abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73365121
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:26 schreef Puckzzz het volgende:

Ik heb net de kam van mijn hanekam knalrood geverfd, maar het is echt SU-PER rood
denk bij hanekam niet meteen aan kaal hoofd met rand haar bovenop he?
Ik heb net in je fobo gekeken Ik kon me al niks erbij voorstellen maar dat ziet er nog leuk uit
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:23:44 #206
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73365347
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:17 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Ik heb net in je fobo gekeken Ik kon me al niks erbij voorstellen maar dat ziet er nog leuk uit
Whehe Thnx, maar zo rood is het allang niet meer, het is meer koperkleurig (en dan nu met knalrode kam )
Zoals die foto draag ik het trouwens niet hoor, ik heb een 'dagelijks' model voor werk enzo en een echt kam, maar die draag ik dan iets uit het midden.
Ik weet niet of je Benelux Next Top Model kijkt, maar ze hebben net die Tessa (Tokkie) een soortgelijk kapsel geknipt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:30:52 #207
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73365595
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef snkr-xxx het volgende:
ik heb weer wat gespot hoor:

[ afbeelding ]

Hoe geniaal is dat! Voor je bijna lege flesjes!
Jaa! Ik snap nooit zo goed waarom ze de kwastjes van nagellak altijd net te kort maken. Zodat als je potje half leeg is je hem weg kunt gooien of elke keer helemaal dicht moet draaien wil er nog wat nagellak aan komen..? Weet iemand hier de reden van of ben ik de enige die me hieraan irriteert?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_73366107
Nee sorry dat kijk ik niet,geen idee waar je het over hebt
Hoe zit je haar "normaal"dan? dacht altijd dat je zo'n kapsel echt alleen maar op die manier kan dragen en ik ken iemand die het gifgroen heeft......ja die kan het echt niet "normaal"dragen
pi_73366319
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:32 schreef Guess. het volgende:
Met handschoenen aan eten klaar maken lijkt me ook niet echt handig eigenlijk,afwassen en echt poetsen heb ik ze we aan.
Waarom wel lange nagels maar geen gelakte begrijp ik overgens ook niet,ikzelf zie liever in de keuken iemand met korte gelakte nagels dan lange ongelakte,maargoed regels zijn regels.

Ik moet zo even een kadotje gaan kopen in de stad,ow wat erg ook he...hopelijk weet ik me in te houden (ik moet natuurlijk wel ff langs het kruidvat aangezien het nu oktober is ivm met de stempels).
in de keuken graag mensen met korte nagels én geen nagellak, ik sta in de afwas dus ik mag het wel, maar als er eten gemaakt word mag je niets op je nagels en dat is geheel terecht vind ik
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh... schijt. Die shipt alleen naar de US...
je kan altijd mailen, soms staat het er niet maar doen ze het toch
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef Mayla het volgende:
Ik doelde erop elke dag hand/nagelcreme te gebruiken. Ik verwijder mijn nagellak zeker niet iedere dag. Meestal om de 3 dagen of zo.
Weet eigenlijk niet wat beter is. Heb namelijk wel het idee dat de creme ook op de riemen en nagel zelf komen. Althans, merk zelf wel verbetering.

Zijn er dames die echt iedere dag remover gebruiken en opnieuw lakken? Merk je dit niet aan de conditie van je nagels?
ja ik, bij elke outfit nieuwe lak, soms laat ik de lak wel 3 dagen zitten hoor, maar meestal gaat het er elke dag af, maar mijn nagels zijn sterk gezond en groeien nog steeds als kool

zo, ik ben konad depri dus ben heel saai de laatste tijd, gewoon standaard kleurtjes die matchen bij mn outfit, ik heb me nagellakjes ook binnen van diamond cosmetics, en ik ben écht helemaal in love met don't teal my heart de andere 3 nog niet uitgeprobeerd.. komt nog wel

zal van de week echt even foto's maken
pi_73366381
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:30 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Jaa! Ik snap nooit zo goed waarom ze de kwastjes van nagellak altijd net te kort maken. Zodat als je potje half leeg is je hem weg kunt gooien of elke keer helemaal dicht moet draaien wil er nog wat nagellak aan komen..? Weet iemand hier de reden van of ben ik de enige die me hieraan irriteert?
ga eens met een lang kwastje lakken, hoe langer het kwastje hoe vreselijker het lakt, dan zit echt de hele boel onder vind ik dan, maar dat is persoonlijk.
pi_73366591
Ik houd het flesje altijd in mijn hand tijdens het lakken dus als hij bijna leeg is houd ik heb gewoon scheef.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:13:09 #212
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73367186
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef Tammymara het volgende:
Nee sorry dat kijk ik niet,geen idee waar je het over hebt
Hoe zit je haar "normaal"dan? dacht altijd dat je zo'n kapsel echt alleen maar op die manier kan dragen en ik ken iemand die het gifgroen heeft......ja die kan het echt niet "normaal"dragen
Nah vooruit ff snel studio ingedoken

Meestal draag ik het matje in een los vlechtje.

En omdat ik hartstikke brak ben en een kater heb maar ff zo en zo houden we het nog een beetje ontopic want je ziet mijn nagels
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73367276
Tof, geen pics van de pink, want hij is hier niet meer. Sorry.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 20:34:51 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_73368216
leuk puckzz! Ik heb zwart haar met fuchsia roze en meisje-meisjes stompjes nagels, roze met lila blommetjes en glitter
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:03:35 #215
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73370115
Leuk Puck

Mijn nagels vandaag
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:17:24 #216
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73375322
Leuk Puckzz! Ik had me je heel anders voorgesteld!

Guess, mooi kleurtje!
Don't come closer, I might hurt you
pi_73377688
Hahahahaha wat een leuke foto's!
Staat je ook nog heel goed, leuk met dat vlechtje.Ik had me je ook anders voorsteld, die laatste foto vind ik echt geweldig ( Ja, mooie nagels ) Stoer!

En dank je wel voor de moeite!
pi_73385780
Saai roze, maar ik liep al anderhalve dag zonder iets

pi_73388263
@Guess: Mooi Guess! Is dat ook O.P.I Ink?

@Puckzz : Stoer haar! 'T vlechtje is juist weer heel lief

@Linnie20v: Jouw nagels groeien snel of niet?? Lief kleurtje weer
pi_73393401
Ja, denk het wel Maar ik laat ook de beste hand zien
Vorige week is er aan de linker 2 x een nagel gesneuvelt maar dat is al weer een mooi randje...ik weiger alles kort te wieken

Ik heb net nog even een glitter top coat en een paarse lak met zilveren glittertjes gekocht bij de Hema.
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:50:04 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73397423
kruivat hier verkoopt geen casuelle
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73397482
Heb je echt nagellijm nodig voor van die steentjes, of houdt dat ook op natte nagelak?
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:59:28 #223
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73397724
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef Mirjam het volgende:
kruivat hier verkoopt geen casuelle
Welke kleurtjes had je gehad willen hebben? Dan kan ik wel ff kijken voor je.
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:02:01 #224
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73397799
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Welke kleurtjes had je gehad willen hebben? Dan kan ik wel ff kijken voor je.
die metallic toestanden
er zit hier ergens nog een kruivat, maar dan moet m'n vriend me ff rijden, ik heb al gevraagd of hij dat morgen voor me wil doen.
die kruidvat is groter, dus daar zullen ze 't misschien wel hebben hoop ik.
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:13:21 #225
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73398143
ze stonden bij ons echt ergens in een hoekje verstopt hoor, helemaal op het onderste schapje.
pi_73398185
Ik ben ook bij kruidvat geweest en dat Casuelle hadden ze niet, Maar helaas voor mij hadden ze wel mooie felroze van essence en van Catrice donkerrood met glittertjes.Nu zit ik wel met een mega luxe probleem,want ik heb donkerpaars die ik op wil doen, felroze die ik op wil doen, én rood met glittertjes die ik op wil doen!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:17:26 #227
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73398265
iedere nagel een ander kleurtje

essence is deze week trouwens 2+1 gratis he.

en die casuelle, die verkochten ze sowieso niet bij 'mijn' kruidvat.
misschien dat ik 't morgen wel vind
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:18:34 #228
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73398309
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:14 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben ook bij kruidvat geweest en dat Casuelle hadden ze niet, Maar helaas voor mij hadden ze wel mooie felroze van essence en van Catrice donkerrood met glittertjes.Nu zit ik wel met een mega luxe probleem,want ik heb donkerpaars die ik op wil doen, felroze die ik op wil doen, én rood met glittertjes die ik op wil doen!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hahahah!!! Dat probleem ken ik!! Ik heb hier nog zeker 10 lakjes liggen die ik allemaal nog niet heb gebruikt, maar wel wíl gebruiken...
pi_73398469
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:17 schreef Mirjam het volgende:
iedere nagel een ander kleurtje

essence is deze week trouwens 2+1 gratis he.
en die casuelle, die verkochten ze sowieso niet bij 'mijn' kruidvat.
misschien dat ik 't morgen wel vind

En waarom zei die muts me dat niet!
pi_73398627
Shit, ik heb vrijdag wat dingetjes daar gekocht.
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:35:30 #231
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73398778
Ik ruik een Casuelle handeltje
pi_73399109
En hier dan de beloofde foto's van mijn lakjes.
Sorry het zijn kutfoto's maar ik kreeg ze er echt niet beter op.Kleuren vind ik in het echt veel mooier.
En het zijn ook niet van die mooie merken die jullie allemaal hebben ( ) maar ja je kunt niet alles hebben!
(al wil ik echt nog een keer die mooie holografische!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Voor ik dit topic vond had ik zo'n vijf flesjes, de rest is sinds toen

Zwart,roodbruinig,en die ander lijkt paars maar is ook donkerroodbruin.

De nieuwe van vandaag,dan oranje/roze en felroze

Nagelverharders,glitternagelverharders,nagelwhitener, frech manicure zooi en etos topcoatje

Met en zonder flits de rest van het zooitje, bovenaan lichtblauw die ik ergens voor een euro tegenkwam,Blacklightnagellak omdat ik die toen pér sé moest hebben, al ben ik nooit ergens waar blacklight is....Dan rechts die andere nieuwe van Catrice, donkerrood met glitterjes,eronder is goud, rode glitter effectnails,paarse glitter effectnails, lichtroze glitter,die daarnaast is groen/blauwig die is leuk over zwarte nagellak, dan worden ze namelijk zo:

en de laatste die is dezelfde als die naast die blauwe al zou je dat zo niet zeggen

En dan nog dat paarse flesje van vandeweek
en daar kreeg ik de foto echt helemaal niet fatsoendelijk van.

En mijn man maar roepen: Geen nagellak meer hé!!!!!! Nee hoor schat
pi_73399252
Blacklightnagellak moet ik ook hebben .
pi_73399568
En nu wil ik nog even tips, Ik zál en ik móet holografische nagellak hebben (die met glitters zeg maar die zilver/blauw/weet ik veel zijn.Ik heb hier ooit eens in dit topic foto's van gezien. HOE kom ik daaraan, waar krijg je dat,Liefst in de winkel en niet online.

En over die blacklightnagellak: ik heb me er rot naar gezocht, uiteindelijk in de carnavalswinkel gevonden.vandaag zag ik ze bij kruidvat,Van essence
pi_73399768
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:59 schreef Tammymara het volgende:
En nu wil ik nog even tips, Ik zál en ik móet holografische nagellak hebben (die met glitters zeg maar die zilver/blauw/weet ik veel zijn.Ik heb hier ooit eens in dit topic foto's van gezien. HOE kom ik daaraan, waar krijg je dat,Liefst in de winkel en niet online.

Ik heb 'm gekocht bij Mooi, van Koh..
http://www.mooiparfumerie.nl/web/index.html
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73399903
Douglas verkoopt ook Koh Die heeft een zilverachtige holo.
Verder heeft O.P.I er een paar maar die zijn in de winkel bijna niet te vinden. (Uit de DS serie en My Private Jet bijv.)

Dan heb je nog wat lichte holo's van de Etos, Effect Nails heten die ook.

Verder ben ik ze zo in het wild nog niet echt tegengekomen. Essence had er een paar een tijd terug maar die zijn ook niet meer te vinden.
pi_73399933
Hmm, die hebben wij niet hier En ik woon ook niet in de buurt van 'één van die steden
Maar bedankt!
pi_73400262
Koop 'm dan online bij KOH...
Paladium silver, 133.
EN de groene is ook zo'n 1, maar heb ik geen naam van.

Het is 'm echt!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73401075
SNKR, die hebben we volgens mij wel, een douglas hier in de stad.Aan wat voor prijs moet ik dan denken?

En dan nog iets:
Ik ga vanavond eens flink wat tijd aan mijn nageltjes besteden.Ik wil er iets leuks mee doen.Bijv de duim als een lieveheersbeestje, dat kwam ik net tegen.Misschien alle tien mijn nagels iets aparts.Iemand met bovenstaande lakjes een tip, wat niet te moeilijk is? Ik heb ook die dottingtool dingen niet maar heb wel en haaknaald (Don't ask wat ik met een haaknaald moet!) dus, kom maar op met die leuke tips!

en Obli: ik geloof je wel hoor dat het hem echt is, hahahaha!
Moet morgen naar de stad, dan kijk ik even.
pi_73401221
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:33 schreef Tammymara het volgende:
SNKR, die hebben we volgens mij wel, een douglas hier in de stad.Aan wat voor prijs moet ik dan denken?

Ik daaacht dat ie rond de 13/14/15 euro was, maar ik kreeg er toen wel een mooie koker bij (leek meer op een lipstick houder maar soit). Voor 10 ml is dat. Niet cheap dus..

Van nail art heb ik echt geen kaas gegeten
pi_73401279
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:36 schreef snkr-xxx het volgende:

Ik daaacht dat ie rond de 13/14/15 euro was, maar ik kreeg er toen wel een mooie koker bij (leek meer op een lipstick houder maar soit). Voor 10 ml is dat. Niet cheap dus..

Van nail art heb ik echt geen kaas gegeten
Woeeeeeeeeeeh,Mijn man vermoord me.....
Die was zo tevreden dat ik elke keer tevreden was met lakjes van 1,2,3 euro
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:38:50 #242
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73401340
Met een haaknaald moet je haken, niks om je voor te schamen hoor

De webshop van Enchantra heeft ook holografische lak: de China Glaze, OMG collectie
Knoei
pi_73401512
Ik maak sieraden en ik heb een mooie ketting gezien die je moet haken..Ik dus haaknaalden gekocht maar ik vind de ijzerdraad iets te duur om mee te gaan proberen, ik kán namelijk helemaal niet haken dus ook nog maar wat wol gekocht om mee te gaan proberen,en het ligt nog steeds allemaal in de kast omdat ik me er maar niet toe kan zetten

En ik kan niets online bestellen,Moet echt in de winkel
Maar toch bedankt!
pi_73401772
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:37 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Woeeeeeeeeeeh,Mijn man vermoord me.....
Die was zo tevreden dat ik elke keer tevreden was met lakjes van 1,2,3 euro
Gewoon ook iets leuks voor hem kopen om hem slinks af te leiden
pi_73403257
Woei, die rode van Catrice die is wel hoeretig rood
Kan er even geen foto van maken omdat dat bij daglicht moet,maar mén.

ROOOD!
Smeert wel lekker en droogt ook lekker

Oh ja....
Hij is wat mislukt maar voor een paar dagen mag hij blijven (en die lak is echt lelijk als je er een foto van maakt terwijl ie in het echt zo mooi is!) en ik weet het : Randjes! en die zwarte streep. die ga ik nu bijwerken

[ Bericht 36% gewijzigd door Tammymara op 05-10-2009 21:14:52 ]
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:18:47 #246
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73405846
Wat een leuk idee uitvoering is idd iets minder
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:33:59 #247
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73406646
Tammymara,leuk gedaan Dat ga ik binnenkort ook proberen!
pi_73406663
Gelukkig weet ik dat zelf Puckzzz
Ik had geen kleine kwastjes, ik heb zo'n dottingding niet dus ik heb het gedaan met een tandestoker.Bad idea! Ben al niet zo goed met dat gepriegel op mijn nagels ,maar misschien dat ik nog eens fatsoendelijk materiaal ga kopen als ik het leuk vind (tot nu toe niet, hihi)

en hij is echt ROOD en niet roze zoals op deze foto.
pi_73406729
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:52 schreef Tegan het volgende:
Heb je echt nagellijm nodig voor van die steentjes, of houdt dat ook op natte nagelak?

Het kan best met Topcoat, je doet een druppel topcoat op de plek waar je het steentje wilt en daar druk je dan het steentje in, daarna even aflakken met topcoat en hij zit.

Zelf geef ik voorkeur aan de topcoat van Konad, dan moet ik na een week echt bikken om het steentje eraf te krijgen.

[ Bericht 26% gewijzigd door veels op 05-10-2009 21:43:27 ]
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
pi_73406741

Alleen heb ik nog oogjes gemaakt en die glitter weggelaten.
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:24:14 #251
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73408934
Ik vind het lieveheersbeestje echt heel schattig!! Die ga ik ook een keer maken!

Ennnnnn... extragratis tip: Lak nooooit je nagels als je een beetje gedronken hebt en niet meer zo'n vaste hand hebt.... Ik heb nu een eerste laag donkerbruin met glittertjes op mijn nagels én mijn nagelriemen...
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:26:26 #252
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73409030
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind het lieveheersbeestje echt heel schattig!! Die ga ik ook een keer maken!

Ennnnnn... extragratis tip: Lak nooooit je nagels als je een beetje gedronken hebt en niet meer zo'n vaste hand hebt.... Ik heb nu een eerste laag donkerbruin met glittertjes op mijn nagels én mijn nagelriemen...
en ook niet de ochtend erna
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:29:19 #253
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73409160
Hahahahha!!!

Ik had net zo goed mijn nagels in het potje nagellak kunnen dopen, bedenk ik nu.. had er niet zo veel slechter uitgezien
pi_73410616
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Tammymara het volgende:
Gelukkig weet ik dat zelf Puckzzz
Ik had geen kleine kwastjes, ik heb zo'n dottingding niet dus ik heb het gedaan met een tandestoker.Bad idea! Ben al niet zo goed met dat gepriegel op mijn nagels ,maar misschien dat ik nog eens fatsoendelijk materiaal ga kopen als ik het leuk vind (tot nu toe niet, hihi)

en hij is echt ROOD en niet roze zoals op deze foto.
Ze verkopen bij de Action voor ¤1,99 een embossing setje waarin een dingetje zit dat prima als dotting tool kan werken.
Het is een klein setje met een metalen plaatje erin met verschillende designs, een soort van prikmatje en een dotting tool/prikpen.

Heeft iemand al succes gehad met de stempelsetjes van de Essence? Ze weten hier nog steeds van niks, in geen enkel filiaal, en ik begin het een beetje zat te worden om wekelijks naar de Kruidvat te moeten.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:09:20 #255
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73410793
Hier weten ze ook van niks
Dat setje ga ik ook ff halen bij de action
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')