abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:11:45 #51
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73273925

Ik doe een poging om geen velletjes meer te trekken(dat wit op mijn middelvinger is trouwens geen velletje! Nog een beetje basecoat die glimt)

Ik ben fan van die grote glitters maar ik was bang dat het daardoor te heftig zou zijn. Even rustig wennen(voor mezelf en mijn omgeving) Maar ik kreeg alleen maar positieve reacties!

En ik zie dat ik niet teveel lak moet smeren langs mijn nagelriemen.
(Ik vind het er in het echt ook beter uitzien dan op de foto. Confronterend!)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:21:17 #52
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73278063
Mooi gedaan mmascha! Leuk kleurtje ook
(ja... shit is dat altijd op foto's he...)
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:56:56 #53
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73279105
Motivatie om het nog netter te doen.
Ik heb mijn lakjes eens bekeken. Ik heb vooral roze/rood/paars/bruin. Ik wil blauw! Dat staat ook leuk met zilver denk ik.
Owja, de enige die ik weg kon gooien was van Bourjois. De duurste die ik had! Ook oneerlijk!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:27:22 #54
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73279905

Essence colour& go 14 Rock Rebell (deze had maar 2 lagen nodig!!) en konad plate M3, met konad silver
pi_73279972
mmascha & lindytje: gave kleurtjes
pi_73281190
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap niet wat er zo raar aan is. Het kan toch heel goed dat je stukjes nagellak kwijt raakt? Zeker als het er al langer op zit. 't Zou maar in je biefstukje terechtkomen
Ik vind het niet raar dat nagellak niet mag, ik vind het raar dat lange nagels wel mogen.
Blanke nagellak is trouwens ook gewoon nagellak. Dat je dat niet zo snel zal zien zitten in je salade is natuurlijk ook maar het idee, het is net zo vies als paarse.

@mmascha: leuk! Kan je best hebben zo'n glitter french.

@Lindy: goed gelukt met konad! Viel het mee of tegen?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73281248
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

Essence colour& go 14 Rock Rebell (deze had maar 2 lagen nodig!!) en konad plate M3, met konad silver
Wow, tof .
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vind het niet raar dat nagellak niet mag, ik vind het raar dat lange nagels wel mogen.
Blanke nagellak is trouwens ook gewoon nagellak. Dat je dat niet zo snel zal zien zitten in je salade is natuurlijk ook maar het idee, het is net zo vies als paarse.

@mmascha: leuk! Kan je best hebben zo'n glitter french.

@Lindy: goed gelukt met konad! Viel het mee of tegen?
Weet ik, was meer in solidariteit met de mensen in de keuken, zelf mag ik wel nagelak op omdat ik het eten niet aanraak .
pi_73281283
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kan hij binnenkort ook lakken!
pi_73281339
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:11 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe een poging om geen velletjes meer te trekken(dat wit op mijn middelvinger is trouwens geen velletje! Nog een beetje basecoat die glimt)

Ik ben fan van die grote glitters maar ik was bang dat het daardoor te heftig zou zijn. Even rustig wennen(voor mezelf en mijn omgeving) Maar ik kreeg alleen maar positieve reacties!

En ik zie dat ik niet teveel lak moet smeren langs mijn nagelriemen.
(Ik vind het er in het echt ook beter uitzien dan op de foto. Confronterend!)
Zoiets wil ik ook proberen, alleen dan met lichter roze of doorzichtig/wit. Lijkt me wel een kloteklus.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:30:39 #60
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73281558
Thanx!

En het viel erg mee!! Ging eigenlijk in 1 keer goed
pi_73282143
Ik had net een ongelukje waardoor er een hoekje van een nagel afbrak. Ik liet m'n la met nagellakjes vallen en toen was het gebeurd, the irony

Dus ik ben weer een paar millimeter korter, maar vind 't zo ook wel prima.
Moest door deze ramp wel weer opnieuw lakken en heb toen m'n O.P.I DS Signature weer 's uit de kast getrokken:

Nog steeds een van m'n favo's

Hij is alleen bijna op Dus heb voor het eerste laagje Etos Effect Nails 013 gebruikt want die lijkt er sprekend op, bespaart me weer dure O.P.I lak
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:01:14 #62
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73282418
Wat een mooie kleur!
En ik vind jouw nagels echt ontzettend mooi. Ik ben er bijna een beetje jaloers op
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:01:23 #63
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73282455
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef Lindytje het volgende:
Wat een mooie kleur!
En ik vind jouw nagels echt ontzettend mooi. Ik ben er bijna een beetje jaloers op
Ahhh niet jaloers zijn hoor, zonder nagellak wil je ze NIET zien!
En je hebt harstikke mooie nagels van jezelf!

Wel lief
pi_73282483
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zoals beloofd, OPI
Oehh die wil ik ook, welke is dat? Russian Navy?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:06:47 #66
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73282560
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Oehh die wil ik ook, welke is dat? Russian Navy?
Uhm, Fantasy
pi_73282937
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zoals beloofd, OPI
Mooi kleurtje.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:19:57 #68
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73283021
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mooi kleurtje.
Dat!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:20:14 #69
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73283030
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ahhh niet jaloers zijn hoor, zonder nagellak wil je ze NIET zien!
En je hebt harstikke mooie nagels van jezelf!

Wel lief
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:45:28 #70
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73286175
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Tegan het volgende:
Zoiets wil ik ook proberen, alleen dan met lichter roze of doorzichtig/wit. Lijkt me wel een kloteklus.
Ik had dit al bedacht toen jij die doorzichtige nagels postte. Een beetje hetzelfde idee. Maar dat doorzichtige vind ik ook gaaf! Ik heb ook nog een potje roze van zo'n french manicure setje. Dat zal doorzichtiger roze zijn. En eens proberen met andere kleurencombinaties.
Misschien naast lichtblauw ook maar een potje wit halen. En dan met een zilveren randje. Eens bedenken hoe je dit een beetje kan laten uitvloeien(veel zilver aan de rand en minder richting nagelbed). Dat bedoel je met kloteklus?

Bedankt voor de complimenten! Ik heb de smaak te pakken. (Na 1x )

Lindytje: mooie kleurencombi dat donkerblauw met zilver!

(Mijn glitters laten een beetje los. ik vind er af en toe 1 op mijn toetsenbord)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73286422
Mja. Ik ga morgen na school ook ff nagellakjes inslaan .

Ik weet ook nog niet wat de slimste manier is. Ik denk een normale french maken met glitters, meerdere lagen. En dan als dat helemaal klaar is heel zachtjes de rand vervagen met wat glittertjes.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:56:26 #72
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73286624
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef mmascha het volgende:

Lindytje: mooie kleurencombi dat donkerblauw met zilver!

(Mijn glitters laten een beetje los. ik vind er af en toe 1 op mijn toetsenbord)
Dankje

Enne, ivm loslatende glitters: een laagje topcoat kan misschien helpen?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:59:56 #73
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73286759
Ik wil eigenlijk een poging wagen met een randje zilveren lak. Ik heb zo'n nail art potje met een heel dun kwastje. Die roze glitters passen natuurlijk niet op blauwe nagellak

Owjee, gaat het nu al beginnen? Dus: blauwe en witte lak en iets van zilveren glitters. En eigenlijk wil ik ook iets van grijs of taupe.
Mijn baas liet mij vandaag het enige goeie merk nagellak zien: OPI

Nog even over die mannen: ik was een mijn nagels aan het polijsten. Mijn man keek mij aan
Ik 1 van zijn nagels even gedaan. Paar minuten later zat hij met mooie gladde nagels en kon ik overnieuw beginnen met lakken
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73286892
Haha typisch he die mannen. Vriend van me heeft ooit m'n polijstvijl ingepikt, en die heb ik nooit meer teruggekregen!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:19:16 #75
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73287430
haha! inderdaad super herkenbaar

Btw dat van dat koken met nagellak is voor school en dat moeten we 2 uur per week doen. Je krijgt dat basis technieken en als alles klaar is mag je het zelf opeten. Dus dan slaat het zeker nergens op.. Voor je werkhouding en professionaliteit hebben ze volgens hun de (stomme) regeltjes opgesteld..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_73289357
Ik vind dat anders helemaal niet belachelijk .
pi_73289545
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha typisch he die mannen. Vriend van me heeft ooit m'n polijstvijl ingepikt, en die heb ik nooit meer teruggekregen!
De mijne doet hout bewerken en heeft al een paar nagelvijlen van mij ingepikt omdat hij daarmee zo mooi in de hoekjes kan schuren.
pi_73289767
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De mijne doet hout bewerken en heeft al een paar nagelvijlen van mij ingepikt omdat hij daarmee zo mooi in de hoekjes kan schuren.
, zo'n mooi volk, mannen.
pi_73290196
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had net een ongelukje waardoor er een hoekje van een nagel afbrak. Ik liet m'n la met nagellakjes vallen en toen was het gebeurd, the irony

Dus ik ben weer een paar millimeter korter, maar vind 't zo ook wel prima.
Moest door deze ramp wel weer opnieuw lakken en heb toen m'n O.P.I DS Signature weer 's uit de kast getrokken:

[ afbeelding ]

Hij is alleen bijna op Dus heb voor het eerste laagje Etos Effect Nails 013 gebruikt want die lijkt er sprekend op, bespaart me weer dure O.P.I lak
Wat mooi

Ik wil ook dit soort lakjes, iemand tips wat ik precies moet zoeken en waar ze te koop zijn enz.
pi_73290252
OK dit heb ik met de YDKJ gedaan:

Vond het idee leuker dan de uitvoering.

En nu heb ik deze op:

Magnetic Deep Purple.

Close-up van de mooie blauwe en roze shimmer
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:29:06 #81
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73290348
Die tweede is mooi MM! En het idee is inderdaad erg leuk
pi_73290356
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef bibi het volgende:

[..]

Wat mooi

Ik wil ook dit soort lakjes, iemand tips wat ik precies moet zoeken en waar ze te koop zijn enz.
O.a. Etos Effect nails voor een paarse, roze en blauwe, de OPI DS serie, China Glaze Kaleidoscope en OMG collectie, Nfu-Oh heeft ook een paar holografische, Diamond Cosmetics Chainmail Charm, Color Club heeft er ook een aantal en verder weet ik het zo even niet meer.
Er zijn er veel in ieder geval.
pi_73290424
Mooi MiMu!! Ik had laatst mn YDKJ matte een glanzende tip gegeven, was idd geinig

En hoera voor shimmertjes
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:32:11 #84
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73290484
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Enne, ivm loslatende glitters: een laagje topcoat kan misschien helpen?
Ik heb het er net maar afgehaald. Dat ging moeilijk! De roze lak was er zo af maar dat randje glitters bleef achter. Mijn wattenschijfje bleef er steeds achter haken. Wel loslaten als ik het niet wil, maar als ik het eraf probeer te halen gewoon stug vasthouden. Ik ben iets minder fan van glitters. Volgende keer in een bakje aceton weken.

En die topcoat zat eroverheen. Eigenwijze glitters!

Nu een subtiel laagje bruin erop. Ik vond het zonde om het meteen te verpesten met een proefrandje zilver. Dat leek me er toch niet bij passen. Eerst maar eens nieuwe kleurtjes scoren.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73290491
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

O.a. Etos Effect nails voor een paarse, roze en blauwe, de OPI DS serie, China Glaze Kaleidoscope en OMG collectie, Nfu-Oh heeft ook een paar holografische, Diamond Cosmetics Chainmail Charm, Color Club heeft er ook een aantal en verder weet ik het zo even niet meer.
Goeie tips! Al vind ik die Etos nog steeds maar een slappe holo..
pi_73290562
Oh trouwens, gaat er iemand van jullie wel eens naar de groothandel voor nagelspulletjes? Heb wel een kvk inschrijving, alleen niet in die branche, maakt dat uit?
pi_73290694
@MinderMutsig: Heb je van die eerste ook een foto van voren? Ben benieuwd hoe het er zo uitziet.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:39:36 #88
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73290787
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh trouwens, gaat er iemand van jullie wel eens naar de groothandel voor nagelspulletjes? Heb wel een kvk inschrijving, alleen niet in die branche, maakt dat uit?
Waarwaar? (ook eigen zaak, nou ja, mijn man dan)

Mooi effect die mat/glans zwarte nagels MinderMutsig! Was de lak nou mat of juist glans met een matte topcoat? Maar ik denk dat het niet zo opvalt. Als je bij de bakker staat zeg maar (hoe leg ik dat uit?)

[ Bericht 0% gewijzigd door mmascha op 01-10-2009 22:43:05 (You Don't Know Jacques! Serie Matte) ]
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73290930
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef mmascha het volgende:

[..]

Mooi effect die mat/glans zwarte nagels MinderMutsig! Was de lak nou mat of juist glans met een matte topcoat? Maar ik denk dat het niet zo opvalt. Als je bij de bakker staat zeg maar (hoe leg ik dat uit?)
Had me nog niet echt verdiept in welke groothandels er zijn, maar dat ze er zijn weet ik
pi_73291348
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Misschien al honderd keer gevraagd, maar waar kopen jullie je china glaze en opi?
pi_73291433
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef bibi het volgende:

[..]

Misschien al honderd keer gevraagd, maar waar kopen jullie je china glaze en opi?
China Glaze ben ik niet zo in thuis, maar ik koop O.P.I meestal bij een DA (de luxe variant), maar www.opi.nl heeft een store locator
pi_73291659
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef mmascha het volgende:

[..]

Ik heb het er net maar afgehaald. Dat ging moeilijk! De roze lak was er zo af maar dat randje glitters bleef achter. Mijn wattenschijfje bleef er steeds achter haken. Wel loslaten als ik het niet wil, maar als ik het eraf probeer te halen gewoon stug vasthouden. Ik ben iets minder fan van glitters. Volgende keer in een bakje aceton weken.

En die topcoat zat eroverheen. Eigenwijze glitters!

Nu een subtiel laagje bruin erop. Ik vond het zonde om het meteen te verpesten met een proefrandje zilver. Dat leek me er toch niet bij passen. Eerst maar eens nieuwe kleurtjes scoren.
Glitters zijn heel moeilijk te verwijderen inderdaad. Pure aceton en vilt schijnt goed te helpen.
Ik doe altijd nagellakremover op een watje, druk dat watje op mijn nagel en laat het dan even intrekken. Dan wil het meestal wel redelijk. Wel voor iedere nagel een nieuw watje pakken want ze vreten zich net zo hard vast op de volgende nagel.

Dat las ik laatst trouwens als tip voor gebroken nagels! Eerst plakken met theezakjes enzo, jadajada, en dan een glitternagellak. Het is net beton en je moet enorm veel moeite doen om het te laten chippen dus het kan gewoon een hele tijd blijven zitten.
Diegene deed een schuine french op haar nagels met glitter aan de kant van de breuk en verving dan gewoon iedere keer wel de nagellak maar liet het glitterstuk zitten. Net zolang tot de breuk uitgegroeid was. Ik vond het wel een goede tip voor echt naar gescheurde nagels.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:02:57 #93
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73291856
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

China Glaze ben ik niet zo in thuis, maar ik koop O.P.I meestal bij een DA (de luxe variant), maar www.opi.nl heeft een store locator
Wat kost zo'n flesje OPI eigenlijk..?
pi_73291910
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
@MinderMutsig: Heb je van die eerste ook een foto van voren? Ben benieuwd hoe het er zo uitziet.
Nee want die foto was niet mooi dus die heb ik al gewist.
Het was qua uitvoering wat minder maar ik vind het effect van mat en glans op je nagels wel erg leuk.
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef mmascha het volgende:

[..]

Klopt maar dat is ook een beetje de bedoeling natuurlijk. Subtiel is ook wel eens mooi.
quote:

[..]

China Glaze staat een webshop van in de OP maar ik haal het meeste uit het buitenland. Veeel goedkoper. OPI betaal je hier als ik me niet vergis zo 12 euro voor terwijl je in de VS 9 dollar betaalt. Hetzelfde geldt trouwens voor China Glaze, hier rond de 8-9 euro, daar 7 dollar.

Mijn adresje: Sparkling Nails Goede klantenservice, snelle levering en de prijzen zijn ook erg OK.
pi_73292106
O.P.I kost hier in NL standaard 13,95 per flesje van 15 ml. Top & base coats, nagelverharders etc kunnen afwijken, meestal rond de 16,95. Lakjes uit een speciale collectie zijn soms ook duurder, eentje uit de Designer Series kost al 19.95.

Ja geen goedkoop grapje,

Ik ga MiMu's adresje maar 's in de gaten houden
pi_73292161
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef snkr-xxx het volgende:

[ afbeelding ]

Ik kan die nagellak niet vinden op de site...?
pi_73292212
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik kan die nagellak niet vinden op de site...?
Hmm ik ook niet meer, misschien is ie discontinued

O.P.I heeft er een handje van om te kappen met het maken van m'n favo's
Nou goed, des te meer reden om te gaan ebayen
pi_73292388
Op de ebaysite van MM staat ie wel
pi_73292461
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:17 schreef Linnie20v het volgende:
Op de ebaysite van MM staat ie wel
Ik zit daar ook al te kwijlen ja

Maar ik ga niks bestellen
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:21:58 #100
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73292553
quote:

[..]

Als je een creditcard hebt is deze site echt helemaal geweldig www.chinaglazediva.com (en ivm de dollar koers betaal je de helft van wat je in NL betaald 5 dollar 40 en dat is op het moment 3euro71 ).

SKNR,die OPI signature is echt heel mooi,en hij lijkt idd op die van Etos
MinderMutsig,ik vind em zonder mat randje mooier! Die deep purple is ook helemaal mooi Jij hebt trouwens ook heel veel lakjes volgens mij

Ik ben aan de Konad geweest maar moest zo erg plassen,heb heel voorzichtig gedaan maar toch beschadigd.Ik wil een nageldroger kopen,die schijnen helemaal niet zo duur te zijn.Welke topcoat gebruiken jullie bij Konad,bij mij veegt ie namelijk toch uit ook al laat ik em heel goed drogen

Moet wel zeggen dat ik zoiets als dit altijd na 1 of 2 dgn beu ben (en in dit geval na een avondje al )

[ Bericht 1% gewijzigd door Guess. op 01-10-2009 23:27:23 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')