Ik heb net in je fobo gekekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net de kam van mijn hanekam knalrood geverfd, maar het is echt SU-PER rood![]()
denk bij hanekam niet meteen aan kaal hoofd met rand haar bovenop he?![]()
Whehe Thnx, maar zo rood is het allang niet meer, het is meer koperkleurig (en dan nu met knalrode kamquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:17 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb net in je fobo gekekenIk kon me al niks erbij voorstellen maar dat ziet er nog leuk uit
Jaa! Ik snap nooit zo goed waarom ze de kwastjes van nagellak altijd net te kort maken. Zodat als je potje half leeg is je hem weg kunt gooien of elke keer helemaal dicht moet draaien wil er nog wat nagellak aan komen..? Weet iemand hier de reden van of ben ik de enige die me hieraan irriteert?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef snkr-xxx het volgende:
ik heb weer wat gespot hoor:
[ afbeelding ]
Hoe geniaal is dat! Voor je bijna lege flesjes!
in de keuken graag mensen met korte nagels én geen nagellak, ik sta in de afwas dus ik mag het wel, maar als er eten gemaakt word mag je niets op je nagels en dat is geheel terecht vind ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:32 schreef Guess. het volgende:
Met handschoenen aan eten klaar maken lijkt me ook niet echt handig eigenlijk,afwassen en echt poetsen heb ik ze we aan.
Waarom wel lange nagels maar geen gelakte begrijp ik overgens ook niet,ikzelf zie liever in de keuken iemand met korte gelakte nagels dan lange ongelakte,maargoed regels zijn regels.
Ik moet zo even een kadotje gaan kopen in de stad,ow wat erg ook he...hopelijk weet ik me in te houden (ik moet natuurlijk wel ff langs het kruidvat aangezien het nu oktober is ivm met de stempels).
je kan altijd mailen, soms staat het er niet maar doen ze het tochquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh... schijt. Die shipt alleen naar de US...
ja ik, bij elke outfit nieuwe lak, soms laat ik de lak wel 3 dagen zitten hoor, maar meestal gaat het er elke dag af, maar mijn nagels zijn sterk gezond en groeien nog steeds als koolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef Mayla het volgende:
Ik doelde erop elke dag hand/nagelcreme te gebruiken. Ik verwijder mijn nagellak zeker niet iedere dag. Meestal om de 3 dagen of zo.
Weet eigenlijk niet wat beter is. Heb namelijk wel het idee dat de creme ook op de riemen en nagel zelf komen. Althans, merk zelf wel verbetering.
Zijn er dames die echt iedere dag remover gebruiken en opnieuw lakken? Merk je dit niet aan de conditie van je nagels?
ga eens met een lang kwastje lakken, hoe langer het kwastje hoe vreselijker het lakt, dan zit echt de hele boel onderquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:30 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa! Ik snap nooit zo goed waarom ze de kwastjes van nagellak altijd net te kort maken. Zodat als je potje half leeg is je hem weg kunt gooien of elke keer helemaal dicht moet draaien wil er nog wat nagellak aan komen..? Weet iemand hier de reden van of ben ik de enige die me hieraan irriteert?
Nah vooruit ff snel studio ingedokenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef Tammymara het volgende:
Nee sorry dat kijk ik niet,geen idee waar je het over hebt
Hoe zit je haar "normaal"dan?dacht altijd dat je zo'n kapsel echt alleen maar op die manier kan dragen en ik ken iemand die het gifgroen heeft......ja die kan het echt niet "normaal"dragen
Welke kleurtjes had je gehad willen hebben? Dan kan ik wel ff kijken voor je.quote:
die metallic toestandenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Welke kleurtjes had je gehad willen hebben? Dan kan ik wel ff kijken voor je.
Hahahah!!! Dat probleem ken ik!! Ik heb hier nog zeker 10 lakjes liggen die ik allemaal nog niet heb gebruikt, maar wel wíl gebruiken...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:14 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben ook bij kruidvat geweest en dat Casuelle hadden ze niet, Maar helaas voor mij hadden ze wel mooie felroze van essence en van Catrice donkerrood met glittertjes.Nu zit ik wel met een mega luxe probleem,want ik heb donkerpaars die ik op wil doen, felroze die ik op wil doen, én rood met glittertjes die ik op wil doen!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:17 schreef Mirjam het volgende:
iedere nagel een ander kleurtje
essence is deze week trouwens 2+1 gratis he.
en die casuelle, die verkochten ze sowieso niet bij 'mijn' kruidvat.
misschien dat ik 't morgen wel vind
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:59 schreef Tammymara het volgende:
En nu wil ik nog even tips, Ik zál en ik móet holografische nagellak hebben (die met glitters zeg maar die zilver/blauw/weet ik veel zijn.Ik heb hier ooit eens in dit topic foto's van gezien. HOE kom ik daaraan, waar krijg je dat,Liefst in de winkel en niet online.
Ik daaacht dat ie rond de 13/14/15 euro was, maar ik kreeg er toen wel een mooie koker bij (leek meer op een lipstick houder maar soit). Voor 10 ml is dat. Niet cheap dus..quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:33 schreef Tammymara het volgende:
SNKR, die hebben we volgens mij wel, een douglas hier in de stad.Aan wat voor prijs moet ik dan denken?
Woeeeeeeeeeeh,Mijn man vermoord me.....quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:36 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik daaacht dat ie rond de 13/14/15 euro was, maar ik kreeg er toen wel een mooie koker bij (leek meer op een lipstick houder maar soit). Voor 10 ml is dat. Niet cheap dus..
Van nail art heb ik echt geen kaas gegeten
Gewoon ook iets leuks voor hem kopen om hem slinks af te leidenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:37 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Woeeeeeeeeeeh,Mijn man vermoord me.....
Die was zo tevreden dat ik elke keer tevreden was met lakjes van 1,2,3 euro
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:52 schreef Tegan het volgende:
Heb je echt nagellijm nodig voor van die steentjes, of houdt dat ook op natte nagelak?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind het lieveheersbeestje echt heel schattig!! Die ga ik ook een keer maken!![]()
Ennnnnn... extragratis tip: Lak nooooit je nagels als je een beetje gedronken hebt en niet meer zo'n vaste hand hebt.... Ik heb nu een eerste laag donkerbruin met glittertjes op mijn nagels én mijn nagelriemen...
Ze verkopen bij de Action voor ¤1,99 een embossing setje waarin een dingetje zit dat prima als dotting tool kan werken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Tammymara het volgende:
Gelukkig weet ik dat zelf Puckzzz
Ik had geen kleine kwastjes, ik heb zo'n dottingding niet dus ik heb het gedaan met een tandestoker.Bad idea! Ben al niet zo goed met dat gepriegel op mijn nagels ,maar misschien dat ik nog eens fatsoendelijk materiaal ga kopen als ik het leuk vind (tot nu toe niet, hihi)
en hij is echt ROOD en niet roze zoals op deze foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |