quote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Salatrel het volgende:
en als je in februari begint loop je minder dan een maand achter?
Zucht.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Salatrel het volgende:
en als je in februari begint loop je minder dan een maand achter?
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef Silv het volgende:
Hallo,
Ik zat erover na te denken om dit schooljaar Bedrijfseconomie op HBO niveau te doen. Had net gebeld met de hogeschool waar ik dat wil doen en die vertelden me dat ik nog net in kan stromen. Mijn vraag is of dit verstandig is, gezien het feit ik dan een maand achterloop op de rest, of dat ik beter in Februari kan beginnen en tot die tijd werk. Dank alvast.
Saxion Enschede. Heb mn HAVO E+M Diploma met M&O dr bij, vorig jaar IBMS gedaan maar dat was echt teveel een pretstudie. Bedrijfseconomie gekozen omdat ik had gehoord dat het wel een van de moeilijkere economische HBO studies is. Zit er nu alleen een beetje mee dat ik binnenkort waarschijnlijk dan al tentamens heb, heb verder nog geen boeken etc.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Waar wil je dit doen en wat heb je hiervoor gedaan?
Als je HAVO of VWO hebt gedaan met M&O is het prima te doen, het eerste blok is toch wat basis voor MBO'ers die het niet hebben gehad
Bij mij op school (HvA) hebben alle economische studies het eerste blok een gezamenlijk blok (of was het de eerste semester?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:37 schreef Silv het volgende:
[..]
Saxion Enschede. Heb mn HAVO E+M Diploma met M&O dr bij, vorig jaar IBMS gedaan maar dat was echt teveel een pretstudie. Bedrijfseconomie gekozen omdat ik had gehoord dat het wel een van de moeilijkere economische HBO studies is. Zit er nu alleen een beetje mee dat ik binnenkort waarschijnlijk dan al tentamens heb, heb verder nog geen boeken etc.
en bedankt voor de reacties, slaap dr even een nacht over en maak dan mn beslissing
Vorig jaar was dat op Saxion niet zo, dus dit jaar ook niet neem ik aanquote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bij mij op school (HvA) hebben alle economische studies het eerste blok een gezamenlijk blok (of was het de eerste semester?). Kan je kijken wat je het best ligt
Bij FEM (Saxion Enschede) is dat juist de pretstudie. Accountancy wordt hier gezien als één van de moeilijkere economische HBO studies. Maar goed, in de eerste 2 jaar is BE/AC/FE toch gelijk dus dan zou je eventueel nog kunnen wisselen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:37 schreef Silv het volgende:
[..]
Saxion Enschede. Heb mn HAVO E+M Diploma met M&O dr bij, vorig jaar IBMS gedaan maar dat was echt teveel een pretstudie. Bedrijfseconomie gekozen omdat ik had gehoord dat het wel een van de moeilijkere economische HBO studies is. Zit er nu alleen een beetje mee dat ik binnenkort waarschijnlijk dan al tentamens heb, heb verder nog geen boeken etc.
en bedankt voor de reacties, slaap dr even een nacht over en maak dan mn beslissing
Ja ok.. 'pretstudie' is misschien niet het juiste woord. Maar hier is het gewoon een feit dat degene die AC te moeilijk vonden naar BE zijn gegaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef GR het volgende:
BE en AC ontlopen elkaar niet zoveel qua moeilijkheidsgraad. Bij het woord ´pretstudie´ denk ik trouwens aan hele andere studies. Ben benieuwd welke studies gevolgd worden door diegene die dat zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |