abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73788349
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef neen het volgende:
En waar zit je altijd?
Vak 7
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_73789033
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:59 schreef thespindoctor het volgende:
Vak 7
In het vak naast mij, mooi vak, altijd druk en gezellig. En mooi nog wat sfeer meepakken van Noord.
pi_73847332
quote:
LEEUWARDEN -
Drie bussen van Veenstra Reizen en Koopmans Reizen zijn vrijdagavond flink beschadigd teruggekomen van de voetbalwedstrijd in Deventer tussen Go Ahead Eagles en SC Cambuur.

Supporters van de thuisclub bekogelden na afloop van de wedstrijd, die de Leeuwarders op de valreep met 1-2 wonnen, de bussen met stenen. De politie heeft twee mannen uit Deventer aangehouden voor opruiing en openlijke geweldpleging.

,,Richting de ¤10.000'', schat een woordvoerder van Veenstra de schade aan twee van ‘zijn' bussen. Van Koopmans uit Jubbega kwam één bus terug met een kapotte ruit.
Verder staat in de LC van vandaag ook dat er diverse mensen in het MCL zijn behandeld wegens verwondingen door glasscherven.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73959247
Cambuur is uitverkocht voor aankomende vrijdag!

En verder:
quote:
LEEUWARDEN -

De ziekenboeg van Cambuur loopt zo langzamerhand aardig leeg. Trainer Stanley Menzo heeft vrijdag voor het duel met het laag geklasseerde Omniworld de beschikking over een zo goed als fitte selectie. Alleen centrale verdediger Jos van Nieuwstadt moet nog verstek laten gaan.

Oguzhan Türk is er door een schorsing niet bij. Paul Beekmans, afgelopen vrijdag in de wedstrijd tegen Go Ahead nog bankzitter, neemt zijn plek op het middenveld over. Nassir Maachi krijgt als linksvoor vermoedelijk weer de voorkeur boven Kevin Diaz.

Opstelling Cambuur:

* doel: Meul
* achter: Jansen, De Wagt, Hese, Rustenberg
* midden: Beekmans, Van der Heide, Guijt
* voor: De Visscher, De Vries, Maachi
En voor wie de speaker gemist heeft, hier klikken om hem te downloaden
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:39:11 #180
236335 neen
schone schijn
pi_73959812
Uitverkocht? Damn
het lijkt niet wat het is
pi_73959917
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef neen het volgende:
Uitverkocht? Damn
Uiteraard van de partij.
pi_73959974
Uitverkocht lijkt me niet. Heb er niks over gelezen op CO.nl
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:49:25 #183
236335 neen
schone schijn
pi_73960141
Op cambuur.nl staat het ook niet.

Ik ben er toch wel bij
pi_73961063
Gisteren waren er nog maar 8600 kaarten verkocht. Ik denk dat er morgen bij de kassa's wel weer dikke rijen zullen staan. Anderzijds is het wel herfstvakantie dus veel mensen zijn er op uit.
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:49 schreef neen het volgende:
Ik ben er toch wel bij
Zo is dat, en ik heb geen last van rijen. Behalve dan bij het fouilleren
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:17:53 #185
236335 neen
schone schijn
pi_73961102
Zolang er maar niet weer van die lui op m'n plek gaan zitten en moeilijk doen als ik ze wegstuur
pi_73961824
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef neen het volgende:
Zolang er maar niet weer van die lui op m'n plek gaan zitten en moeilijk doen als ik ze wegstuur
Als er op jou/jouw (welke is het eigenlijk ) kaart staat dat vak en die stoel dan heb je het recht ze er af te schoppen. Anders met behulp van een steward.
pi_73961896
Volgens mijn buurman was het uitverkocht, hij kon geen kaart meer kopen? Maar lijkt me ook wat sterk dat ze op 1 dag 1400 kaarten verkopen...

Nouja, druk gaat het in iedergeval worden, of mijn buurman nu gelijk heeft of niet

En op West lekker geen fouilleringen en gewoon bier op de tribune
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:48:15 #188
236335 neen
schone schijn
pi_73962166
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef willempjewever het volgende:
Volgens mijn buurman was het uitverkocht, hij kon geen kaart meer kopen? Maar lijkt me ook wat sterk dat ze op 1 dag 1400 kaarten verkopen...

Nouja, druk gaat het in iedergeval worden, of mijn buurman nu gelijk heeft of niet

En op West lekker geen fouilleringen en gewoon bier op de tribune
Oost is wel uitverkocht, althans dat las ik op CO op West zal nog wel plek zijn gok ik
pi_73962190
West raakt niet uitverkocht gok ik zo. Noord en oost op zeker, en dan misschien zuid morgen wel
pi_73962192
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef neen het volgende:
Oost is wel uitverkocht, althans dat las ik op CO op West zal nog wel plek zijn gok ik
wat is dat nu voor site, die co waar jullie het over hebben?

zuid raakt zeker uitverkocht, maar zou mooi zijn als het weer eens helemaal vol zit, maarja , het is wel koud enzo, dus denk dat toch wat mensen thuis blijven.
pi_73962455
CO.nl = CambuurOnline.nl
pi_73962565
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef justmattie het volgende:
CO.nl = CambuurOnline.nl
ach ja, ik dacht dat jullie een nieuwe cambuursite ontdekt hadden. Cambuuronline vind ik altijd wat onoverzichtelijk, kom er eigenlijk alleen voor de wedstrijdverslagen die ik daar het beste vind. Had even niet de link gelegd, zat al op www.co.nl te kijken

Morgen weer voor het eerst het lange thermo ondergoed aan voordat ik naar Cambuur ga, 4 graden morgen op de tribune
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:06:19 #193
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_73962793
Sorry, maar jullie TT klopt niet.
kloep kloep
pi_73963556
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ach ja, ik dacht dat jullie een nieuwe cambuursite ontdekt hadden. Cambuuronline vind ik altijd wat onoverzichtelijk, kom er eigenlijk alleen voor de wedstrijdverslagen die ik daar het beste vind. Had even niet de link gelegd, zat al op www.co.nl te kijken

Morgen weer voor het eerst het lange thermo ondergoed aan voordat ik naar Cambuur ga, 4 graden morgen op de tribune
CO is lekker simpel. Een messageboard zonder ongein als plaatjes en filmpjes dumpen. Berichten kunnen ook niet ge-edit worden maar dat geeft niet. Plus dat er meer activiteit is dan op cambuur.nl
pi_73963566
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:06 schreef Borizzz het volgende:
Sorry, maar jullie TT klopt niet.
Want, want, want Wij pakken de titel
pi_73963869
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef justmattie het volgende:
CO is lekker simpel. Een messageboard zonder ongein als plaatjes en filmpjes dumpen. Berichten kunnen ook niet ge-edit worden maar dat geeft niet. Plus dat er meer activiteit is dan op cambuur.nl
Ik zal er eens wat beter rondkijken. Sinds de nieuwe opmaak (ook alweer een jaar ofzo geleden) kan ik er niet meer lekker rondsurfen naar mijn idee, maar kom er welk elke week voor de verslagen.
pi_73964084
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik zal er eens wat beter rondkijken. Sinds de nieuwe opmaak (ook alweer een jaar ofzo geleden) kan ik er niet meer lekker rondsurfen naar mijn idee, maar kom er welk elke week voor de verslagen.
Gewoon bovenin op plaza rammen,naar het forum (ook bovenin) en dan wedstrijden of spelers. Dat zijn de 2 belangrijkste sub-fora over cambuur.
pi_73966502
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef justmattie het volgende:

Gewoon bovenin op plaza rammen,naar het forum (ook bovenin) en dan wedstrijden of spelers. Dat zijn de 2 belangrijkste sub-fora over cambuur.
Vlak de andere serieuze gedeelten niet uit. Tussen alle onzin staat er erg veel correcte info
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_73966853
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Vlak de andere serieuze gedeelten niet uit. Tussen alle onzin staat er erg veel correcte info
Inderdaad, maar die worden vaak weer tig keer herhaald in andere topics
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:50:43 #200
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_73982564
co.nl is een mooi forum. Geweldig ook al het gezeik na de wedstrijd.

Of het nou gaat om de verkeerde stropdas van Menzo of de slecht klinkende trommel, altijd is er wel iets te zeiken.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')