True - laten we dan wel zorgen dat de NS medewerkers, bevoorrading etc. die gebruik maken van die tunnel daarvoor moeten gaan betalen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Loop 50 meter naar links en je kan door de tunnel![]()
Wel belachelijk idee trouwens
en betalen om in de metro te mogen zittenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Straks moet ook nog betalen om gecontroleerd te worden.![]()
Overigens: Leidenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
True - laten we dan wel zorgen dat de NS medewerkers, bevoorrading etc. die gebruik maken van die tunnel daarvoor moeten gaan betalen.
quote:[b]
Klacht2: Je kan je familie, vrienden, zakenrelaties niet meer op de trein zetten of ze ophalen, tenzij je er dus voor gaat betalen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:49 schreef Beauregard het volgende:
Wat een volslagen achterlijk idee.
Bij de GVB is het zo dat als je incheckt en binnen 20 minuten weer uitcheckt op hetzelfde station/halte, je niks betaalt. Als je meer dan 20 minuten later uitcheckt op hetzelfde station/halte, betaal je het instaptarief.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
Belachelijk. Als je op hetzelfde station zowel in- als uitlogged, hoor je niets te betalen. Of ze moeten gewoon zorgen voor een doorgang waarbij je dus kostenloos er doorheen kunt lopen, zonder dat je bij de perrons kunt komen. En dan nog is het natuurlijk belachelijk dat je niemand meer naar het perron kunt brengen.
Op schiphol kan ik toch ook niet iemand bij de gate afzetten?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
En dan nog is het natuurlijk belachelijk dat je niemand meer naar het perron kunt brengen.
betalen!! nu!! hier met die pegels!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef swarmahoer het volgende:
en als je nu in n vreemde stad bent en aan de verkeerde kant het station uitloopt
Het lijkt wel een Kans-kaart die de NS trekt bij Monoploy:quote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
betalen!! nu!! hier met die pegels!!!
mag je op de terugweg wéér betalenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef swarmahoer het volgende:
en als je nu in n vreemde stad bent en aan de verkeerde kant het station uitloopt
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:58 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Op schiphol kan ik toch ook niet iemand bij de gate afzetten?
Waarom zou dat dan wel bij de NS moeten kunnen?
.... en de aantallen 'uitzwaaiers' zullen ook vast vergelijkbaar zijn(!)quote:Op woensdag 30 september 2009 12:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Want de controles op NS-station zijn ook echt hetzelfde als op Schiphol.
Zoiets was ook het plan, zou te gek voor woorden zijn als dat niet zou kunnen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij de GVB is het zo dat als je incheckt en binnen 20 minuten weer uitcheckt op hetzelfde station/halte, je niks betaalt. Als je meer dan 20 minuten later uitcheckt op hetzelfde station/halte, betaal je het instaptarief.
Zoiets kunnen ze bij de NS ook doen.
Het gaat er om dat het platform waar reizigers op schiphol qua functie niets verschilt van een perron voor een trein. Beide dienen als wachtplaats voor het voertuig en is gewoon alleen voor reizigers.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Want de controles op NS-station zijn ook echt hetzelfde als op Schiphol.
Ze wilden in Nederland met alle geweld het wiel opnieuw uitvinden, daar hadden ze vast een reden voor.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... en de aantallen 'uitzwaaiers' zullen ook vast vergelijkbaar zijn(!)
... gewoon een butt-excuus om dit soort bullshit goed te praten. In andere landen met een OV chipknip is dit allemaal wel gewoon mogelijk of opgelost, maar hier in NL zouden we weer moeten gaan betalen of is het onmogelijk(!)Te triest voor woorden.
Ik wil altijd nog even geil wil tongzoenen bij de deur van de trein.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:58 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Op schiphol kan ik toch ook niet iemand bij de gate afzetten?
Waarom zou dat dan wel bij de NS moeten kunnen?
Tja, ik roep al jaren dat het schandalig is hoe ze dat hier hebben aangepakt.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ze wilden in Nederland met alle geweld het wiel opnieuw uitvinden, daar hadden ze vast een reden voor.
Ik denk wel meer mensen niet. Dit gaat dus weer wat extra agressie in het OV en op de stations opleveren. En terecht.quote:
Dat heeft natuurlijk nogal weinig met de metro/tram te maken, maar met het feit dat je op een gegeven moment met je OV-chipkaart ook in de trein moet betalen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef koffiegast het volgende:
op Amsterdam Sloterdijk kom je bijvoorbeeld aan met de trein op het vrij recente stuk nieuw spoor (ligt 80 meter van de rest van de sporen) en daar hadden ze ook allemaal OV poortjes terwijl er volgensmij geen enkele metro noch tram daar komt... gelukkig staan ze allemaal open maar het is wel beetje verwonderlijk...
... aan de andere kant, op de grote stations kan het mogelijk wel een preventiemiddel tegen zwervers en winkeldieven zijn...quote:Op woensdag 30 september 2009 12:10 schreef 8108139dpths het volgende:
Belachelijk... het viel me van het weekend al op, ik was voor het eerst sinds maanden weer eens in amsterdam, ik verbaasde me toen al over het feit dat er voor de ingang van de AH-to-go ook poortjes stonden.![]()
Zal ik je een stukje inside info verklappen. Het systeem dat door NS wordt gebruikt is dat octopus systeem uit Hong Kongquote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Hong Kong heb ik veel ervaring met het systeem (octopus), en werkt het PERFECT!!! (dat kan niet dik en onderstreept genoeg zijn), maar hier in NL...Wat een faalhazen
Goh, voordat je bij de gate bent moet je eerst door de douane. Heb je die ooit gezien op een NS Station? Wat een gare vergelijkingquote:Op woensdag 30 september 2009 11:58 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Op schiphol kan ik toch ook niet iemand bij de gate afzetten?
Waarom zou dat dan wel bij de NS moeten kunnen?
De originele naarm van het project (voordat het OVCP heette) was ook ET/BTS (Electronic Tickitig / Beheerste Toegang Stations)quote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... aan de andere kant, op de grote stations kan het mogelijk wel een preventiemiddel tegen zwervers en winkeldieven zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |