Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Bij mij is de stagebegeleider nog niet komen opdagen in die 4 wekenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef AMDB het volgende:
Stagebegeleider op gesprek over 10 minuten, als ie op komt dagen deze keer...
Wie wat waar?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef ManianMan het volgende:
Heb ik dit topicreeks over het hoofd gezien? Zit namelijk al 4 weken op mijn stageplek
Je moet er ook zelf contact over opnemen. Bij mij is hij anderhalve week geleden niet op komen dagen, belde pas 3 uur later af.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij mij is de stagebegeleider nog niet komen opdagen in die 4 weken
Ik hoef geen contact op te nemen, hij laat zelf weten waar hij mee bezig is (2 weken geleden zei die dat hij afspraken ging maken voor tussentijdsebeoordeling)quote:Op woensdag 30 september 2009 11:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet er ook zelf contact over opnemen. Bij mij is hij anderhalve week geleden niet op komen dagen, belde pas 3 uur later af.
Nikoquote:
Net gedaan, was er wel aan toequote:
Beter laat dan nooit. Welkomquote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef ManianMan het volgende:Heb ik dit topicreeks over het hoofd gezien? Zit namelijk al 4 weken op mijn stageplek
hoi!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
hoi!
Heb er alweer een aantal achter de kiezenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zelf op de ICT afdeling van een Thuiszorgbedrijf, momenteel is er heel weinig te doen
En dan zijn er dus mensen die geen koffie lusten..... Snap jij het?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb er alweer een aantal achter de kiezen
Gezellig toch?quote:
Nog 6 weken te gaan, ben blij als ik weer naar school kan gaan (daar heb je tenminste nog iets te doen). Heb in de 4 weken 5 klusjes afgerondquote:
Jawel. Dat er mensen zijn die geen bier lusten, dat snap ik niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan zijn er dus mensen die geen koffie lusten..... Snap jij het?
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel. Dat er mensen zijn die geen bier lusten, dat snap ik niet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paula!quote:
Eensquote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er is er een jaloersquote:
Gelukkig maarquote:
Ja hoor, krijg vandaag te horen of ik vrijdag vrij benquote:
Ik snap niet dat mensen het blijven drinken tot het moment van kotsen. Die mensen vermijd ik liever, natuurlijk heb ik ook één keer gekotst maar dat is bij dat ene moment geblevenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom zou je vrij willen?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, krijg vandaag te horen of ik vrijdag vrij ben
Met jou dan?
Mee eensquote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen het blijven drinken tot het moment van kotsen. Die mensen vermijd ik liever, natuurlijk heb ik ook één keer gekotst maar dat is bij dat ene moment gebleven
Mazzelaarquote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, krijg vandaag te horen of ik vrijdag vrij ben
Met jou dan?
Windows 7quote:
Ambtenaarquote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou je vrij willen?![]()
HeerlijkTot 11 uur geslapen en net rustig ontbeten. Ik hou van vrije dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |