abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:29:58 #103
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73292794
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik kan nergens terug vinden wat de verzendkosten zijn voor die website
Dat staat in hele grote letters rechts boven in (5 dollar 50)
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73292904
Oh Guess wat doe je me aan!
Ik ga niet op die link klikken.

Ik gebruik tegenwoordig vaak de Nubar Diamont topcoat voor konad. Werkt perfect.
Daarvoor gebruikte ik die van Catrice en die beviel me ook wel. Even opletten dat je een flinke klodder topcoat aan het kwastje hebt en dan gaat het wel ok maar niet zo goed als met de Nubar. Ik wil echt zo'n refill hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 01-10-2009 23:39:35 ]
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:34:38 #105
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73292925
@Guess: ik heb de konad topcoat gebruikt. Vlekte helemaal niet bij mij!

---------------

Ik zit op Ebay te kwijlen..... een set van 25 OPI's voor $49.95 OMG!!!!!!!!
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:35:48 #106
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73292959
Oh... schijt. Die shipt alleen naar de US...
pi_73292976
Haha ik kan gelukkig niks bestellen waar ik PayPal voor nodig heb, dankzij een gezellige ex die ooit een fake horloge probeerde te verkopen onder mijn account. Dus ik ben safe
pi_73293084
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh... schijt. Die shipt alleen naar de US...
Sparkling Nails?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:43:52 #109
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73293174
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Sparkling Nails?
Nee!!
Een andere shop die ik vond op Ebay... allemaal OPI's voor $3.99....
Hmm... volgens mij komt binnenkort een vriendin van mijn moeder uit de States naar NL, misschien wil ze wel wat voor me meenemen..
pi_73293214
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:29 schreef Guess. het volgende:

[..]

Dat staat in hele grote letters rechts boven in (5 dollar 50)

donderdag 1 oktober 2009 @ 23:47:03 #111
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73293269
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh Guess wat doe je me aan!
Ik ga niet op die link klikken.

Ik gebruik tegenwoordig vaak de Nubar Diamont topcoat voor konad. Werkt perfect.
Daarvoor gebruikte ik die van Catrice en die beviel me ook wel. Even opletten dat je een flinke klodder topcoat aan het kwastje hebt en dan gaat het wel ok maar niet zo goed als met de Nubar. Ik wil echt zo'n refill hebben.
Die link is echt walgelijk heerlijk,ik heb me al een week in kunnen houden maar ik denk echt dat ik het niet lang meer volhoud.Je kan ook kijken welke nagelak het beste bij je sterrenbeeld past
Die Nubar diamont bestel je ook on-line?
Wat Lindytje zegt had ik al vaker gelezen dat alleen de konad topcoat echt goed er voor is,nou ja die bestel ik binnenkort wel,ik wil ook nog wat nieuwe image-plates dus dat komt goed uit.
(Bestaat er ook een kliniek voor nagelak verslaafde.... )
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73293417
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Guess. het volgende:

[..]

Die link is echt walgelijk heerlijk,ik heb me al een week in kunnen houden maar ik denk echt dat ik het niet lang meer volhoud.Je kan ook kijken welke nagelak het beste bij je sterrenbeeld past
Wat Lindytje zegt had ik al vaker gelezen dat alleen de konad topcoat echt goed er voor is,nou ja die bestel ik binnenkort wel,ik wil ook nog wat nieuwe image-plates dus dat komt goed uit.
Jawel: klik

Deze is trouwens ook erg handig als je voor je gaat bestellen wilt weten hoe de nagellak er op de nagel uitziet. Met een beetje mazzel staat er zelfs een foto tussen van iemand met ongeveer jouw huidskleur: www.nailgal.com
pi_73293846
Als je een KVK hebt kan je gewoon bij een groothandel bestellen. Maakt niet uit wat voor bedrijf de kvk houder is. Enige nadeel bij groothandel is dat je soms een minimale afname hebt of naar verhouding hoge verzendkosten moet betalen.

Een Topcoat die gegarandeerd niet uitveegt is de Topcoat van Konad zelf. Hij haalt de kleur van het figuurtje ook nog iets naar boven.
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
pi_73296159
Aaaaahhh, wat gaan jullie snel!!

En heb weer zoveel moois voorbij zien komen! Ik wil ook weer nieuwe lakjes!!

Ben vandaag saai...Gisteravond het roze eraf gehaald en me hadden voorzien van een hele dikke klodder handcreme... Doe het nu dagelijks en merk dat m'n nagels een stuk minder droog zijn en veel minder chippen!!
Maar nu alleen even snel Essence pro white rose erop, zal later nog wel even een fotootje maken...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:40:19 #115
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73299063
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 07:44 schreef Mayla het volgende:
Ben vandaag saai...Gisteravond het roze eraf gehaald en me hadden voorzien van een hele dikke klodder handcreme... Doe het nu dagelijks en merk dat m'n nagels een stuk minder droog zijn en veel minder chippen!!
Maar nu alleen even snel Essence pro white rose erop, zal later nog wel even een fotootje maken...
Ik twijfel wat nou beter is voor je nagels: elke dag nagellakremover gebruiken en dan goed insmeren met creme/nagelriemcreme/nailwhitner/enzo. Of toch maar 2-3 dagen laten zitten?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73299534
Ik doelde erop elke dag hand/nagelcreme te gebruiken. Ik verwijder mijn nagellak zeker niet iedere dag. Meestal om de 3 dagen of zo.
Weet eigenlijk niet wat beter is. Heb namelijk wel het idee dat de creme ook op de riemen en nagel zelf komen. Althans, merk zelf wel verbetering.

Zijn er dames die echt iedere dag remover gebruiken en opnieuw lakken? Merk je dit niet aan de conditie van je nagels?
pi_73299759
Ik ben klaar met mijn 14daagse kuur met nagelverharder van Herome mijn nagels zien er nu wel mooi uit, maar sommige zijn nog steeds kort
Nu maar een rood kleurtje erop
pi_73299814
wat een mooie nagels hebben jullie, zijn die echt of niet? (dat zag ik ff niet staan)

Ik heb zelf altijd mooie nagels, gehad moet ik zeggen want de laatste tijd breken ze snel en door zenuwen pluk ik nog wel eens, vervelende gewoonte die gelukkig alleen nog opspeelt als ik echt énorm gestresst ben.. ... Ga vandaag weer met een herome kuurtje beginnen, dat zal ze vast goed doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73301068
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef Mayla het volgende:
Ik doelde erop elke dag hand/nagelcreme te gebruiken. Ik verwijder mijn nagellak zeker niet iedere dag. Meestal om de 3 dagen of zo.
Weet eigenlijk niet wat beter is. Heb namelijk wel het idee dat de creme ook op de riemen en nagel zelf komen. Althans, merk zelf wel verbetering.

Zijn er dames die echt iedere dag remover gebruiken en opnieuw lakken? Merk je dit niet aan de conditie van je nagels?
Ik lak op het moment bijna iedere dag en dat gaat prima maar ik smeer ook religieus. Als ik even niks te doen heb, als ik mijn handen gewassen heb, voor ik naar bed ga, bij het opstaan etc.

Herome kunnen mijn nagels trouwens echt absoluut niet tegen.
pi_73301153
ik heb ook hele droge handen de laatste tijd, annoying want ik heb al meerdere handcremes geprobeerd maar toch blijf ik wat droge handen houden. ook al smeer ik vaak.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73302372
Misschien eens scrubben met olijfolie en zout? Dat helpt bij mij altijd wel. Gewoon een bultje keukenzout in je handpalm, flinke scheut olijfolie er overheen en dan smeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 02-10-2009 12:48:08 ]
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:59:18 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73302921
zo frustrerend, ik ga regelmatig langs om te kijken of die essence stempelsetjes er al zijn, en steeds is het niet zo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73303377
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien eens scrubben met olijfolie en zout? Dat helpt bij mij altijd wel. Gewoon een bultje keukenzout in je handpalm, flinke scheut olijfolie er overheen en dan smeren.
tis t proberen waard
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:41:24 #124
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_73304097
Heb net even een mooi rood lakje erop gedaan van Sephora by O.P.I. Hijs zo moooooi
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_73305571
Zo, net bij Etos een basecoat en topcoat van Herome gekocht, was 2 halen 1 betalen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73305678
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Diconnected het volgende:
Heb net even een mooi rood lakje erop gedaan van Sephora by O.P.I. Hijs zo moooooi
Waar haal je die? Online? Dacht dat Sephoras hier die niet verkochten..
pi_73305774
tnx voor de tip MiMu, voelt goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73305890
Lekker hè? Ik moet dat ook af en toe doen en helemaal in de winter anders heb ik zulke droge handen dat het net lijkt of handcrème niet eens meer door kan dringen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:00:10 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73306548
Ik had zo fijn mijn nagelbreuken gefixt... Gaan volleyballen is dan toch geen goed plan. Nu zijn mijn nagels dus allemaal weer vreselijk kort.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:48:57 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_73310369
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ik lak ook af met essence topcoat hoor, of cheap ass topcoat van een euro, zolang je maar zwevend lak maakt het niets uit.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:01:51 #131
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73310750
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:48 schreef moussy het volgende:

[ zolang je maar zwevend lak
whut?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:05:41 #132
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73310861
Met de lak je nagel raken en niet met het kwastje?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73310960
nog even tvp, morgen weer tijd om vorig topic en de rest bij te lezen beloofd
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:09:23 #134
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73310965
oh, dat doe ik nooit nooit van gehoord ook
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:24:06 #135
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73311381
Is ook niet nodig als je een egaal laagje lakt maar wel als je iets met nail art doet. Dat schijnt snel uit te lopen. Dat is ook een ander soort lak. Daar kan je niet je hele nagel mee lakken.
Ik snap het verschil nog niet zo goed. Ik zou dan "gewone" lak pakken maar dat zal andere problemen geven.
Wie helpt?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:38:38 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_73311836
Gewoon een dikke druppel aan je kwastje laten hangen en die uitsmeren zonder dat je de stempel met je kwastje raakt. Die stempellak vind ik zelf wat als kalk aanvoelen als je er niets overheen doet, stroef.

Ik heb wel eens geprobeert te stempelen met gewone lak, maar dat bleef niet aan de stempel plakken.

Ik stempel al anderhalf jaar of zo de prijzen zijn overigens nooit lager geworden, de konad set die ik heb kost nog steeds hetzelfde.

Hebben jullie deze aanbiedingen al gezien ik weet niet of het veel scheelt die china glaze, heb niet verder gekeken. Ik heb alleen maar tig flesjes cheapass lak, omdat ik al snel uitgekeken ben op een kleurtje
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:45:02 #137
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_73312031
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:32 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Waar haal je die? Online? Dacht dat Sephoras hier die niet verkochten..
Ik was afgelopen augustus in California, en heb in San Francisco bij Sephora dus 2 lakken gekocht. Ik baal der echt van dat ze ze hier niet verkopen Ze zijn echt heel fijn, dekken goed en behouden de kleur mooi.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:49:03 #138
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73312144
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel eens geprobeert te stempelen met gewone lak, maar dat bleef niet aan de stempel plakken.
Aha, dat is de truck dus. Duidelijk ander spul. Daarom kan je ook je hele nagel er niet mee lakken.
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie deze aanbiedingen al gezien ik weet niet of het veel scheelt die china glaze, heb niet verder gekeken. Ik heb alleen maar tig flesjes cheapass lak, omdat ik al snel uitgekeken ben op een kleurtje
Ik heb al zoveel roze Wel mooie roze!

Hier liep ik vandaag mee rond

(als de camera wil flitsen, laat um dan ook flitsen )
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:52:30 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_73312262
Die stempellak is net stroop, lijkt ook wel op die kleine kinder nagellak die je in van die trutterijen kindersetjes kan kopen, maar ook dat stempelt niet

Ik heb op het moment korte kluifnagels, dus ik doe alleen een blank lakje en eventueel klein stempeltje er op, is toch wat netter dan kale kluifnagels
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:16:38 #140
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73314888
Vandaag eens rondgekeken in de Etos voor matte zwarte nagellak, lijkt me wel grappig voor een keertje.
Nou, dat kenden ze daar dus niet
Welke raden jullie me aan? Online winkels zijn (ook) helemaal prima, zeker als ze weinig verzendkosten hebben
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_73315551
Ik stempel regelmatig met normale nagellak hoor. Het is een kwestie van proberen wat wel of niet werkt. Je moet meestal wel nog sneller werken dan met de konad stempellak en de 'afdruk' is meestal iets minder helder maar verder wil het prima.

Ik ben vandaag weer eens verschillende Kruidvatten langs geweest op zoek naar de stempelsetjes maar ze lagen nog nergens en niemand weet ergens van.

Isa wat zonde. Maar lange nagels zijn ook niet heel erg praktisch met volleyballen.
pi_73315605
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag eens rondgekeken in de Etos voor matte zwarte nagellak, lijkt me wel grappig voor een keertje.
Nou, dat kenden ze daar dus niet
Welke raden jullie me aan? Online winkels zijn (ook) helemaal prima, zeker als ze weinig verzendkosten hebben
Zoiets?
http://nailgal.com/displayimage.php?album=random&cat=31&pos=-19760

Zoya kan je online volgens mij wel kopen maar ik weet zo even niet waar. OPI heeft volgens mij ook zwart in verschillende uitvoeringen maar ik heb geen voorbeelden zo.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:29:45 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_73317242
Wow, dit topic gaat hard!

Krijg m'n huidige kleurtje (O.P.I. Lincoln Park After Dark) niet mooi op de foto, dus dat laat ik nu maar even. Misschien morgen meer geluk en komt er nog even een zonnetje tevoorschijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_73318736
Nog een lak junkie hier Wat en mooie nagels komen hier voorbij! Ben zelf fan van OPI, China Glaze en Color Club, en struin regelmatig Ebay af voor nieuwe lakjes.

Helaas is er net vanmiddag een nagel gescheurd, en het trucje met het theezakje lukte niet. Dus nu maar alles kort, en een paar weken geduld hebben
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_73320773
Weet niet precies meer wie 't vroeg, maar ik lak dus ook zo om de dag ongeveer m'n nagels en ik merk wel verschil tussen de verschillende removers die ik gebruik. Gebruik altijd vrij cheap ass remover, maar daar zitten nog best redelijke tussen. Die van de Albert Heijn en Kruidvat eigen merk vermijd ik, want daar krijg ik dus echt kartonnen handjes van. Die van de Etos en Essence vallen me wel mee. Mijn favoriet uit m'n geteste removers is die van Sephora. Maar die is ook wat duurder en aangezien ik echt liters verslind...

Vanavond gelakt met NFUoh #123, vind donkergroen wel lekker herfsterig :

Licht Ontvlambaar vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:25:05 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73320924
Jouw nagels en lakjes zijn altijd zo mooi

Ik moet morgen toch maar een nagelverharder/kuur gaan halen. Iemand een tip welke ik het beste bij Etos kan wegslepen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73321021
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:25 schreef Sjeen het volgende:
Jouw nagels en lakjes zijn altijd zo mooi

Ik moet morgen toch maar een nagelverharder/kuur gaan halen. Iemand een tip welke ik het beste bij Etos kan wegslepen?
Dankjewel

Kuurtjes weet ik ook al niet zoveel van, maar m'n moeder zweert bij nailhardeners van Herome. Hoor ook altijd heel goede verhalen over Nail Envy van O.P.I (maar die is niet bij de Etos bedenk ik me nu)
pi_73321347
snkr-xxx.. nice weer!!!
En ook van anderen weer mooie dingen voorbij zien komen.

Ik had paar weekjes terug de nagellak remover van kruidvat gehaald, maar idd voelt er na niet fijn aan en bij mijn nagelriemen slaat het wat wittig uit op de nagel Handen goed wassen en erna een dikke klodder creme, maar wil toch wel eens een andere gaan proberen... Oh en hij stinkt echt verschrikkelijk.

Vandaag nog een nieuw lakje gekocht van Manhattan! Bordeauxrood met shimmer erin. Morgen even opdoen! En nieuwe hand en nail creme.
Alleen mijn duimnagel is nu echt gesneuveld Maar ik vertik het de rest ook af te knippen, duimnagel groeit toch aardig snel bij mij.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:44:10 #149
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73321592
@snk-xxx Mooi!!!

Met een cheap-ass lakje die ik bij de Jumbo vandaan heb voor een euro... Black Onyi nr 250.. jaja. Maar hij lakt best wel fijn en dekt en droogt ook aardig! Niet verkeerd voor een euro. Ik heb meteen ook de andere 5 kleuren die ze hadden ook maar aangeschaft..
pi_73322148
Lindytje, jouw pinkie is het echt het schattigste ooit!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:03:00 #151
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73322197
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef snkr-xxx het volgende:
Lindytje, jouw pinkie is het echt het schattigste ooit!

(en ik had nog nooit zo stilgestaan bij mijn scheve pinkie!)
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 00:39:44 #152
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73324678
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zoiets?
http://nailgal.com/displayimage.php?album=random&cat=31&pos=-19760

Zoya kan je online volgens mij wel kopen maar ik weet zo even niet waar. OPI heeft volgens mij ook zwart in verschillende uitvoeringen maar ik heb geen voorbeelden zo.
Van dat merk is er wel een matte zwart, maar ze shippen niet naar Nederland.
OPI heeft er inderdaad een, Sephora ook zie ik en daar "moet" ik toch binnenkort weer eens heen. OPI, geen idee waar dat zit hier, volgens de website niet in mijn buurt in ieder geval.
thanks
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:58:25 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73325645
I need help

Ik lak mn lak altijd mooi, met heel veel ernaast maar goed maar een minuut later heb ik nagellak met bubbels, op elke vinger
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')