Kanker dus. Lekker offtopic maar we leven niet meer in de seventies hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:50 schreef Sandrasan het volgende:
dan heb je het dus over de ziekte met een K
Heeft niks met de seventies te maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:05 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Kanker dus. Lekker offtopic maar we leven niet meer in de seventies hoor.
Heb je het nou eigenlijk over mij of over hem?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef henkzijlstra het volgende:
het zal de maatschappij van tegenwoordig wel zijn waar het normaal is om rond te gaan hoereren als de partner ernstig ziek is en je hard nodig heeft....?
Als je op een bepaald moment de keus hebt gemaakt komt het alleen maar harder aan. Misschien moet je gewoon eens een goed gesprek aangaan met hem en uitleggen dat je twijfelt en nadenkt over scheiden. Misschien dat dit hij zijn mening herziet als je hem meldt hoe jij je voelt en dat dit hem overhaalt om alsnog in therapie te gaan. Als je de dingen waar je echt mee zit niet kan bespreken binnen je relatie belooft het sowieso weinig goeds..quote:Op woensdag 30 september 2009 19:17 schreef Sandrasan het volgende:
Relatietherapie heeft hij altijd geweigert.
..
Mijn man weet niet dat ik over scheiden zit te denken nee. Ik wil dat niet ook nog op zijn bordje erbij leggen, nu de situatie zo onzeker en angstig is.
Ben je er zeker van dat jij in dat huis kunt blijven wonen?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:17 schreef Sandrasan het volgende:
Ik wil hem overigens echt niet direct de deur uitzetten. Daar is het absoluut niet het moment voor.
Niet meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef picardmike het volgende:
Na 10 jaar erachter komen dat je niet van iemand houdt![]()
quote:Niet meer.
Helemaal waar wat hierboven staat. Maar aan de andere kant, ik weet niet of jullie veel ruzie hebben, of dat je je wrange gevoelens toch onderbewust op je zoontje afvuurt. Maar wat ik wil zeggen is dat een ruziënde, verdrietige omgeving alles behalve prettig is. Ook hierdoor kan hij erg teruggetrokken raken, aggresief, maar bovenal zal hij vooral jou de schuld geven van de miserabele situatie omdat je niet bent weggegaan en zijn vader wel blijft verwijten.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:36 schreef jerseygirl het volgende:
ik zeg zometeen niet dat je om je kind bij elkaar moet blijven, maar het heeft wel degelijk een heel grote inpak op je kind,
je zal je zoontje heel goed moeten voorbereiden als jullie samen de stap gezet hebben van: mama/papa gaat ergens anders wonen en hem dan uitleggen dat je papa niet meer zo lief vind als je zoontje hem vind. en hem uitleggen wanneer hij papa/mama mag bezoeken.
consequenties zijn, angstaanvallen, bedplassen, onzeker (denkend dat het zijn schuld is), niet meer goed functioneren op school, kan aggressief of heel teruggetrokken worden.
kijk het hoeft niet, maar de kans is wel vrij groot!
dus als je het wil en het hebt besproken moet je het ook echt doen en niet uiteindelijk nog beslissen om het niet te doen omdat je ineens beseft dat je toch niet bij je man weg wilt.
dat is pas not done voor dat jochie!
dus denk goed na! succes met je beslissing en sterkte met de ziekte van je man!
Kan prima dat je niet meer op die manier van iemand houdt.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik zie het verschil niet hoe kan je nou ineens niet meer van iemand houden? Dan stelde dat houden van toch ook niks voor. Zo kan je alles wel recht lullen wat krom is.
Het feit dat hij er toen óók niet was, wordt nu natuurlijk wel erg dankbaar aangegrepen door TS om voor zichzelf goed te praten dat zij er dan nu ook niet hoeft te zijn voor hem nu de situatie is omgedraaid.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:30 schreef verleiding het volgende:
En je moet doen wat je hart zegt. Kies voor je eigen geluk. Ja en, hij is ziek? Je "verwijt" hem dat hij er niet voor jou was toen je zelf ziek was, dus waarom je daar druk over maken..
Waar staat dat? Ze verwijt hem idd dat hij niet klaar stond voor haar, maar andersom staat het nergens beschreven. Sterker nog: ze wil hem met haar twijfels nu niet belasten omdat hij zelf in een onzekere situatie zit. In mijn ogen niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het feit dat hij er toen óók niet was, wordt nu natuurlijk wel erg dankbaar aangegrepen door TS om voor zichzelf goed te praten dat zij er dan nu ook niet hoeft te zijn voor hem nu de situatie is omgedraaid.
Ze speelt serieus met de gedachte hem te verlaten, zelfs nu hij die onderzoeken heeft en in die angst leeft. Om voor zichzelf te onderstrepen dat dat bést moet kunnen, haalt ze twee keer aan dat hij er ook niet voor haar was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Waar staat dat? Ze verwijt hem idd dat hij niet klaar stond voor haar, maar andersom staat het nergens beschreven. Sterker nog: ze wil hem met haar twijfels nu niet belasten omdat hij zelf in een onzekere situatie zit. In mijn ogen niet meer dan logisch.
Zoiets lees ik er ook wel in. Een soort legitimatie zoeken dat ze hem kan verlaten zonder gewetenswroeging en het zogenaamd kan verantwoorden naar de buitenwereld toe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het feit dat hij er toen óók niet was, wordt nu natuurlijk wel erg dankbaar aangegrepen door TS om voor zichzelf goed te praten dat zij er dan nu ook niet hoeft te zijn voor hem nu de situatie is omgedraaid.
Topadviesquote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef LasTeR het volgende:
Blijf in ieder geval niet bij iemand uit medelijden, je wilt zelf gelukkig zijn dus moet je je eigen geluk ook creëren. Natuurlijk heeft dat een flinke impact op een kind, maar die komen daar ook weer bovenop.
het kan erg wisselend zijn wat de gevolgen zijn van een scheiding voor kinderen....quote:Op woensdag 30 september 2009 16:50 schreef Sandrasan het volgende:
De oplossing lijkt dan simpel: scheiden dus... maar we hebben een kind van 6. Wat is het effect van scheiding op zo'n ventje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |