabels in huis hebben
dat dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen nodig als ik er weer eens aan heb zitten prutsen. Of de vorige eigenaar nog niet de accu/dynamo/spanningsregelaar heeft vervangen.
Niet om anderen te redden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen nodig als ik er weer eens aan heb zitten prutsen. Of de vorige eigenaar nog niet de accu/dynamo/spanningsregelaar heeft vervangen.
Ook al vaak genoeg gedaan idd.quote:
ik zie m nog niet neequote:
ricers?quote:
visualsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:40 schreef FUFR het volgende:
maar een alto, die weegt net zoveel als ik, die moet ik idd gewoon met mn lul al aan kunnen duwen
Mensen met huurGolfjes die hun licht aan laten staanquote:
Zag je de overhangende buik ook?quote:
quote:
Schitterendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
die deed het niet
wij ruilden van auto, zij rijdt weg, ik heb een lege accu
Daar ben ik dus ook over aan het denken, heb nog een P4 2GHz staan die dat makkelijk aan moet kunnen,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
D-link DIR655.
Ik had sowieso geen D-link gekocht, ik had er een pc tussen gezet. Gebeurt binnenkort ws. alsnog.
Ga weg mental imagequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:40 schreef FUFR het volgende:
maar een alto, die weegt net zoveel als ik, die moet ik idd gewoon met mn lul al aan kunnen duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ik eerst een uitsmijter naar binnen zat te frotten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd jaIk snap er geen hol van maar doe er ook geen moeite voor vandaag.
Maar hij probeert het welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ik eerst een uitsmijter naar binnen zat te frotten!
en das heel geen alto!
Wordt FP poster, qua niveau pas het wel bij Djeez.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:39 schreef febster het volgende:
BBC-cameraman wordt besprongen door zeldzame papegaai om hem te 'berijden': http://tinyurl.com/y8s8kq5
/twitter bericht
Ik vind het grappig, FP is idd duidelijk onder niveau. Niveau 'Stefan' zeg maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wordt FP poster, qua niveau pas het wel bij Djeez.
vertelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
vrijdagmiddag 16:00, shit hits the fan.
Ow, dan komen alle klachten binnen en wil iedereen dat je direct dingen voor ze oplostquote:
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Wilde je nou nog naar Levi vanavond met ons als passagiers?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:02 schreef ArTiC het volgende:
sorry levi maar ik kom niet...
Ik hik er teveel tegenaan om naar een 'vreemd' iets te gaan met 'vreemde' mensen...
Ik ken heel je man ook niet verder...voelt niet goed.
Ik kan je pm niet beantwoorden via mijn mobiel maar het korte antwoord is neequote:
quote:
Jammer maar ik snap hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan je pm niet beantwoorden via mijn mobiel maar het korte antwoord is nee
3 uur ongeveer, SQ en ik.quote:
Juup, je zit op artics account te fokken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:02 schreef ArTiC het volgende:
sorry levi maar ik kom niet...
Ik hik er teveel tegenaan om naar een 'vreemd' iets te gaan met 'vreemde' mensen...
Ik ken heel je man ook niet verder...voelt niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |