abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73240488
Hallo,

Ik zat erover na te denken om dit schooljaar Bedrijfseconomie op HBO niveau te doen. Had net gebeld met de hogeschool waar ik dat wil doen en die vertelden me dat ik nog net in kan stromen. Mijn vraag is of dit verstandig is, gezien het feit ik dan een maand achterloop op de rest, of dat ik beter in Februari kan beginnen en tot die tijd werk. Dank alvast.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 30 september 2009 @ 13:36:28 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_73240514
Als je het echt wilt, waarom niet?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 30 september 2009 @ 13:42:10 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73240697
Dat hangt van je eigen motivatie en doorzettingsvermogen af. Het eerste jaar van bedrijfseconomie is trouwens niet zo zwaar, dus het is best te doen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73240741
Kan je nog net gaan leren voor de tentamens van het eerste blok.
Of wil je er nog een jaar overheen laten gaan?
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_73240777
Prima te doen denk ik, gewoon doen
pi_73240997
en als je in februari begint loop je minder dan een maand achter?
pi_73241065
Ik zal in februari beginnen als ik jou was. Waarom kom je er nu pas mee om deze studie te gaan doen? Kun je niet beter nog even tot februari wachten (werken) en dan met deze studie beginnen, als je tegen die tijd nog wilt beginnen weet je iig zeker dat je dit wil doen.
pi_73241093
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Salatrel het volgende:
pi_73242227
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Salatrel het volgende:
Zucht.
Dan is er een aparte instroom. Dan begin je dus 'in de eerste maand'.
  FOK!fotograaf woensdag 30 september 2009 @ 15:28:27 #10
145146 Andyy
pi_73244365
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef Silv het volgende:
Hallo,

Ik zat erover na te denken om dit schooljaar Bedrijfseconomie op HBO niveau te doen. Had net gebeld met de hogeschool waar ik dat wil doen en die vertelden me dat ik nog net in kan stromen. Mijn vraag is of dit verstandig is, gezien het feit ik dan een maand achterloop op de rest, of dat ik beter in Februari kan beginnen en tot die tijd werk. Dank alvast.

Waar wil je dit doen en wat heb je hiervoor gedaan?
Als je HAVO of VWO hebt gedaan met M&O is het prima te doen, het eerste blok is toch wat basis voor MBO'ers die het niet hebben gehad
pi_73244650
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:28 schreef Andyy het volgende:

[..]

Waar wil je dit doen en wat heb je hiervoor gedaan?
Als je HAVO of VWO hebt gedaan met M&O is het prima te doen, het eerste blok is toch wat basis voor MBO'ers die het niet hebben gehad
Saxion Enschede. Heb mn HAVO E+M Diploma met M&O dr bij, vorig jaar IBMS gedaan maar dat was echt teveel een pretstudie. Bedrijfseconomie gekozen omdat ik had gehoord dat het wel een van de moeilijkere economische HBO studies is. Zit er nu alleen een beetje mee dat ik binnenkort waarschijnlijk dan al tentamens heb, heb verder nog geen boeken etc.

en bedankt voor de reacties, slaap dr even een nacht over en maak dan mn beslissing
  FOK!fotograaf woensdag 30 september 2009 @ 15:38:51 #12
145146 Andyy
pi_73244700
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:37 schreef Silv het volgende:

[..]

Saxion Enschede. Heb mn HAVO E+M Diploma met M&O dr bij, vorig jaar IBMS gedaan maar dat was echt teveel een pretstudie. Bedrijfseconomie gekozen omdat ik had gehoord dat het wel een van de moeilijkere economische HBO studies is. Zit er nu alleen een beetje mee dat ik binnenkort waarschijnlijk dan al tentamens heb, heb verder nog geen boeken etc.

en bedankt voor de reacties, slaap dr even een nacht over en maak dan mn beslissing
Bij mij op school (HvA) hebben alle economische studies het eerste blok een gezamenlijk blok (of was het de eerste semester? ). Kan je kijken wat je het best ligt
pi_73244751
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Andyy het volgende:

[..]

Bij mij op school (HvA) hebben alle economische studies het eerste blok een gezamenlijk blok (of was het de eerste semester? ). Kan je kijken wat je het best ligt
Vorig jaar was dat op Saxion niet zo, dus dit jaar ook niet neem ik aan
  woensdag 30 september 2009 @ 19:07:15 #14
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73251585
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:37 schreef Silv het volgende:

[..]

Bij FEM (Saxion Enschede) is dat juist de pretstudie. Accountancy wordt hier gezien als één van de moeilijkere economische HBO studies. Maar goed, in de eerste 2 jaar is BE/AC/FE toch gelijk dus dan zou je eventueel nog kunnen wisselen.

Tentamens zijn inderdaad over een paar weken Je bent waarschijnlijk zelfs al te laat met inschrijven
  woensdag 30 september 2009 @ 19:18:37 #15
256934 GR
Cash is fact,profit an opinion
pi_73251957
BE en AC ontlopen elkaar niet zoveel qua moeilijkheidsgraad. Bij het woord ´pretstudie´ denk ik trouwens aan hele andere studies. Ben benieuwd welke studies gevolgd worden door diegene die dat zeggen.
pi_73252353
Je hebt waarschijnlijk niet veel gemist (veel mensen beginnen pas een week voor de tentamenperiode pas serieus te studeren), wel met projecten loop je ontzettend achter. Ze zijn dan druk in de weer met taken te verdelen en hebben al het een en ander gedaan en dan kom jij daar ‘nu eventjes tussen’.

Ik zou het toch gewoon proberen.
  woensdag 30 september 2009 @ 19:32:53 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73252448
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef GR het volgende:
BE en AC ontlopen elkaar niet zoveel qua moeilijkheidsgraad. Bij het woord ´pretstudie´ denk ik trouwens aan hele andere studies. Ben benieuwd welke studies gevolgd worden door diegene die dat zeggen.
Ja ok.. 'pretstudie' is misschien niet het juiste woord. Maar hier is het gewoon een feit dat degene die AC te moeilijk vonden naar BE zijn gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')