Niet op een publiek toegankelijk deel van internetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Silver_Shark het volgende:
waar staan de rest van de foto's dan?
Boeiend. 4-12 komt Eagles hier. We zullen zien wat de groep van ons voor leuks gaat bedenken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef thespindoctor het volgende:
En dan zo'n triest modje notes uitdelen omdat je wat zegt over wat er gebeurt is
Deze foto's zijn nog nette foto's
Doe maar 15 procent op z'n meest. Die guppenkoppen verknallen het altijd voor de rest.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:37 schreef Roberto258 het volgende:
Ach iedereen heeft volgens mij een hekel aan de Eagles. Dat publiek bestaat ook voor 90% uit tokkies.
Jaloers zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:28 schreef bascross het volgende:
Wat doen al die paupers in dit topic?![]()
Ooooooooooooh Leeuwarden.
Inderdaad zeg, eerst die knakker van Den Bosch met zijn gezeik en nu deze trieste gasten weer met vage posts die niemand een hol interesseert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:28 schreef bascross het volgende:
Wat doen al die paupers in dit topic?![]()
Ik zie in Leeuwarden ook vaak de uitbus rijden, zo moeilijk is het dan niet om te wachten en een steen te gooien. En de reden? Drank waarschijnlijk en het niet kunnen accepteren dat in de laatste secondes gescoord wordt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef Runselpink het volgende:
en hoe kwamen zu uberhaubt bij de bus?
Schijnt dat er niet veel politie aanwezig was, maar dat zijn roddels.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef Runselpink het volgende:
Waarom vonden de supporters van de Eagles 't nodig om de Cambuur-bus aan te vallen?
en hoe kwamen zu uberhaubt bij de bus?
Oh ja: Cambuur![]()
Klopt ik zat in die bus, het buitenste raam lag er toen uit en een ster in het voorraam. Maar dat is gewoon idioot die bus reed 100.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:05 schreef neen het volgende:
Vorig seizoen is er bij ons ook een Zwolle bus bekogeld als ik me niet vergis. Dat soort idioten heb je overal.
Dat slaat op mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:50 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, eerst die knakker van Den Bosch met zijn gezeik en nu deze trieste gasten weer met vage posts die niemand een hol interesseert.
Donder toch op met je posts over tokkies uit een bepaalde straat en foto's op een niet publiek toegankelijk deel en copy's van posts uit een forum van de eagles, ga je eigen topic maken ipv deze gouden reeks te vervuilen met niet cambuur gezeik.
Ik bedoel bij Cambuur - Leeuwarden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt ik zat in die bus, het buitenste raam lag er toen uit en een ster in het voorraam. Maar dat is gewoon idioot die bus reed 100.
Ja toen was het tegen Zwolle ook raak. Dat was slim opgezet want toen had een groep rookbommen op de weg gegooid, en er achter. De bussen konden geen kant opquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:13 schreef neen het volgende:
[..]
Ik bedoel bij Cambuur - Leeuwarden.
Dat met die rijdende bussen was nog extremer... was dat niet na Roda uit?
Ik dacht dat je een supporter van de Eagles was, heb je hier niet eerder gezien? Maar afijn, volgens mij heeft een mod een halve discussie hier verwijderd en zit ik te reageren zonder het hele verhaal te kennen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:09 schreef thespindoctor het volgende:
Dat slaat op mij![]()
Als Cambuur supporter ben ik toch echt aangewezen op dit topic, ik vraag me af waarom ik op moet donderen?
Verder zijn het medesupporters die gewond zijn geraaktDat interesseert je niet?
quote:LEEUWARDEN – -
Drie bussen van Veenstra Reizen en Koopmans Reizen zijn vrijdagavond flink beschadigd teruggekomen van de voetbalwedstrijd in Deventer tussen Go Ahead Eagles en SC Cambuur.
Supporters van de thuisclub bekogelden na afloop van de wedstrijd, die de Leeuwarders op de valreep met 1-2 wonnen, de bussen met stenen. De politie heeft twee mannen uit Deventer aangehouden voor opruiing en openlijke geweldpleging.
,,Richting de ¤10.000'', schat een woordvoerder van Veenstra de schade aan twee van ‘zijn' bussen. Van Koopmans uit Jubbega kwam één bus terug met een kapotte ruit.
Er is niks verwijderd hier.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een supporter van de Eagles was, heb je hier niet eerder gezien? Maar afijn, volgens mij heeft een mod een halve discussie hier verwijderd en zit ik te reageren zonder het hele verhaal te kennen.
In het algemene Jupiler Topic.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:18 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat dacht ik omdat er notes waren uitgedeeld.
1. eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een supporter van de Eagles was, (1) heb je hier niet eerder gezien? Maar afijn, volgens mij heeft een mod een halve discussie hier verwijderd en zit ik te reageren zonder het hele verhaal te kennen.
(2) Maar zijn er nu gewonden gevallen?
Edit: net nieuws op leeuwardercourant.nl hierover:
[..]
Vak 7quote:
In het vak naast mij, mooi vak, altijd druk en gezellig. En mooi nog wat sfeer meepakken van Noord.quote:
Verder staat in de LC van vandaag ook dat er diverse mensen in het MCL zijn behandeld wegens verwondingen door glasscherven.quote:LEEUWARDEN -
Drie bussen van Veenstra Reizen en Koopmans Reizen zijn vrijdagavond flink beschadigd teruggekomen van de voetbalwedstrijd in Deventer tussen Go Ahead Eagles en SC Cambuur.
Supporters van de thuisclub bekogelden na afloop van de wedstrijd, die de Leeuwarders op de valreep met 1-2 wonnen, de bussen met stenen. De politie heeft twee mannen uit Deventer aangehouden voor opruiing en openlijke geweldpleging.
,,Richting de ¤10.000'', schat een woordvoerder van Veenstra de schade aan twee van ‘zijn' bussen. Van Koopmans uit Jubbega kwam één bus terug met een kapotte ruit.
En voor wie de speaker gemist heeft, hier klikken om hem te downloadenquote:LEEUWARDEN -
De ziekenboeg van Cambuur loopt zo langzamerhand aardig leeg. Trainer Stanley Menzo heeft vrijdag voor het duel met het laag geklasseerde Omniworld de beschikking over een zo goed als fitte selectie. Alleen centrale verdediger Jos van Nieuwstadt moet nog verstek laten gaan.
Oguzhan Türk is er door een schorsing niet bij. Paul Beekmans, afgelopen vrijdag in de wedstrijd tegen Go Ahead nog bankzitter, neemt zijn plek op het middenveld over. Nassir Maachi krijgt als linksvoor vermoedelijk weer de voorkeur boven Kevin Diaz.
Opstelling Cambuur:
* doel: Meul
* achter: Jansen, De Wagt, Hese, Rustenberg
* midden: Beekmans, Van der Heide, Guijt
* voor: De Visscher, De Vries, Maachi
Zo is dat, en ik heb geen last van rijen. Behalve dan bij het fouillerenquote:
Als er op jou/jouw (welke is het eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef neen het volgende:
Zolang er maar niet weer van die lui op m'n plek gaan zitten en moeilijk doen als ik ze wegstuur
Oost is wel uitverkocht, althans dat las ik op CO op West zal nog wel plek zijn gok ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef willempjewever het volgende:
Volgens mijn buurman was het uitverkocht, hij kon geen kaart meer kopen? Maar lijkt me ook wat sterk dat ze op 1 dag 1400 kaarten verkopen...
Nouja, druk gaat het in iedergeval worden, of mijn buurman nu gelijk heeft of niet
En op West lekker geen fouilleringen en gewoon bier op de tribune![]()
wat is dat nu voor site, die co waar jullie het over hebben?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef neen het volgende:
Oost is wel uitverkocht, althans dat las ik op CO op West zal nog wel plek zijn gok ik
ach ja, ik dacht dat jullie een nieuwe cambuursite ontdekt hadden. Cambuuronline vind ik altijd wat onoverzichtelijk, kom er eigenlijk alleen voor de wedstrijdverslagen die ik daar het beste vind. Had even niet de link gelegd, zat al op www.co.nl te kijkenquote:
CO is lekker simpel. Een messageboard zonder ongein als plaatjes en filmpjes dumpen. Berichten kunnen ook niet ge-edit worden maar dat geeft niet. Plus dat er meer activiteit is dan op cambuur.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ach ja, ik dacht dat jullie een nieuwe cambuursite ontdekt hadden. Cambuuronline vind ik altijd wat onoverzichtelijk, kom er eigenlijk alleen voor de wedstrijdverslagen die ik daar het beste vind. Had even niet de link gelegd, zat al op www.co.nl te kijken![]()
Morgen weer voor het eerst het lange thermo ondergoed aan voordat ik naar Cambuur ga, 4 graden morgen op de tribune![]()
Want, want, wantquote:
Ik zal er eens wat beter rondkijken. Sinds de nieuwe opmaak (ook alweer een jaar ofzo geleden) kan ik er niet meer lekker rondsurfen naar mijn idee, maar kom er welk elke week voor de verslagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef justmattie het volgende:
CO is lekker simpel. Een messageboard zonder ongein als plaatjes en filmpjes dumpen. Berichten kunnen ook niet ge-edit worden maar dat geeft niet. Plus dat er meer activiteit is dan op cambuur.nl
Gewoon bovenin op plaza rammen,naar het forum (ook bovenin) en dan wedstrijden of spelers. Dat zijn de 2 belangrijkste sub-fora over cambuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik zal er eens wat beter rondkijken. Sinds de nieuwe opmaak (ook alweer een jaar ofzo geleden) kan ik er niet meer lekker rondsurfen naar mijn idee, maar kom er welk elke week voor de verslagen.
Vlak de andere serieuze gedeelten niet uit. Tussen alle onzin staat er erg veel correcte infoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef justmattie het volgende:
Gewoon bovenin op plaza rammen,naar het forum (ook bovenin) en dan wedstrijden of spelers. Dat zijn de 2 belangrijkste sub-fora over cambuur.
Inderdaad, maar die worden vaak weer tig keer herhaald in andere topicsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Vlak de andere serieuze gedeelten niet uit. Tussen alle onzin staat er erg veel correcte info
Inderdaad. Ook al hadden we vorige week GAE met 0-10 opgerold, dan nog was er weer iets wat fout wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:50 schreef bascross het volgende:
co.nl is een mooi forum. Geweldig ook al het gezeik na de wedstrijd.
Of het nou gaat om de verkeerde stropdas van Menzo of de slecht klinkende trommel, altijd is er wel iets te zeiken.![]()
klopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook al hadden we vorige week GAE met 0-10 opgerold, dan nog was er weer iets wat fout wasVooral die Wiekie en Richard altijd de schreeuwen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef willempjewever het volgende:
Zo, paar dagen niet met Cambuur bezig geweest ivm de bevalling van mijn vrouw, nu er een nieuwe cambuurfan aan ons gezin is toegevoegd weer wat tjid voor voetbal.
Wel jammer dat ik vrijdag gemist heb, volgens mij was het heeeeeel mooi allemaal.
Ik heb een mail teruggestuurd met het verzoek mijn telefoonnummer uit het bestand te halen. Ik word nu wekelijks 3 keer lastiggevallen door callcenters terwijl ik notebene al jaren vermeld staat bij bel-me-niet (eerst bij de voorloper) en echt nooit gebeld werd door die gasten tot deze actie...quote:SC Cambuur is erg ingenomen met de Sponsorbingoloterij. U maakt elke week kans op ¤ 10.000 of zelfs op ¤ 100.000, of op een auto, een reis dan wel een LCD-televisie. U wordt een dezer dagen benaderd om mee te doen. Bedenk dat de helft van de inleg naar de club gaat. Hoe meer deelnemers hoe meer vreugd. Het geld gaat naar de jeugdopleiding, investeren in de toekomst dus. KNVB Expertise, de Eredivisie en de Jupiler League houden in seizoen 2009/’10 voor het eerst een nationaal Fan Onderzoek onder de voetbalfans van alle 38 betaaldvoetbalorganisaties (BVO’s). Deelname aan dit onderzoek stelt SC Cambuur in staat om de behoeften van haar eigen supporters beter te leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld uw ervaringen bij stadionbezoek en op welke manier blijft u het liefst op de hoogte van uw club? Het doel is om met deze informatie de kwaliteit van de eigen dienstverlening te verbeteren. Vanaf maandag is er meer informatie te vinden op de website van SC Cambuur.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef justmattie het volgende:
Morgen weer op TV inderdaadEn om half 8
Friesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Radio aan op Omrop Fryslan vind ik veel spannender..
quote:
Als het niveau wat hoger is, dan ga je me weer zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
![]()
Als ze play offs spelen zien we je wel weer
Oprotten succestoeschouwer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het niveau wat hoger is, dan ga je me weer zien.
Kerel, hoeveel supporters zaten er twee seizoenen geleden bij jullie?quote:
3500 ofzo, waar heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Kerel, hoeveel supporters zaten er twee seizoenen geleden bij jullie?
En nu zitten er ruim 9000, dus toch ook successupporters?quote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef bascross het volgende:
[..]
3500 ofzo, waar heeft dat er mee te maken?Ik kom zelf al 12 jaar bij Cambuur.
Ja Cambuur heeft voor Jupiler begrippen wel een steady aantal supporters gehad in de loop van de tijd.quote:Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
En nu zitten er ruim 9000, dus toch ook successupporters?waar jij dus niet bijhoort.
Overigens is 3500 best een net aantal als je in het rechterrijtje van de Jupiler League speelt.
Klopt, overal heb je succes''supporters''. Het gaat mij om het feit dat hij nu Cambuur zit af te kraken, maar als het beter gaat straks, komt hij wel kijken. Dan mag je van mij gewoon oprotten.quote:Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
En nu zitten er ruim 9000, dus toch ook successupporters?waar jij dus niet bijhoort.
Overigens is 3500 best een net aantal als je in het rechterrijtje van de Jupiler League speelt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het niveau wat hoger is, dan ga je me weer zien.
Cambuur staat bovenaan, hoeveel beter wil je het hebben?quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef bascross het volgende:
Klopt, overal heb je succes''supporters''. Het gaat mij om het feit dat hij nu Cambuur zit af te kraken, maar als het beter gaat straks, komt hij wel kijken. Dan mag je van mij gewoon oprotten.
Hij bedoelt natuurlijk eredivisie.quote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Cambuur staat bovenaan, hoeveel beter wil je het hebben?
quote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk eredivisie.
Balen man. Gelukkig heb je mercuriusquote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
EN ja hoor ik zit weer de hele avond in de auto.
Vakantietijd is weer voorbij he. Dus van die 500 gaan er nog wel 300 weg morgen denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:25 schreef neen het volgende:
Met nog 500 kaartjes voor West zal het wel lekker druk zijn
Ja maar niet tot aan Venloquote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Balen man. Gelukkig heb je mercurius![]()
quote:
Damn ben ik blij dat ze hier bijna om de hoek wonenquote:
Mijn schoonfamilie is top , ze betalen zelfs mijn Cambuur seizoenskaartquote:
Waar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:58 schreef DaCybrSrfr het volgende:
wtf was dat met De Vries in de eerste helft?!
quote:Cambuur koploper af
door Eddy Veerman
LEEUWARDEN, zaterdag
In tegenstelling tot de laatste weken deed koploper SC Cambuur in de thuiswedstrijd tegen Excelsior een vergeefs beroep op een portie geluk (1-2), waardoor Go Ahead Eagles weer aan de leiding gaat in de Jupiler League.
Het begon al niet lekker voor Cambuur, toen Mark de Vries de bal uit een hoekschop langs zijn eigen doelman kopte. Vervolgens had de thuisploeg moeite de vrije man te vinden. Diverse malen gingen de armen van de centrale verdedigers Leon Hese en Robert van Boxel omhoog, ten teken van een gebrek aan afspeelmogelijkheden. Excelsior verdedigde georganiseerd en schakelde snel om. Waar Guyon Fernandez aanvankelijk verzuimde Kermit Erasmus, die volgende week geselecteerd is voor de Zuid-Afrikaanse selectie, te laten scoren, gebeurde dat even later wel andersom.
Na rust had de formatie Alex Pastoor voldoende gelegenheid het duel voortijdig te beslissen, maar werd het dankzij de 1-2 van Sandor van der Heide nog spannend. Die ene kans kwam er, maar er lag van alles in de weg toen Mark de Vries zijn ongelukkige moment eerder op de avond wilde wegpoetsen.
Daarom de smiley.quote:
Ik denk niet dat de assistent trainer van de tegenstander voor onze coach waar ging nemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Stanley is ziek.. Assistent-trainer van Emmen nam gisteren voor hem waar..
Ga ik eens een keertje..
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Haha, zie al dat ik het enigszins fout heb gelezen, Arts is voormalig assistent-trainer EmmenSorry! Ik vond het al zo vreemd..
Ik ga vanavond voor het eerst
Veel plezier, op welke tribune ga je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Haha, zie al dat ik het enigszins fout heb gelezen, Arts is voormalig assistent-trainer EmmenSorry! Ik vond het al zo vreemd..
Ik ga vanavond voor het eerst
Helaas niet. Zit dan in Egyptequote:Op maandag 23 november 2009 11:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wie gaat er naar Zwolle vrijdag??
Komt door Menzo, voor de wedstrijd nog verkondigen dat de periodetitel helemaal niet belangrijk is en dat het veel belangrijker is om bovenaan te spelen. Dat slaat over op de spelers.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Cambuur heeft moeite om op de beslissende momenten te pieken. Vorig jaar was dat met het eventuele promoveren, daarna eerste periode, nu de tweede periode.
eerst maar zien of dat lukt.. ik denk een troosteloze 0-0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |