Vijf euro gek!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:04 schreef Rasher het volgende:
hoeveul moette hebbe dan, jonge?
Voor tonnie jonge, ken ie die Runner kope.quote:
jonge zeg dà dan, da witte toch, ofnie? moeje gewoon zegge jongequote:Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voor tonnie jonge, ken ie die Runner kope.
Welquote:Op woensdag 30 september 2009 20:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat hoeft niet om sex te hebben denk ik.
quote:
quote:
quote:
soort zoekt soortquote:
T/m 2 oktober heb ik dat abonnement dus beetje vreemde zin.quote:Je PLUS abonnement verloopt over 0 dagen!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:19 schreef Juup© het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ge+onveiligheid.aspx
En dan dat plaatje erbij
[ afbeelding ]
Zit je mij nou te dissenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voor tonnie jonge, ken ie die Runner kope.
lekker reppe weetjequote:
sterktequote:
kom maar ff op schoot zitten hierquote:
Nee, ik kwam er wel voorbij vanmorgenquote:
te laat....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er wel voorbij vanmorgen
nee, te vroegquote:
misschien wel, misschien nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wij gaan morgen aan het begin van de avond naar Levi.. zien we je dan Artic?
Feliquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef febster het volgende:
Ik loop vanaf 1 december stage bij het Eindhovens Dagblad
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef febster het volgende:
Ik loop vanaf 1 december stage bij het Eindhovens Dagblad
Journalistje spelen, wat andersquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd feb![]()
Vandaag mijn officiele bul-uitreiking
Wederzijds dan maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd feb![]()
quote:
Dank jequote:
door bulletje?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd feb![]()
Denk dat ze dat wel kunnen doen ja, zij weten niet of je hem hebt gebruikt of niet... Misschien kun je een regeling maken omdat ze pas zo laat hebben gebeld?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor![]()
Werd vorige week gebeld door mijn vorige werkgever, dat mijn NS kaart niet was ingeleverd. Was ik vergeten.
Krijg ik vandaag een belletje dat ik mag dokken, 7 maanden van de jaarkaart. Weet je hoeveel geld dat is?
Dat ga ik dus echt niet doen he. Kunnen ze dat opeisen? Waarom bellen ze pas na 7 maanden?
WTF, das balen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor![]()
Werd vorige week gebeld door mijn vorige werkgever, dat mijn NS kaart niet was ingeleverd. Was ik vergeten.
Krijg ik vandaag een belletje dat ik mag dokken, 7 maanden van de jaarkaart. Weet je hoeveel geld dat is?
Dat ga ik dus echt niet doen he. Kunnen ze dat opeisen? Waarom bellen ze pas na 7 maanden?
Krijg je ook zo'n raar hoedje dan?quote:
Nee man, heb een heel mooi jurkjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:47 schreef febster het volgende:
[..]
Krijg je ook zo'n raar hoedje dan?
Was gister op een Hogeschool (de Haagse, te Delft) waar van de 1600 leerlingen er 1520 man waren, wat een ramp moet dat zijn
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |