nopequote:
jfquote:
Je hoort een lekkerbek in je mond te schuiven, niet op je mikquote:
Ik zie mogelijkheden voor een kloon genaamd rest...quote:
*proest*quote:
MPG zal zo wel weer komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een kloon genaamd rest...
Maar wel in mn mikquote:Op woensdag 30 september 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoort een lekkerbek in je mond te schuiven, niet op je mik
stikt voorzichtig mevrouw...quote:
ja nu wel, er was een geheugenbank kapot, die er uit gehaald en het ding looptquote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
john ist nu allemaal gelukt ??
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemdquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja nu wel, er was een geheugenbank kapot, die er uit gehaald en het ding looptals een speer
Second choice.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemd
Stikken in zaad. Hoe zou de rouwadvertentie klinken?quote:
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeldquote:Op woensdag 30 september 2009 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mooi en weer een probleem opgelost ...
zit te wachten op mn nieuwe kaart ... denk alleen dat de post niet zo snel is ...
Het went niet he?!quote:
Dat ligt aan de monitor, niet aan je videokaartquote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeld![]()
Nee, niet genoemd worden bij hallo's, niet in de OP staan. Nog even en er komt een Phedo kloon om het af te maken.quote:
ik lees hier een duidelijk voorbeeld van wie de schoen pastquote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemd
Zaad betekende het begin en einde van haar leven...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stikken in zaad. Hoe zou de rouwadvertentie klinken?
heb een gtx285 loopt nog stapje harder dan die en iddquote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeld![]()
In het japans gebruik je geen onderwerpen als het logisch isquote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik lees hier een duidelijk voorbeeld van wie de schoen past
afwachten dus, net kerstmisquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb een gtx285 loopt nog stapje harder dan die en idd![]()
ben benieuwd wat ik terug krijg had een defect 8800gts sc en dies stuk maar heet 10jaar garantie![]()
die kaart word niet meer gemaakt dus krijg een andere gelijke of beter dus ben echt benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |