Vanavond ? leg uitquote:Op woensdag 30 september 2009 07:35 schreef kastanova het volgende:
Nou, volgens de bookmakers wordt het appeltje eitje vanavond.
De korfbaldames van Den Bosch tegen Schubbekutteveen natuurlijk!quote:
klopt, Discovery Science is op kanaal 11 en kanaal 13 bij ons (kanaal 11 heeft een blauwe rand om het beeld heen, kanaal 13 is gewoon volledig beeld0, dus gok dat het daar op komt de hele maandquote:Op woensdag 30 september 2009 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Discovery Science iig, van de 'gewone' Discovery weet ik het niet
Theo is 1 van de betere middenvelders op dit momentquote:
Oja joh? Ik vind het gewoon een lekker dingquote:Op woensdag 30 september 2009 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, Discovery Science is op kanaal 11 en kanaal 13 bij ons (kanaal 11 heeft een blauwe rand om het beeld heen, kanaal 13 is gewoon volledig beeld0, dus gok dat het daar op komt de hele maand
[..]
Theo is 1 van de betere middenvelders op dit momenten soms is hij ook 1 van de betere verdedigers in een wedstrijd
Ach, zolang ie dr bie bit ist goed onnie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef assie het volgende:
bun d'r bi-j....![]()
kaartjes via zakenrelatie
Nog opgezocht door boze heraclieden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef assie het volgende:
bun d'r bi-j....![]()
kaartjes via zakenrelatie
Hier: http://www.thuisbijfctwente.nl/supporters/wachtlijstformulier/quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:29 schreef Weaut het volgende:![]()
Hopelijk laat Twente zich niet gek maken door de druk die het koploperschap met zich meebrengt.
![]()
Die vuurwerkgeluiden tijdens de wedstrijd![]()
noobvraagje: waar kan ik mij inschrijven op de (ellenlange) wachtlijst voor seizoenskaarten? Ik ben een ommeunige digibeet
Die vuurwerkgeluiden zijn me niet opgevallen. Wel de oerwoudgeluiden richting Kufo. Diep triest, zeker als je je bedenkt dat Quansah en Overtoom voor Heracles op het veld stonden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:29 schreef Weaut het volgende:![]()
Hopelijk laat Twente zich niet gek maken door de druk die het koploperschap met zich meebrengt.
![]()
Die vuurwerkgeluiden tijdens de wedstrijd![]()
noobvraagje: waar kan ik mij inschrijven op de (ellenlange) wachtlijst voor seizoenskaarten? Ik ben een ommeunige digibeet
Datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:16 schreef TukkerF het volgende:
Het gaan voor de titel kan altijd, we moeten alleen niet ons verwachtingspatroon daar op aanpassen!
Gewoon genieten van waarschijnlijk weer een mooi jaar en KWW
tot nu toe gaat alles goed en de selectie breed genoeg.
![]()
![]()
quote:Douglas (FC Twente): 'Naturalisatie nog geen issue'
FC Twente is de koploper van de eredivisie. Eén van de pijlers onder dit succes is de Braziliaan Douglas De centrale verdediger maakt zoveel indruk dat er een voorzichtige roep om naturalisatie te horen is. ‘Ik heb die verhalen ook gehoord,’ zegt Douglas tegen AD Sportwereld. ‘Maar het is voor mij op dit moment geen issue. Pas als de vraag er komt, zal ik erover nadenken.’
Stiekem droomt Douglas van dat andere nationale elftal. ‘Iedere Braziliaanse voetballer droomt van spelen in de seleção, de Braziliaanse nationale ploeg, ook ik. Alleen is de concurrentie moordend,’ weet de verdediger. ‘Diego, Ronaldinho, Grafite: ze doen niet eens mee. Ook in de verdediging is de keus enorm. Juan is de beste, maar Naldo, Luisão en Lúcio zijn ook geweldenaars. Aan hen durf ik me nog niet te spiegelen. Misschien over een paar jaar wel, de tijd zal het uitwijzen.’
Voorlopig heeft bondscoach Dunga Enschede nog niet kunnen vinden. ‘Ik ben er ook niet mee bezig en focus me op FC Twente,’ zegt Douglas dan ook. ‘Ik ben hier zeer tevreden, kan alleen maar beter worden. Of er veel belangstelling voor me is, weet ik niet. Dat vertelt mijn zaakwaarnemer me niet. Dat is maar goed ook, ik wil niet te veel aan mijn hoofd hebben.’
Laat dat ook maar mooi zo. Of hij moet ECHT Nederlander willen worden. Niet voor z'n carriere alleen.quote:
bronquote:Harde kern Heracles klimt over hek FC Twente
dinsdag 06 oktober 2009 | 09:19 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 06 oktober 2009 | 22:46
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
ENSCHEDE - De harde kern van Heracles heeft afgelopen nacht rond vier uur zonnebloemen gelegd rond de middenstip op het veld van de Grolsch Veste. Bianco-nero, de harde kern van de Almelose club, plantte bovendien een zwart witte paal. Volgens een supporter gebeurde deze illegale actie om FC Twente te feliciteren met de overwinning van afgelopen zondag in Almelo. FC Twente deed in het verleden hetzelfde in het Polmanstadion.
Bronquote:Arnautovic maakt geen indruk op Mourinho
Uitgegeven: 14 oktober 2009 13:53
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2009 13:53
AMSTERDAM - De kans lijkt uiterst klein dat Internazionale Marko Arnautovic na dit seizoen definitief overneemt van FC Twente. Inter-trainer José Mourinho ziet het niet zitten in de gehuurde Oostenrijker.
© ANP
Aanvaller Diego Milito mist komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen Genoa, maar dit betekent niet dat Arnautovic aan de selectie wordt toegevoegd.
''Als het om opties voor de aanval gaat, hebben we alleen nog Mario Balotelli'', tekende Voetbal International op uit de mond van Mourinho.
De Portugese trainer is duidelijk in zijn oordeel. ''Arnautovic heeft nog geen indruk gemaakt en is voor mij geen optie voor het eerste elftal.''
Geen speelminuten
Een stressfractuur in een enkel hield de aanvaller aan het begin van dit seizoen aan de kant. Daarvan is hij al zes weken hersteld, maar de twintigjarige speler maakte nog geen speelminuten in officiële wedstrijden namens Inter.
''Hij is geblesseerd geweest, maar nu hij fit is heeft hij moeite bij het niveau aan te haken'', aldus Mourinho, die eraan toevoegt in januari een extra spits te willen aantrekken.
Indien Arnautovic dit seizoen aan een vastgesteld aantal speelminuten komt, is de Italiaanse topclub verplicht hem voor ongeveer tien miljoen euro van Twente over te nemen.
Zaakwaarnemer
Berichten dat Inter echter tijdens de eerstvolgende transferperiode al van hem af wil, worden door Arnautovic' zaakwaarnemer Rob Groener tegenover het tijdschrift tegengesproken.
''Inter kán in de winterstop niet eens van Marko af, want hij heeft een contract tot het einde van het seizoen. Ik heb zelf andere geluiden gehoord van technisch directeur Marco Branca. Die vertelde me twee weken geleden dat ze tevreden zijn over Arnautovic, maar dat hij nog wat tijd nodig heeft.'''
Toch houdt Groener een slag om de arm. ''Ik ga deze week weer naar italië en dan hoor ik wel hoe de zaken ervoor staan.''
quote:McClaren langer bij FC Twente
Steve McClaren. FOTO EPA
ENSCHEDE - FC Twente heeft met Steve McClaren een akkoord bereikt over een nieuw, meerjarig contract. De club uit Enschede, koploper van de eredivisie, hoopt het nieuws een dezer dagen officieel wereldkundig te maken.
De verbintenis bevat een clausule, waarvan McClaren bij positieverbetering eventueel gebruik kan maken.
De Engelse trainer is sinds de zomer van 2008 werkzaam bij FC Twente. Het jaar daarvoor werd hij door de Engelse bond ontslagen als bondscoach.
Het verblijf van McClaren in Enschede is vooralsnog een grote successtory. Vorig jaar eindigde hij met FC Twente als tweede, op dit moment voert de club zelfs de ranglijst in de eredivisie aan. ,,FC Twente toont daadkracht en is nog steeds groeiende, dat spreekt me erg aan'', zei McClaren al eerder. (EVDL)
goed nieuwsquote:
En ook al was ie niet verdiendquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef Shivo het volgende:
Geweldige overwinning. AZ speelt een kwartier lang goed voetbal en scoort daarin twee keer, maar verder domineert Twente volledig. Zuur voor AZ dat dat doelpunt zo laat valt maar Twente miste in de laatste twintig minuten wel een aantal grote mogelijkheden. Volledig verdiende overwinning.
Tuurlijk, opmerkelijk dat ze nu voor de 1e keer verloren hebben dit seizoen! Topprestatie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
Come on, mag Twente ook ff een mindere daghebben?
Twente blijft treurig achter
Ze staan op #1 nog steeds in de eredivisie,
En op 3 in de poule met slechts 1 winpunt verschil met de nr 1.
En Twente heeft nog 2 thuiswedstrijden.
Vond er eigenlijk niks geflatteerd aan. Sheriff was gewoon een stukkie beter, of Twente een stukkie slechter. De uitslag is in ieder geval terecht. En het zat er natuurlijk ook wel een keer aan te komen, dat we niet ongeslagen zouden blijven. Voetballend was het verder niet best donderdag, maar het viel me ook op hoe stug dat Sheriff was. Win je hem thuis wel dan ligt de weg naar de tweede ronde in ieder geval weer open. Erg mooi met in het achterhoofd dat Heerenveen, PSV en Ajax er ook ineens heel goed voorstaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef DaDude1987 het volgende:
Wel een beetje geflatteerd, maar ze speelde erg zwak idd.
Die jongen heeft enorm veel potentie en dat laat hij daar wel zien. Ik vind het grote klasse als je hem vanuit die positie, tussen drie verdedigers, weet te maken.quote:
wtf!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had vanmiddag geen tijd/mogelijkheid om te bestellen en nu is Twente - Capelle uitverkocht![]()
![]()
dus als iemand nog 2 kaartjes over heeft, let me know!!!
quote:Steve McClaren verlengt contract
Trainer/Coach Steve McClaren heeft zijn verbintenis bij FC Twente met een seizoen verlengd. De Enschedese club en de 48-jarige McClaren hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract tot medio 2011. Steve McClaren is bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente.
Steve McClaren: “FC Twente is een ambitieuze club en heeft dit seizoen die ambities ook getoond, dat spreekt me erg aan. Het is een genoegen om bij deze club werkzaam te zijn en te samenwerken met een goed management, een goede staf en een spelersgroep die iets wil bereiken. Ik ben dan ook erg blij met deze nieuwe overeenkomst.”
Voorzitter Joop Munsterman: “Het hoeft geen betoog dat FC Twente uitermate content is met de verlenging van het contract met Steve McClaren. Beide partijen zijn erg enthousiast over de wijze van samenwerking en deze verbintenis zorgt ervoor dat het uitgestippelde technische beleid van FC Twente kan worden gecontinueerd. Steve McClaren is ambitieus, FC Twente is ambitieus en dat past.”
Loopbaan Steve McClaren
Steve McClaren was als speler actief bij onder meer Hull City AFC, Derby County, Bristol City en Oxford United. Als trainer startte hij zijn loopbaan bij Oxford United. Daarna was hij actief als assistent bij Derby County en Manchester United, waar hij samenwerkte met Sir Alex Ferguson. In 1999 won Manchester United ‘The Treble’.
In 2001 werd hij hoofdtrainer van Middlesbrough. Met Middlesbrough won hij in 2004 de League Cup en stond hij in 2006 in de finale van de UEFA Cup. Vanaf EURO 2004 was hij tevens actief bij het Engelse elftal. Daar fungeerde hij als assistent van Sven-Göran Eriksson. Vanaf 1 augustus 2006 tot en met 22 november 2007 was McClaren bondscoach van Engeland.
Sinds 20 juni 2008 is Steve McClaren Trainer/Coach en Manager Technische Zaken bij Twente. McClaren boekte in zijn eerste seizoen mooie successen met de Enschedese club. In de Eredivisie eindigde FC Twente op de tweede plaats en reikte de ploeg tot de KNVB-bekerfinale. Bovendien werd in de UEFA Cup de poulefase bereikt en wist het te overwinteren op het Europese podium. De laatste maal dat FC Twente dit in een Europees toernooi wist te bereiken was dertig jaar geleden.
Je had voor die middag ook geen 4 weken de tijd om een kaartje te halen??quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had vanmiddag geen tijd/mogelijkheid om te bestellen en nu is Twente - Capelle uitverkocht![]()
![]()
dus als iemand nog 2 kaartjes over heeft, let me know!!!
toen kon ik niet i.v.m. zelf wedstrijd moeten spelen... maar aangezien we 4 heren hebben, de andere 3 kunnen en je met 2 ook prima uit kunt heb ik gezegd dat ik dan maar een keertje over zou slaan. dat was maandag, toen bedacht ik me dat ik dan ook wel naar FCT kon gaan; kaartjes waren er nog, maar geen random reader om gelijk te betalen en 's avonds na cursus was het al uitverkocht via Online Ticketingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:52 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Je had voor die middag ook geen 4 weken de tijd om een kaartje te halen??
Aaargh, wordt weer eens old skool FC Twente radio!!quote:
Ja ook lekker!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:28 schreef achappey het volgende:
[..]
Aaargh, wordt weer eens old skool FC Twente radio!!
Nee, ach...lekker boeiend ook. Zaterdag Roda ook weer pakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Skv het volgende:
Ik ben radio Enschede aan het luisteren. 1-0, niet heel veel soeps.
Dick van Dijk, 30 doelpunten, 68/69 (moest het wel opzoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef thijs1994 het volgende:
Welke oud FC Twente speler scoorde de meeste doelpunten in één seizoen? In welk seizoen was dit en hoeveel doelpunten scoorde deze speler?
Ik wist 'm niet, iemand?
Vette shitquote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef thijs1994 het volgende:
Wie mag d'r op het veld lopen bij Twente-Sheriff en de middencirkelvlag zwaaien.
Ikke![]()
zo heten ze ook niet, officieel (in de Eredivisie en Europe League) heten ze gewoon FC Twentequote:Op maandag 2 november 2009 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Sinds wanneer heet Fc Twente eigelijk Fc Twente'65??
Dit viel me eigelijk pas om met fifa2010
Hmm oke met fifa wel iig en met football manager ook.quote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo heten ze ook niet, officieel (in de Eredivisie en Europe League) heten ze gewoon FC Twente
QFT !!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:56 schreef Skv het volgende:![]()
Ik vond het niks, maar de punten zijn binnen.
Hij maakt zijn eerste doelpunt voor FC Twente, de winnende.quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef Mojave het volgende:
Is al iets bekend over Brama straks?
Hehehe...ik zit straks met een biertje voor de aan de laptop gekoppelde tv van een mattie van me!quote:Op zondag 8 november 2009 12:32 schreef Silv het volgende:
Mén wat balen dat ik de wedstrijd niet kan zien vandaag
Klopt, in eigen goal dan wel te verstaanquote:Op zondag 8 november 2009 12:54 schreef Merson het volgende:
[..]
Hij maakt zijn eerste doelpunt voor FC Twente, de winnende.
waar moest je vandaan komen dan?quote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef Mojave het volgende:
Klasse! helemaal top, weer 360km terecht gereden voor onze helden.
Woon in Purmerend, net boven 020quote:
dat zijn de ekte ekte supportersquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Mojave het volgende:
[..]
Woon in Purmerend, net boven 020maar echte tukker hoor en dat gaat er nooit uit! elke thuiswedstrijd probeer ik er, mits werk het toestaat, bij te zijn!
kijkquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Mojave het volgende:
[..]
Woon in Purmerend, net boven 020maar echte tukker hoor en dat gaat er nooit uit! elke thuiswedstrijd probeer ik er, mits werk het toestaat, bij te zijn!
Woon zelf in 020 maar voor mij is het onmogelijk ivm werkquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Mojave het volgende:
[..]
Das fuck man! altijd in het weekend aan het werk?quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Woon zelf in 020 maar voor mij is het onmogelijk ivm werk
ff onthouden, morgen maar helemaal lezenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Steve McClaren: I survived ultimate failure. Now I fear nothing
Heb even in de grote bosatlas gezocht naar 020. Wat dacht je? Geen dorp, stad of zelfs maar een gehucht te vinden met die naam....quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Woon zelf in 020 maar voor mij is het onmogelijk ivm werk
In de telefoongids kom ik het wel een miljoen keer tegen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:49 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb even in de grote bosatlas gezocht naar 020. Wat dacht je? Geen dorp, stad of zelfs maar een gehucht te vinden met die naam....
Die voldoet net als Van Dijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
Wordt het geen tijd om die 2e keeper (die maakte een zeer goede indruk) eens te laten spelen of voldoet Boschker nog volgens jullie?
quote:Stam nog niet langer bij Twente
Door Matthias (Veritaz) op dinsdag 17 november 2009 19:44
Bron: VI
FC Twente en Ronny Stam zijn het nog niet eens kunnen worden over een contractverlenging. De Tukkers hebben voor de rechtsback een contract tot medio 2012 klaarliggen.
De koploper wil de 25-jarige verdediger minimaal een jaar langer aan zich binden. "Het verschil tussen vraag en aanbod was te groot", aldus Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente. "Sinds zijn komst heeft Ronnie goed gepresteerd en dat willen we honoreren."
Stam kwam vorig seizoen over van NAC Breda en is niet meer weg te denken uit de basiself van Steve McClaren.
Boschker stopt na dit seizoen. Het is maar de vraag of Michaelov bedschikbaar is want PSV heeft intresse getoond in hem..quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
Wordt het geen tijd om die 2e keeper (die maakte een zeer goede indruk) eens te laten spelen of voldoet Boschker nog volgens jullie?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:49 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb even in de grote bosatlas gezocht naar 020. Wat dacht je? Geen dorp, stad of zelfs maar een gehucht te vinden met die naam....
www.fenerbahce.com ?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zoek kaarten voor FC Twente - Fenerbahce
Onzin, gewoon een flinke waarschuwing geven voor z'n stomme gedrag en de rechter verder de zaak laten afhandelen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:34 schreef Burnie88 het volgende:
Lekker slim van Theo. Is hij eindelijk goed op weg qua professionaliteit, flik je dit. Ik zou hem ontslaan als ik Twente was, wat een rukker zeg.
Is niet de officiele site. Zowiezo waren alle tickets in Turkije al verkocht voordat er ook maar een bericht op de site stond dat ze te koop waren.quote:
Ja, dat is pas slimquote:Op zondag 22 november 2009 21:34 schreef Burnie88 het volgende:
Ik zou hem ontslaan als ik Twente was
Flinke waarschuwing?quote:Op zondag 22 november 2009 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, gewoon een flinke waarschuwing geven voor z'n stomme gedrag en de rechter verder de zaak laten afhandelen.
We twijfelen nog over Michailov.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop (en verwacht) vrijwel niemand, dronken achter het stuur zitten is mijns inziens niet iets wat je gewoon eventjes doet, uit gemakzucht ofzo....quote:Op maandag 23 november 2009 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wie hier heeft er niet eens met iets teveel op achter het stuur gezeten?
Ik en dat gaat nooit gebeuren ook. Heb nu 6 jaar mijn rijbewijs en een auto en heb nog nooit met een druppel alcohol op achter het stuur gezeten.quote:Op maandag 23 november 2009 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en vertel me, wie hier heeft er niet eens met iets teveel op achter het stuur gezeten?
Flikker op man. Ik heb in ieder geval nog nooit met iets teveel op achter het stuur gezeten. En ik heb er niet voor gezorgd dat er daardoor nog 3 andere mensen gewond raakten waarvan 1 persoon in coma raakte. Dat is gewoon een poging tot doodslag in mijn ogen, alcohol in het verkeer moet keihard aangepakt worden, maar dat is even een andere discussie.quote:Op maandag 23 november 2009 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Theo is volgens mij wel een stuk professioneler geworden sinds hij bij Twente zit. HIj is echter ook maar gewoon eens mens, en vertel me, wie hier heeft er niet eens met iets teveel op achter het stuur gezeten?
Veroordeel hem niet, laat Twente hem gewoon opstellen en laat de rechter beslissen wat er moet gebeuren.
Dat dus... jammer van dit nieuwsquote:Op maandag 23 november 2009 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik en dat gaat nooit gebeuren ook. Heb nu 6 jaar mijn rijbewijs en een auto en heb nog nooit met een druppel alcohol op achter het stuur gezeten.
Ik in elk geval niet... drinken en rijden gaat in mijn ogen niet samen, ook al is het één glas (en dan heb je nog niet eens teveel gehad) En als je het zonodig moet doen, rij dan alleen en tegen een boom ipv een ander.quote:Op maandag 23 november 2009 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wie hier heeft er niet eens met iets teveel op achter het stuur gezeten?
Hap.quote:Op maandag 23 november 2009 09:20 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik heb in ieder geval nog nooit met iets teveel op achter het stuur gezeten. En ik heb er niet voor gezorgd dat er daardoor nog 3 andere mensen gewond raakten waarvan 1 persoon in coma raakte. Dat is gewoon een poging tot doodslag in mijn ogen, alcohol in het verkeer moet keihard aangepakt worden, maar dat is even een andere discussie.
Theo heeft al genoeg kansen gehad om zijn leven te beteren. Dit slaat echt alles.
hell yeah! wacht eerst nou alle details eens af en dan kijken we verder (promillage etc.)quote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef Mojave het volgende:
Ja fuck wat betreft Theo maar ik erger me eigenlijk meer aan alle moraalridders die overal weer opduiken en hun mening geven over een voorval waar praktisch nog niets van bekend is.
Die mede-inzittende stappen ook gewoon in bij Theo, zij zijn dus evengoed verantwoordelijk.quote:Op maandag 23 november 2009 09:20 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik heb in ieder geval nog nooit met iets teveel op achter het stuur gezeten. En ik heb er niet voor gezorgd dat er daardoor nog 3 andere mensen gewond raakten waarvan 1 persoon in coma raakte. Dat is gewoon een poging tot doodslag in mijn ogen, alcohol in het verkeer moet keihard aangepakt worden, maar dat is even een andere discussie.
Theo heeft al genoeg kansen gehad om zijn leven te beteren. Dit slaat echt alles.
daar heb je een punt; als jij bij iemand in de auto stapt waarvan je weet dat hij/zij (wat) gedronken heeft, dan neem je zelf die verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Die mede-inzittende stappen ook gewoon in bij Theo, zij zijn dus evengoed verantwoordelijk.
Geeft wel een duidelijk signaal af. Dat dit soort gedrag niet geaccepteerd wordt.quote:
Jij bent toch wel eens bij een relletje/vechtpartijtje betrokken? Zou je baas daarvoor jou op straat moeten gooien?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Geeft wel een duidelijk signaal af. Dat dit soort gedrag niet geaccepteerd wordt.
Ik had het wel geweten. Contract ontbonden en op straat gezet.
Oh ja, het signaal dat mensen in hun leven geen fouten mogen maken.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:42 schreef Happel het volgende:
Geeft wel een duidelijk signaal af.
de rechter laten beslissen en hem vanuit de club een boete (aan een goed doel schenken) geven en eventueel 2 wedstrijden op de bank houden is ook een duidelijk signaalquote:Op woensdag 25 november 2009 09:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Geeft wel een duidelijk signaal af. Dat dit soort gedrag niet geaccepteerd wordt.
Ik had het wel geweten. Contract ontbonden en op straat gezet.
nou speelt de 'maatschappelijke functie' van FCT ook mee, dus niet heel goed te vergelijken...quote:Op woensdag 25 november 2009 12:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent toch wel eens bij een relletje/vechtpartijtje betrokken? Zou je baas daarvoor jou op straat moeten gooien?
eens!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:44 schreef starla het volgende:
[..]
Oh ja, het signaal dat mensen in hun leven geen fouten mogen maken.
Laat de rechter maar lekker beslissen.
quote:FC Twente verliest zaak tegen Ten Hag
ENSCHEDE - FC Twente heeft de arbitragezaak die het bij de KNVB had aangespannen tegen het vertrek van trainer Erik ten Hag naar PSV verloren. Dat heeft de club woensdag bevestigd.
Ten Hag vertrok in de zomer naar PSV, om als assistent van coach Fred Rutten aan de slag te gaan.
FC Twente vond dat het tenminste recht had op een afkoopsom, gezien de nog lopende verbintenis die de oud-speler bij de club had.
Eventueel beroep
De arbitragecommissie oordeelde anders. ''Het bevreemdt ons dat een werknemer zo gemakkelijk onder zijn contract uit kan'', zegt FC Twente in een reactie. De club beraadt zich op een eventueel beroep.
Ten Hag was jarenlang in verschillende functies actief bij FC Twente. In zijn laatste jaar was hij de assistent van Steve McClaren.
quote:
Dat is wel zo natuurlijk, daarom zou ie gewoon openlijk excuses aan moeten bieden en een boete moeten krijgen. Maar ontslaan...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
nou speelt de 'maatschappelijke functie' van FCT ook mee, dus niet heel goed te vergelijken...
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)eken-bij-Man-Utd.htmquote:Zoran Tosic maakt het seizoen mogelijk af in Enschede. FC Twente onderneemt pogingen de Servische aanvaller te huren van Manchester United.
Tosic kwam afgelopen seizoen voor ruim zeven miljoen euro van Partizan Belgrado naar Manchester United. De 21-jarige linkerspits, die zijn bijnaam Bambi dankt aan zijn ranke postuur, komt op Old Trafford echter niet veel verder dan de reserves. Om zijn plaats in de Servische WK-ploeg niet te verliezen, wil hij graag meer aan spelen toekomen.
FC Twente stelt pogingen in het werk de achttienvoudig international Tosic voor de tweede seizoenshelft te huren van Manchester United, de oude club van trainer Steve McClaren.
Ruiz op 10, duh.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:46 schreef Happel het volgende:
Zal Twente een goede aan hebben. Maar zal dat niet ten koste gaan van een van de andere voorin, Ruiz of Stoch? Doen het ook allebei goed toch?
quote:Tosic wil vechten voor kans bij Man United
De zaakwaarnemer van Zoran Tosic, Zoran Pavlovic, heeft donderdagmiddag op de Engelse sportzender Sky Sports laten weten dat zijn cliënt voorlopig nog niet wil denken aan een tijdelijk vertrek uit Manchester. De Servische spits wil vechten voor zijn kans. “Hij heeft het naar zijn zin en blijft bij Manchester United. Ik heb geen contact gehad met FC Twente. Hij heeft nog een driejarig contract en wil vechten voor zijn plaats.”
Lekker eigenwijs blijven dan en vooral niet snappen dat het op zo'n leeftijd belangrijk is speelminuten te pakken. Wel jammer dit voor Twente.quote:
Ze zijn altijd belangrijkquote:
Jammer. Leek me toch wel een goede speler.quote:
We zijn nog geen kampioenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als je al kampioen bent maakt een punt meer of minder ook niet meer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan hij wel mooi zeggen, maar manchester heeft nog altijd het laatste woord. Als zij willen dat hij gaat dan gaat hij. Daar heeft hij niets op in te brengen want hij is gewoon eigendom van de club.quote:
x2quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef starla het volgende:
Ik heb gisteren de uitzending gemist van studio voetbal met Mclaren. Weet iemand waar ik dit terug kan kijken? Op uitzendinggemist.nl staat ie er niet tussen...
Aldus TC Tubantiaquote:Janssen had 0.8 promille alcohol in bloed
ENSCHEDE – 0,8. Dat is het alcoholpromilage dat bij FC Twente-speler Theo Janssen in het bloed is aangetroffen. Janssen sloeg op 22 november met zijn auto over de kop op de Auke Vleerstraat in Enschede. De politie meldt in een persbericht dat de officier van justitie in Almelo bekijkt wat de gevolgen hiervan zijn. Hij zal beslissen ‘hoe en of de man vervolgd gaat worden’.
Tis nu op ned.2quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef starla het volgende:
Ik heb gisteren de uitzending gemist van studio voetbal met Mclaren. Weet iemand waar ik dit terug kan kijken? Op uitzendinggemist.nl staat ie er niet tussen...
Ik geloof dat je met 1 pilsje op 0,2 zat, de limiet voor beginnende bestuurders. Dat zou dan 3 a 4 zijn toch?quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en hoeveel pilsjes is dat ongeveer?
volgens mij komt er daarna pas een mogelijkheid op uitzendinggemist.quote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben op m'n werk tot 17.00, andere opties?
Aldus de Telegraafquote:Twee maanden schorsing
AMSTERDAM - FC Twente neemt geen halve maatregelen naar aanleiding van de uitslag van de bloedproef bij Theo Janssen. De middenvelder bleek bij het ongeluk in de nacht van zaterdag 21 november op zondag teveel alcohol te hebben gedronken. De clubleiding van de Enschedese club heeft Janssen nu een schorsing van twee maanden opgelegd. Hij mag tot 31 januari 2010 geen wedstrijden spelen voor FC Twente.
Ik had hem ontslagen. Maar ja, wie ben ik.quote:Bloedproef Theo Janssen positief
30-11-2009
Na afloop van de wedstrijd FC Twente-Vitesse, zaterdag 21 november jl., heeft FC Twente-speler Theo Janssen een eenzijdig auto-ongeluk gehad. Janssen liep daarbij een gebroken neus, snijwonden en kneuzingen op. Twee medepassagiers bleven ongedeerd, een derde inzittende, Kevin Moeliker, ligt nog in het ziekenhuis.
Uit een bloedproef die na het ongeval door de politie is afgenomen is vast komen te staan dat er bij bestuurder Theo Janssen sprake was van een te hoog alcoholpromillage.
FC Twente keurt het gebruik van alcohol in het verkeer ten zeerste af en is uitermate teleurgesteld dat deze situatie zich heeft voorgedaan.
Voorzitter Joop Munsterman: “Allereerst hopen we natuurlijk dat Kevin Moeliker spoedig zal herstellen. We hebben dagelijks contact met de familie en uit deze contacten blijkt dat het inmiddels wat beter met hem gaat. We leven dan ook mee met zijn familie in deze moeilijke dagen.
Het is onacceptabel dat een profvoetballer met drank op een auto bestuurt. Hierdoor brengt hij zichzelf en zijn omgeving in gevaar. Tevens dient een profvoetballer er zich van bewust te zijn dat hij voor met name de jeugd een rolmodel vervult.”
In overleg met Theo Janssen heeft FC Twente besloten hem een maximale boete op te leggen. Dit betreft een boete zoals die geldt binnen de spelerscontracten van FC Twente, gerelateerd aan de CAO. De bestemming van het door Theo Janssen te betalen bedrag zal een nader te bepalen goed doel zijn.
Bovendien schorst de club hem voor wedstrijden voor een periode van twee maanden, tot 31 januari 2010.
Daarnaast gaat Janssen zich actief inzetten bij de revalidatie van verkeersslachtoffers in revalidatiecentrum Het Roessingh, een centrum voor revalidatie dat gespecialiseerd is in het behandelen van mensen op het gebied van houding en beweging.
Theo Janssen is zeer terneergeslagen: “Ik ben verschrikkelijk stom geweest", aldus Janssen. “Ik heb na de wedstrijd bier gedronken om de overwinning te vieren en ben daarna toch in de auto gestapt. Dit had nooit mogen gebeuren.”
Zijn eigen verwondingen en de te verwachten juridische gevolgen vallen wat Theo Janssen betreft op dit moment in het niet bij zijn gevoelens voor Kevin Moeliker. “Zijn herstel staat voor mij centraal. Dat is het belangrijkste. Ik ben er 24 uur per dag mee bezig en hoop dat Kevin volledig zal herstellen. Wat er is gebeurd vind ik voor hem en zijn familie het ergste.”
De door FC Twente opgelegde sancties zal Theo Janssen accepteren. “Ik heb ook de naam van FC Twente en het voetbal geschaad. Ik ben bereid alles ervoor te doen om dat recht te trekken.”
ben ook benieuwd wat dan die 'maximale boete' is, die ze hem gaan geven...quote:Op maandag 30 november 2009 14:02 schreef Happel het volgende:
Van de eigen website:
[..]
Ik had hem ontslagen. Maar ja, wie ben ik.
inderdaad, dit is echt een halve maatregelquote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef navigator het volgende:
pff 2 maanden waarvan 1 maand winterstop. Hypocriet zooitje dus, schors m dan echt 2 maanden tijdens het seizoen.
Hypocriet zooitje ? Is FC Twente de schuld dat Theo zat in de auto stapt ? Kom op zeg... eigenlijk is het al raar dat FC Twente het recht in eigen hand neemt en niet het OM laat beslissen..quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef navigator het volgende:
pff 2 maanden waarvan 1 maand winterstop. Hypocriet zooitje dus, schors m dan echt 2 maanden tijdens het seizoen.
Twente straft hem op basis van dicipline in de groep.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hypocriet zooitje ? Is FC Twente de schuld dat Theo zat in de auto stapt ? Kom op zeg... eigenlijk is het al raar dat FC Twente het recht in eigen hand neemt en niet het OM laat beslissen..
Lol, het is niet aan Twente om hem te straffen. Ik vind het netjes dat ze het doen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef navigator het volgende:
quote:
FC TWENTE !!!quote:
NIet aan Twente? Hij is toch goddome werknemer daar of ben ik nou gek?quote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, het is niet aan Twente om hem te straffen. Ik vind het netjes dat ze het doen.
bronquote:N'Kufo krijgt standbeeld bij Twente-stadion
ENSCHEDE - FC Twente-spits Blaise N'Kufo krijgt een standbeeld bij het stadion de Grolsch Veste in Enschede. De eeuwig topscorer van de club blijft daarmee voor altijd verbonden aan de huidige lijstaanvoerder van de eredivisie. Het beeld zal rond rond de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Feyenoord worden onthuld.
Voor N'Kufo (34) wordt dat naar alle waarschijnlijkheid zijn afscheidsduel voor Twente. De Zwitsers international heeft een aflopend contract en wil naar Canada, waar zijn vrouw vandaan komt. De aanvaller staat op ruim honderd competitietreffers voor Twente.
De beeltenis van N'Kufo, die bij de nieuwe hoofdingang komt te staan, is de eerste aanzet tot een heus beeldenplein. ,,Op dat plein komen alleen spelers die een record in handen hebben'', zegt Bas Wesselink, die de woordvoerder is van een groep supporters die tot dit initiatief is gekomen, in TC/Tubantia.
,,Na NKufo komt er ook een beeld van Sander Boschker, die de meeste wedstrijden voor Twente heeft gespeeld. Dat is zo'n record dat in mijn ogen nooit meer wordt verbroken.'' (BVDL)
01/12/09 10u13
- lief doen -quote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef navigator het volgende:
[..]
NIet aan Twente? Hij is toch goddome werknemer daar of ben ik nou gek?
Beetje normaal mag ook wel hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe zielig als ajacied kun je worden door te hopen dat een schorsing van Janssen jullie kampioenschap kan redden.![]()
Ik vond het vrij normaal; als navigator geen homo is heb ik hem niet beledigd volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Frutsel het volgende:
En ook al zou dat hun kansen vergroten, dan nog eindigen ze achter PSV
Ik kom hier helemaal niet om te trollen als Ajacied. Ik vind het gewoon een belachelijke straf. Maar goed, dat kun je natuurlijk ook verwachten van die enge, hypocriete Munsterman. Vorige week was hij er als de kippen bij om Jannsen te beschermen en te huilen dat de resultaten van het bloedonderzoek afgewacht moesten worden voor die enge media erop sprong. Nu is de uitslage bekend en hoor je die pisvinger niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe zielig als ajacied kun je worden door te hopen dat een schorsing van Janssen jullie kampioenschap kan redden.![]()
Hij begaat een overtreding (misdrijf). Dan is het toch een zaak van justitie? Ik vind het al netjes dat Twente dit doet, ze hadden hem ook een andere straf kunnen geven zonder schorsing.quote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef navigator het volgende:
[..]
dus als jij zoiets doet, dan moet jouw baas je ook maar gelijk ontslaan etc.?quote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef navigator het volgende:
[..]
Leuk dat je met allerlei waardeoordelen komt, maar het is toch logisch om eerst de feiten af te wachten? Wat is daar nou huilen aan? De uitslagen zijn bekend, hij heeft een persbericht eruit gestuurd en Janssen is gestraft, wat moet er nog meer over gezegd worden ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik kom hier helemaal niet om te trollen als Ajacied. Ik vind het gewoon een belachelijke straf. Maar goed, dat kun je natuurlijk ook verwachten van die enge, hypocriete Munsterman. Vorige week was hij er als de kippen bij om Jannsen te beschermen en te huilen dat de resultaten van het bloedonderzoek afgewacht moesten worden voor die enge media erop sprong. Nu is de uitslage bekend en hoor je die pisvinger niet.
En wat betreft kampioenschap: Het zal tussen PSV en Ajax gaan, jullie storten nog wel in elkaar.
quote:'Theo neemt zijn verantwoordelijkheid'
Uitgegeven: 1 december 2009 18:18
Laatst gewijzigd: 2 december 2009 10:03
AMSTERDAM - Steve McClaren wil niet al te veel aandacht besteden aan het nieuws dat Theo Janssen te veel had gedronken toen hij op 21 november een auto-ongeluk veroorzaakte. "We kunnen er niets meer aan veranderen en moeten allemaal verder."
© ANP"Ik concentreer me nu op de spelers die er wel zijn", vertelde de trainer van FC Twente aan de vooravond van de Europa League-wedstrijd tegen Fenerbahçe.
McClaren hoopt wel dat Janssen zijn lesje heeft geleerd. "Iedereen moet verantwoordelijkheid nemen voor zijn daden en ik heb het gevoel dat Theo dat ook doet."
De middenvelder kreeg van de clubleiding de maximale boete en is voor twee maanden geschorst. "Het spreekt voor zich dat zijn afwezigheid een enorme aderlating is voor ons. Maar hij heeft nu in ieder geval tijd genoeg om te herstellen."
Kom, vertel nog eens welke straf Ajax oplegde aan Kluivert toen hij er een dood reed. O ja, geen enkele.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik kom hier helemaal niet om te trollen als Ajacied. Ik vind het gewoon een belachelijke straf. Maar goed, dat kun je natuurlijk ook verwachten van die enge, hypocriete Munsterman. Vorige week was hij er als de kippen bij om Jannsen te beschermen en te huilen dat de resultaten van het bloedonderzoek afgewacht moesten worden voor die enge media erop sprong. Nu is de uitslage bekend en hoor je die pisvinger niet.
En wat betreft kampioenschap: Het zal tussen PSV en Ajax gaan, jullie storten nog wel in elkaar.
Ik vrees dat ik naar een brakke stream moet gaan kijkenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:08 schreef mezzy het volgende:
De Europa League wedstrijd FC Twente tegen Fenerbahce is dat vandaag en is het live op de kabeltv of betaalzender?
dat is inderdaad vanavond om 19.00quote:Op woensdag 2 december 2009 16:08 schreef mezzy het volgende:
De Europa League wedstrijd FC Twente tegen Fenerbahce is dat vandaag en is het live op de kabeltv of betaalzender?
daar moet je toch voor dokken..quote:Op woensdag 2 december 2009 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is inderdaad vanavond om 19.00live te volgen op Eredivisie Live 1
je vriend is een sensatie zoekerquote:Op woensdag 2 december 2009 17:02 schreef Skv het volgende:
Volgens een vriend van me stonden er allemaal duitse turkenbusjes met meneertjes met kettingen in hun hand vlak buiten het centrum.
pm verstuurdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef mezzy het volgende:
kan iemand mij een goeie stream PMen van de wedstrijd van vanavond..
Mij ook? Is ie op nvstreams?quote:
Hij woont in het centrum en was op weg naar mij..quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je vriend is een sensatie zoeker
nvstreams is niet meer, je moet ff google doen want ze hebben een nieuwe sitequote:
Goeie, zal even zoeken zo.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nvstreams is niet meer, je moet ff google doen want ze hebben een nieuwe site
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Goeie, zal even zoeken zo.
Filmpje van vanmiddag voor de liefhebber:
Kutpaupers altijdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Skv het volgende:
Ik ook! Ben vandaag ook nog eens jarig en heb net twee fusten aangesleept. Eerst met wat vrienden de winst van Twente bekijken en dan doorpilsen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik kom hier helemaal niet om te trollen als Ajacied.
Dit is al vanaf het begin hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 19:21 schreef Pupp3t het volgende:
Weet iemand wat die lui doen in 't strafschopgebied. 1 bij twente en 1 bij de turken. Is dat een test of zo ?
Heb dat nog nooit eerder gezien..duss.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is al vanaf het begin hoor
Lekker voor die honden, ha ha ha.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop gewoon dat Twente die turken kenkerhard gaan afmaken
Tis toch veel leuker om in de hel van Turkije te winnen BIJ fenerbahce dan thuis in enschede johquote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef gniffie het volgende:
Als twente door gaat naar de volgende ronde is dit verlies ze vergeven, anders moeten ze branden in de hel
Herkenbare beelden.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Niet die hel, de echte helquote:Op woensdag 2 december 2009 22:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis toch veel leuker om in de hel van Turkije te winnen BIJ fenerbahce dan thuis in enschede joh
wel jammer als ze nu de binnenstad gaan mollenDat kunnen ze beter elders doen
Knap. Al zegt zo'n lijstje niet zoveel natuurlijk.quote:Wereldranglijst clubs: FC Twente op plaats 14
Twente-fans vieren de 1-0 zege op Ajax. FOTO ANP
ROTTERDAM - Op de wereldranglijst voor clubs is eredivisiekoploper FC Twente gestegen naar de veertiende plek, voor topteams als Bayern München (16), Liverpool (17), Internazionale (19) en Juventus (24).
De wereldranglijst wordt maandelijks opgesteld door het IFFHS, de federatie voor voetbalstatistici. Leidraad zijn de resultaten in officiële wedstrijden van de afgelopen 52 weken. Extra punten zijn er te verkrijgen voor deelname aan de Champions League.
Koploper in de niet onomstreden ranglijst is Manchester United, voor Chelsea en FC Barcelona. Het Argentijnse Estudiantes is op de achtste plek de eerste niet-Europese vertegenwoordiger.
en waar staan PSV, AZ en Ajax?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Knap. Al zegt zo'n lijstje niet zoveel natuurlijk.
PSV en Ajax staan iets hoger dan Twente, dat van AZ weet ik eerlijk gezegd niet.quote:
Ajax staat iets hoger dan Ajax?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PSV en Ajax staan iets hoger dan Ajax, dat van AZ weet ik eerlijk gezegd niet.
Heb het weer aangepast, was een denkfout. Sorry.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ajax staat iets hoger dan Ajax?denk dat die 2e Ajax dan FC Twente moet zijn
no problemquote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb het weer aangepast, was een denkfout. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |