Waar haal je die?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Diconnected het volgende:Heb net even een mooi rood lakje erop gedaan van Sephora by O.P.I. Hijs zo moooooi
Ik lak ook af met essence topcoat hoor, of cheap ass topcoat van een euro, zolang je maar zwevend lak maakt het niets uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Guess. het volgende:
[..]
Die link is echt walgelijk heerlijk,ik heb me al een week in kunnen houden maar ik denk echt dat ik het niet lang meer volhoud.Je kan ook kijken welke nagelak het beste bij je sterrenbeeld past![]()
Die Nubar diamont bestel je ook on-line?
Wat Lindytje zegt had ik al vaker gelezen dat alleen de konad topcoat echt goed er voor is,nou ja die bestel ik binnenkort wel,ik wil ook nog wat nieuwe image-plates dus dat komt goed uit.
(Bestaat er ook een kliniek voor nagelak verslaafde....)
Ik was afgelopen augustus in California, en heb in San Francisco bij Sephora dus 2 lakken gekocht. Ik baal der echt van dat ze ze hier niet verkopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:32 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Waar haal je die?Online? Dacht dat Sephoras hier die niet verkochten..
Aha, dat is de truck dus. Duidelijk ander spul. Daarom kan je ook je hele nagel er niet mee lakken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel eens geprobeert te stempelen met gewone lak, maar dat bleef niet aan de stempel plakken.
Ik heb al zoveel rozequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie deze aanbiedingen al gezien ik weet niet of het veel scheelt die china glaze, heb niet verder gekeken. Ik heb alleen maar tig flesjes cheapass lak, omdat ik al snel uitgekeken ben op een kleurtje
Zoiets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag eens rondgekeken in de Etos voor matte zwarte nagellak, lijkt me wel grappig voor een keertje.
Nou, dat kenden ze daar dus niet![]()
Welke raden jullie me aan? Online winkels zijn (ook) helemaal prima, zeker als ze weinig verzendkosten hebben
Dankjewelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:25 schreef Sjeen het volgende:
Jouw nagels en lakjes zijn altijd zo mooi
Ik moet morgen toch maar een nagelverharder/kuur gaan halen. Iemand een tip welke ik het beste bij Etos kan wegslepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |