Vak 7quote:
In het vak naast mij, mooi vak, altijd druk en gezellig. En mooi nog wat sfeer meepakken van Noord.quote:
Verder staat in de LC van vandaag ook dat er diverse mensen in het MCL zijn behandeld wegens verwondingen door glasscherven.quote:LEEUWARDEN -
Drie bussen van Veenstra Reizen en Koopmans Reizen zijn vrijdagavond flink beschadigd teruggekomen van de voetbalwedstrijd in Deventer tussen Go Ahead Eagles en SC Cambuur.
Supporters van de thuisclub bekogelden na afloop van de wedstrijd, die de Leeuwarders op de valreep met 1-2 wonnen, de bussen met stenen. De politie heeft twee mannen uit Deventer aangehouden voor opruiing en openlijke geweldpleging.
,,Richting de ¤10.000'', schat een woordvoerder van Veenstra de schade aan twee van ‘zijn' bussen. Van Koopmans uit Jubbega kwam één bus terug met een kapotte ruit.
En voor wie de speaker gemist heeft, hier klikken om hem te downloadenquote:LEEUWARDEN -
De ziekenboeg van Cambuur loopt zo langzamerhand aardig leeg. Trainer Stanley Menzo heeft vrijdag voor het duel met het laag geklasseerde Omniworld de beschikking over een zo goed als fitte selectie. Alleen centrale verdediger Jos van Nieuwstadt moet nog verstek laten gaan.
Oguzhan Türk is er door een schorsing niet bij. Paul Beekmans, afgelopen vrijdag in de wedstrijd tegen Go Ahead nog bankzitter, neemt zijn plek op het middenveld over. Nassir Maachi krijgt als linksvoor vermoedelijk weer de voorkeur boven Kevin Diaz.
Opstelling Cambuur:
* doel: Meul
* achter: Jansen, De Wagt, Hese, Rustenberg
* midden: Beekmans, Van der Heide, Guijt
* voor: De Visscher, De Vries, Maachi
Zo is dat, en ik heb geen last van rijen. Behalve dan bij het fouillerenquote:
Als er op jou/jouw (welke is het eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef neen het volgende:
Zolang er maar niet weer van die lui op m'n plek gaan zitten en moeilijk doen als ik ze wegstuur
Oost is wel uitverkocht, althans dat las ik op CO op West zal nog wel plek zijn gok ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef willempjewever het volgende:
Volgens mijn buurman was het uitverkocht, hij kon geen kaart meer kopen? Maar lijkt me ook wat sterk dat ze op 1 dag 1400 kaarten verkopen...
Nouja, druk gaat het in iedergeval worden, of mijn buurman nu gelijk heeft of niet
En op West lekker geen fouilleringen en gewoon bier op de tribune![]()
wat is dat nu voor site, die co waar jullie het over hebben?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef neen het volgende:
Oost is wel uitverkocht, althans dat las ik op CO op West zal nog wel plek zijn gok ik
ach ja, ik dacht dat jullie een nieuwe cambuursite ontdekt hadden. Cambuuronline vind ik altijd wat onoverzichtelijk, kom er eigenlijk alleen voor de wedstrijdverslagen die ik daar het beste vind. Had even niet de link gelegd, zat al op www.co.nl te kijkenquote:
CO is lekker simpel. Een messageboard zonder ongein als plaatjes en filmpjes dumpen. Berichten kunnen ook niet ge-edit worden maar dat geeft niet. Plus dat er meer activiteit is dan op cambuur.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ach ja, ik dacht dat jullie een nieuwe cambuursite ontdekt hadden. Cambuuronline vind ik altijd wat onoverzichtelijk, kom er eigenlijk alleen voor de wedstrijdverslagen die ik daar het beste vind. Had even niet de link gelegd, zat al op www.co.nl te kijken![]()
Morgen weer voor het eerst het lange thermo ondergoed aan voordat ik naar Cambuur ga, 4 graden morgen op de tribune![]()
Want, want, wantquote:
Ik zal er eens wat beter rondkijken. Sinds de nieuwe opmaak (ook alweer een jaar ofzo geleden) kan ik er niet meer lekker rondsurfen naar mijn idee, maar kom er welk elke week voor de verslagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef justmattie het volgende:
CO is lekker simpel. Een messageboard zonder ongein als plaatjes en filmpjes dumpen. Berichten kunnen ook niet ge-edit worden maar dat geeft niet. Plus dat er meer activiteit is dan op cambuur.nl
Gewoon bovenin op plaza rammen,naar het forum (ook bovenin) en dan wedstrijden of spelers. Dat zijn de 2 belangrijkste sub-fora over cambuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik zal er eens wat beter rondkijken. Sinds de nieuwe opmaak (ook alweer een jaar ofzo geleden) kan ik er niet meer lekker rondsurfen naar mijn idee, maar kom er welk elke week voor de verslagen.
Vlak de andere serieuze gedeelten niet uit. Tussen alle onzin staat er erg veel correcte infoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef justmattie het volgende:
Gewoon bovenin op plaza rammen,naar het forum (ook bovenin) en dan wedstrijden of spelers. Dat zijn de 2 belangrijkste sub-fora over cambuur.
Inderdaad, maar die worden vaak weer tig keer herhaald in andere topicsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Vlak de andere serieuze gedeelten niet uit. Tussen alle onzin staat er erg veel correcte info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |