Oprotten succestoeschouwer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het niveau wat hoger is, dan ga je me weer zien.
Kerel, hoeveel supporters zaten er twee seizoenen geleden bij jullie?quote:
3500 ofzo, waar heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Kerel, hoeveel supporters zaten er twee seizoenen geleden bij jullie?
En nu zitten er ruim 9000, dus toch ook successupporters?quote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef bascross het volgende:
[..]
3500 ofzo, waar heeft dat er mee te maken?Ik kom zelf al 12 jaar bij Cambuur.
Ja Cambuur heeft voor Jupiler begrippen wel een steady aantal supporters gehad in de loop van de tijd.quote:Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
En nu zitten er ruim 9000, dus toch ook successupporters?waar jij dus niet bijhoort.
Overigens is 3500 best een net aantal als je in het rechterrijtje van de Jupiler League speelt.
Klopt, overal heb je succes''supporters''. Het gaat mij om het feit dat hij nu Cambuur zit af te kraken, maar als het beter gaat straks, komt hij wel kijken. Dan mag je van mij gewoon oprotten.quote:Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
En nu zitten er ruim 9000, dus toch ook successupporters?waar jij dus niet bijhoort.
Overigens is 3500 best een net aantal als je in het rechterrijtje van de Jupiler League speelt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het niveau wat hoger is, dan ga je me weer zien.
Cambuur staat bovenaan, hoeveel beter wil je het hebben?quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef bascross het volgende:
Klopt, overal heb je succes''supporters''. Het gaat mij om het feit dat hij nu Cambuur zit af te kraken, maar als het beter gaat straks, komt hij wel kijken. Dan mag je van mij gewoon oprotten.
Hij bedoelt natuurlijk eredivisie.quote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Cambuur staat bovenaan, hoeveel beter wil je het hebben?
quote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk eredivisie.
Balen man. Gelukkig heb je mercuriusquote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
EN ja hoor ik zit weer de hele avond in de auto.
Vakantietijd is weer voorbij he. Dus van die 500 gaan er nog wel 300 weg morgen denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:25 schreef neen het volgende:
Met nog 500 kaartjes voor West zal het wel lekker druk zijn
Ja maar niet tot aan Venloquote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Balen man. Gelukkig heb je mercurius![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |