Vanavond ? leg uitquote:Op woensdag 30 september 2009 07:35 schreef kastanova het volgende:
Nou, volgens de bookmakers wordt het appeltje eitje vanavond.
De korfbaldames van Den Bosch tegen Schubbekutteveen natuurlijk!quote:
klopt, Discovery Science is op kanaal 11 en kanaal 13 bij ons (kanaal 11 heeft een blauwe rand om het beeld heen, kanaal 13 is gewoon volledig beeld0, dus gok dat het daar op komt de hele maandquote:Op woensdag 30 september 2009 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Discovery Science iig, van de 'gewone' Discovery weet ik het niet
Theo is 1 van de betere middenvelders op dit momentquote:
Oja joh? Ik vind het gewoon een lekker dingquote:Op woensdag 30 september 2009 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, Discovery Science is op kanaal 11 en kanaal 13 bij ons (kanaal 11 heeft een blauwe rand om het beeld heen, kanaal 13 is gewoon volledig beeld0, dus gok dat het daar op komt de hele maand
[..]
Theo is 1 van de betere middenvelders op dit momenten soms is hij ook 1 van de betere verdedigers in een wedstrijd
Ach, zolang ie dr bie bit ist goed onnie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef assie het volgende:
bun d'r bi-j....![]()
kaartjes via zakenrelatie
Nog opgezocht door boze heraclieden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef assie het volgende:
bun d'r bi-j....![]()
kaartjes via zakenrelatie
Hier: http://www.thuisbijfctwente.nl/supporters/wachtlijstformulier/quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:29 schreef Weaut het volgende:![]()
Hopelijk laat Twente zich niet gek maken door de druk die het koploperschap met zich meebrengt.
![]()
Die vuurwerkgeluiden tijdens de wedstrijd![]()
noobvraagje: waar kan ik mij inschrijven op de (ellenlange) wachtlijst voor seizoenskaarten? Ik ben een ommeunige digibeet
Die vuurwerkgeluiden zijn me niet opgevallen. Wel de oerwoudgeluiden richting Kufo. Diep triest, zeker als je je bedenkt dat Quansah en Overtoom voor Heracles op het veld stonden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:29 schreef Weaut het volgende:![]()
Hopelijk laat Twente zich niet gek maken door de druk die het koploperschap met zich meebrengt.
![]()
Die vuurwerkgeluiden tijdens de wedstrijd![]()
noobvraagje: waar kan ik mij inschrijven op de (ellenlange) wachtlijst voor seizoenskaarten? Ik ben een ommeunige digibeet
Datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:16 schreef TukkerF het volgende:
Het gaan voor de titel kan altijd, we moeten alleen niet ons verwachtingspatroon daar op aanpassen!
Gewoon genieten van waarschijnlijk weer een mooi jaar en KWW
tot nu toe gaat alles goed en de selectie breed genoeg.
![]()
![]()
quote:Douglas (FC Twente): 'Naturalisatie nog geen issue'
FC Twente is de koploper van de eredivisie. Eén van de pijlers onder dit succes is de Braziliaan Douglas De centrale verdediger maakt zoveel indruk dat er een voorzichtige roep om naturalisatie te horen is. ‘Ik heb die verhalen ook gehoord,’ zegt Douglas tegen AD Sportwereld. ‘Maar het is voor mij op dit moment geen issue. Pas als de vraag er komt, zal ik erover nadenken.’
Stiekem droomt Douglas van dat andere nationale elftal. ‘Iedere Braziliaanse voetballer droomt van spelen in de seleįão, de Braziliaanse nationale ploeg, ook ik. Alleen is de concurrentie moordend,’ weet de verdediger. ‘Diego, Ronaldinho, Grafite: ze doen niet eens mee. Ook in de verdediging is de keus enorm. Juan is de beste, maar Naldo, Luisão en Lúcio zijn ook geweldenaars. Aan hen durf ik me nog niet te spiegelen. Misschien over een paar jaar wel, de tijd zal het uitwijzen.’
Voorlopig heeft bondscoach Dunga Enschede nog niet kunnen vinden. ‘Ik ben er ook niet mee bezig en focus me op FC Twente,’ zegt Douglas dan ook. ‘Ik ben hier zeer tevreden, kan alleen maar beter worden. Of er veel belangstelling voor me is, weet ik niet. Dat vertelt mijn zaakwaarnemer me niet. Dat is maar goed ook, ik wil niet te veel aan mijn hoofd hebben.’
Laat dat ook maar mooi zo. Of hij moet ECHT Nederlander willen worden. Niet voor z'n carriere alleen.quote:
bronquote:Harde kern Heracles klimt over hek FC Twente
dinsdag 06 oktober 2009 | 09:19 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 06 oktober 2009 | 22:46
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
ENSCHEDE - De harde kern van Heracles heeft afgelopen nacht rond vier uur zonnebloemen gelegd rond de middenstip op het veld van de Grolsch Veste. Bianco-nero, de harde kern van de Almelose club, plantte bovendien een zwart witte paal. Volgens een supporter gebeurde deze illegale actie om FC Twente te feliciteren met de overwinning van afgelopen zondag in Almelo. FC Twente deed in het verleden hetzelfde in het Polmanstadion.
Bronquote:Arnautovic maakt geen indruk op Mourinho
Uitgegeven: 14 oktober 2009 13:53
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2009 13:53
AMSTERDAM - De kans lijkt uiterst klein dat Internazionale Marko Arnautovic na dit seizoen definitief overneemt van FC Twente. Inter-trainer José Mourinho ziet het niet zitten in de gehuurde Oostenrijker.
Š ANP
Aanvaller Diego Milito mist komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen Genoa, maar dit betekent niet dat Arnautovic aan de selectie wordt toegevoegd.
''Als het om opties voor de aanval gaat, hebben we alleen nog Mario Balotelli'', tekende Voetbal International op uit de mond van Mourinho.
De Portugese trainer is duidelijk in zijn oordeel. ''Arnautovic heeft nog geen indruk gemaakt en is voor mij geen optie voor het eerste elftal.''
Geen speelminuten
Een stressfractuur in een enkel hield de aanvaller aan het begin van dit seizoen aan de kant. Daarvan is hij al zes weken hersteld, maar de twintigjarige speler maakte nog geen speelminuten in officiële wedstrijden namens Inter.
''Hij is geblesseerd geweest, maar nu hij fit is heeft hij moeite bij het niveau aan te haken'', aldus Mourinho, die eraan toevoegt in januari een extra spits te willen aantrekken.
Indien Arnautovic dit seizoen aan een vastgesteld aantal speelminuten komt, is de Italiaanse topclub verplicht hem voor ongeveer tien miljoen euro van Twente over te nemen.
Zaakwaarnemer
Berichten dat Inter echter tijdens de eerstvolgende transferperiode al van hem af wil, worden door Arnautovic' zaakwaarnemer Rob Groener tegenover het tijdschrift tegengesproken.
''Inter kán in de winterstop niet eens van Marko af, want hij heeft een contract tot het einde van het seizoen. Ik heb zelf andere geluiden gehoord van technisch directeur Marco Branca. Die vertelde me twee weken geleden dat ze tevreden zijn over Arnautovic, maar dat hij nog wat tijd nodig heeft.'''
Toch houdt Groener een slag om de arm. ''Ik ga deze week weer naar italië en dan hoor ik wel hoe de zaken ervoor staan.''
quote:McClaren langer bij FC Twente
Steve McClaren. FOTO EPA
ENSCHEDE - FC Twente heeft met Steve McClaren een akkoord bereikt over een nieuw, meerjarig contract. De club uit Enschede, koploper van de eredivisie, hoopt het nieuws een dezer dagen officieel wereldkundig te maken.
De verbintenis bevat een clausule, waarvan McClaren bij positieverbetering eventueel gebruik kan maken.
De Engelse trainer is sinds de zomer van 2008 werkzaam bij FC Twente. Het jaar daarvoor werd hij door de Engelse bond ontslagen als bondscoach.
Het verblijf van McClaren in Enschede is vooralsnog een grote successtory. Vorig jaar eindigde hij met FC Twente als tweede, op dit moment voert de club zelfs de ranglijst in de eredivisie aan. ,,FC Twente toont daadkracht en is nog steeds groeiende, dat spreekt me erg aan'', zei McClaren al eerder. (EVDL)
goed nieuwsquote:
En ook al was ie niet verdiendquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef Shivo het volgende:
Geweldige overwinning. AZ speelt een kwartier lang goed voetbal en scoort daarin twee keer, maar verder domineert Twente volledig. Zuur voor AZ dat dat doelpunt zo laat valt maar Twente miste in de laatste twintig minuten wel een aantal grote mogelijkheden. Volledig verdiende overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |