De mijne doet hout bewerken en heeft al een paar nagelvijlen van mij ingepikt omdat hij daarmee zo mooi in de hoekjes kan schuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha typisch he die mannen. Vriend van me heeft ooit m'n polijstvijl ingepikt, en die heb ik nooit meer teruggekregen!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De mijne doet hout bewerken en heeft al een paar nagelvijlen van mij ingepikt omdat hij daarmee zo mooi in de hoekjes kan schuren.
Wat mooiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had net een ongelukje waardoor er een hoekje van een nagel afbrak. Ik liet m'n la met nagellakjes vallen en toen was het gebeurd, the irony![]()
Dus ik ben weer een paar millimeter korter, maar vind 't zo ook wel prima.
Moest door deze rampwel weer opnieuw lakken en heb toen m'n O.P.I DS Signature weer 's uit de kast getrokken:
[ afbeelding ]
Nog steeds een van m'n favo's
Hij is alleen bijna opDus heb voor het eerste laagje Etos Effect Nails 013 gebruikt want die lijkt er sprekend op, bespaart me weer dure O.P.I lak
O.a. Etos Effect nails voor een paarse, roze en blauwe, de OPI DS serie, China Glaze Kaleidoscope en OMG collectie, Nfu-Oh heeft ook een paar holografische, Diamond Cosmetics Chainmail Charm, Color Club heeft er ook een aantal en verder weet ik het zo even niet meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef bibi het volgende:
[..]
Wat mooi![]()
Ik wil ook dit soort lakjes, iemand tips wat ik precies moet zoeken en waar ze te koop zijn enz.
Ik heb het er net maar afgehaald. Dat ging moeilijk! De roze lak was er zo af maar dat randje glitters bleef achter. Mijn wattenschijfje bleef er steeds achter haken. Wel loslaten als ik het niet wil, maar als ik het eraf probeer te halen gewoon stug vasthouden. Ik ben iets minder fan van glitters. Volgende keer in een bakje aceton weken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Enne, ivm loslatende glitters: een laagje topcoat kan misschien helpen?
Goeie tips! Al vind ik die Etos nog steeds maar een slappe holo..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
O.a. Etos Effect nails voor een paarse, roze en blauwe, de OPI DS serie, China Glaze Kaleidoscope en OMG collectie, Nfu-Oh heeft ook een paar holografische, Diamond Cosmetics Chainmail Charm, Color Club heeft er ook een aantal en verder weet ik het zo even niet meer.
Er zijn er veel in ieder geval.
Waarwaar? (ook eigen zaak, nou ja, mijn man dan)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh trouwens, gaat er iemand van jullie wel eens naar de groothandel voor nagelspulletjes? Heb wel een kvk inschrijving, alleen niet in die branche, maakt dat uit?
Had me nog niet echt verdiept in welke groothandels er zijn, maar dat ze er zijn weet ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef mmascha het volgende:
[..]
Waarwaar? (ook eigen zaak, nou ja, mijn man dan)
Mooi effect die mat/glans zwarte nagels MinderMutsig! Was de lak nou mat of juist glans met een matte topcoat? Maar ik denk dat het niet zo opvalt. Als je bij de bakker staat zeg maar(hoe leg ik dat uit?)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
O.a. Etos Effect nails voor een paarse, roze en blauwe, de OPI DS serie, China Glaze Kaleidoscope en OMG collectie, Nfu-Oh heeft ook een paar holografische, Diamond Cosmetics Chainmail Charm, Color Club heeft er ook een aantal en verder weet ik het zo even niet meer.
Er zijn er veel in ieder geval.
China Glaze ben ik niet zo in thuis, maar ik koop O.P.I meestal bij een DA (de luxe variant), maar www.opi.nl heeft een store locatorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef bibi het volgende:
[..]
Misschien al honderd keer gevraagd, maar waar kopen jullie je china glaze en opi?
Glitters zijn heel moeilijk te verwijderen inderdaad. Pure aceton en vilt schijnt goed te helpen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb het er net maar afgehaald. Dat ging moeilijk! De roze lak was er zo af maar dat randje glitters bleef achter. Mijn wattenschijfje bleef er steeds achter haken. Wel loslaten als ik het niet wil, maar als ik het eraf probeer te halen gewoon stug vasthouden. Ik ben iets minder fan van glitters. Volgende keer in een bakje aceton weken.
En die topcoat zat eroverheen. Eigenwijze glitters!
Nu een subtiel laagje bruin erop. Ik vond het zonde om het meteen te verpesten met een proefrandje zilver. Dat leek me er toch niet bij passen. Eerst maar eens nieuwe kleurtjes scoren.
Wat kost zo'n flesje OPI eigenlijk..?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
China Glaze ben ik niet zo in thuis, maar ik koop O.P.I meestal bij een DA (de luxe variant), maar www.opi.nl heeft een store locator
Nee want die foto was niet mooi dus die heb ik al gewist.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
@MinderMutsig: Heb je van die eerste ook een foto van voren? Ben benieuwd hoe het er zo uitziet.
Klopt maar dat is ook een beetje de bedoeling natuurlijk. Subtiel is ook wel eens mooi.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef mmascha het volgende:
[..]
Waarwaar? (ook eigen zaak, nou ja, mijn man dan)
Mooi effect die mat/glans zwarte nagels MinderMutsig! Was de lak nou mat of juist glans met een matte topcoat? Maar ik denk dat het niet zo opvalt. Als je bij de bakker staat zeg maar(hoe leg ik dat uit?)
China Glaze staat een webshop van in de OP maar ik haal het meeste uit het buitenland. Veeel goedkoper. OPI betaal je hier als ik me niet vergis zo 12 euro voor terwijl je in de VS 9 dollar betaalt. Hetzelfde geldt trouwens voor China Glaze, hier rond de 8-9 euro, daar 7 dollar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef bibi het volgende:
[..]
Misschien al honderd keer gevraagd, maar waar kopen jullie je china glaze en opi?
Ik kan die nagellak niet vinden op de site...?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Moest door deze rampwel weer opnieuw lakken en heb toen m'n O.P.I DS Signature weer 's uit de kast getrokken:
[ afbeelding ]
Nog steeds een van m'n favo's
Hmm ik ook niet meer, misschien is ie discontinuedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik kan die nagellak niet vinden op de site...?
Als je een creditcard hebt is deze site echt helemaal geweldig www.chinaglazediva.com (en ivm de dollar koers betaal je de helft van wat je in NL betaald 5 dollar 40 en dat is op het moment 3euro71quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef bibi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |