Heb ik al gedaanquote:
Dat heb ik ook al geprobeer werkt ook niet hij blijft gewoon op die pagina vooral bij speurder ga maar is naar google typ iets in wat op speurders zou kunnen staan klik op die afbeelding en je komt er niet meer wegquote:
dat dus of twee drie keer snel op back drukkenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:47 schreef switchboy het volgende:
[..]
dat dus of twee drie keer snel op back drukken
Heb ik ook hoor.. is gewoon ie8quote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Waarom is de rest van jouw internetadres grijs en alleen fok.nl zwart?
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Waarom is de rest van jouw internetadres grijs en alleen fok.nl zwart?
"het naam"?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
IE8 vindt het leuk om het domeinnaam zwart te maken
Mensen die IE gebruiken!quote:
Als "gebeurt" een persoonsvorm is, zoals in jouw zin, schrijf je het met een t.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
Google in een nieuwe tab openen en als het gebeurd op:
[ afbeelding ]
drukken.
Oja en het is trouwens websites. Zonder apostrof.
Godverdomme man, sinds wanneer mag je geen taalfouten meer maken? KutFok!quote:
Ojaquote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef daReaper het volgende:
[..]
Als "gebeurt" een persoonsvorm is, zoals in jouw zin, schrijf je het met een t.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mensen die IE gebruiken!!!!!!!!!
dan moet je wel in een text veld staan anders is het inderdaad backquote:Op woensdag 30 september 2009 14:24 schreef Suusje-V het volgende:
Of als je op backspace drukt omdat je een typfoutje hebt gemaakt, hij verdomme teruggaat naar de vorige pagina
Het is 'tekst', geen 'text'. Oh en tekst en veld moet aan elkaar vast, dan is het namelijk 'tekstveld'quote:Op woensdag 30 september 2009 14:51 schreef switchboy het volgende:
[..]
dan moet je wel in een text veld staan anders is het inderdaad back
Was het toevallig een Flashpaginaquote:Op woensdag 30 september 2009 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al geprobeer werkt ook niet hij blijft gewoon op die pagina vooral bij speurder ga maar is naar google typ iets in wat op speurders zou kunnen staan klik op die afbeelding en je komt er niet meer weg
ook backspace werkt niet
Dat zou kunnen waddan?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was het toevallig een Flashpagina
Nou een Flashpagina, is een document wat vaak 1 geheel is, deze wordt niet direct door je browser bestuurd... Maar door de Flash player plugin...quote:
Neequote:Op woensdag 30 september 2009 15:25 schreef RudyCarell het volgende:
Nou een Flashpagina, is een document wat vaak 1 geheel is, deze wordt niet direct door je browser bestuurd... Maar door de Flash player plugin...
Daardoor ziet je browser niet dat er iets is veranderd aangezien hij nog steeds denkt dezelfde pagina te zijn, maar in de flash ben je al verder....
Zo duidelijk?
Klopt... Maar niet in die site...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Als je op [back] [back] [back] blijft klikken, zou ie toch gewoon terug moeten gaan
Ow, op die fiets!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef RudyCarell het volgende:
Klopt... Maar niet in die site...
Voorbeeld:
Je googled op iets. Dit geeft een resultaat klik het resultaat aan. Dan kom je op de site. Nu is die site een flash site, je klikt wat in het filmpje (bijvoorbeeld: producten, schoenen, adidas etc...) Als je nu in de browser op back klikt zal je naar je googleresultaten teruggaan, ALTIJD!
het is toch echt een <input type="text"> veldquote:Op woensdag 30 september 2009 14:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het is 'tekst', geen 'text'. Oh en tekst en veld moet aan elkaar vast, dan is het namelijk 'tekstveld'
Precies!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, op die fiets!
Dus je browser stuurt je niet van de ene schoen naar de schoen die je daarvoor zag, maar terug naar Google, omdat ie niet kan zien wat je in flash hebt gedaan... Toch
Die dus. Gruwellendig irritantquote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef 2dope het volgende:
Wat nog irritanter is, is wanneer je op 'back' klikt en hij doet automatisch weer 'forward'.. Ik dacht dat TS dat bedoelde want dan volstaat Superwormjim zijn oplossing.
Ja, maar dat is iets anders want hij stuurt me juist niet terugquote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Je googled op iets. Dit geeft een resultaat klik het resultaat aan. Dan kom je op de site. Nu is die site een flash site, je klikt wat in het filmpje (bijvoorbeeld: producten, schoenen, adidas etc...) Als je nu in de browser op back klikt zal je naar je googleresultaten teruggaan, ALTIJD! En dus niet terug naar schoenen...
O, dan is het een HEEEL ander verhaalquote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets anders want hij stuurt me juist niet terug
dat is gewoon kansloos webdesign, boycotten die handelquote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Je googled op iets. Dit geeft een resultaat klik het resultaat aan. Dan kom je op de site. Nu is die site een flash site, je klikt wat in het filmpje (bijvoorbeeld: producten, schoenen, adidas etc...) Als je nu in de browser op back klikt zal je naar je googleresultaten teruggaan, ALTIJD! En dus niet terug naar schoenen...
Ja dat weet ik. Maar ik heb zo'n kutpc die soms gewoon uit zichzelf verspringt naar een ander venster ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:51 schreef switchboy het volgende:
[..]
dan moet je wel in een text veld staan anders is het inderdaad back
Maar meestal zit er dan een pijltje van vorige en next enzo.. dus dan maakt het nog niet uit..quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Ik heb geen flauw idee. Kan best.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef switchboy het volgende:
zeker weten dat je niet per ongeluk tab indrukt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |