Soms zit ik echt 2 minuten lang te zoeken naar een emoticon, op fok, waarvan ik weet dat ie er is, maar kan m dangewoon niet vinden.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
soms zit ik zo te hopen dat jij een maandje geen topics opent
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef Hetiszover het volgende: soms zit ik zo te hopen dat jij een maandje geen topics opent
Ok. Open er een topic over.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende: GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.