Een nieuwe kaskraker na z'n enorme succes "I Love dries"quote:Op woensdag 30 september 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met interesse tonen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef Csbs het volgende:
Nou, ik ben toch wel benieuwd!
Omdat die er nog niet is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:07 schreef ShiroYasha het volgende:
damnit, waarom kan ik geen normale torrent vinden voor deze film?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:07 schreef ShiroYasha het volgende:
damnit, waarom kan ik geen normale torrent vinden voor deze film?
The Human Centipede (First Sequence), dus het eerste deel van de duizendpootquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
een centipede is een duizendpoot, dus je hebt 500 man (250 als je armen meeteelt) nodig om een menselijke versie te maken. de cast bestaat uit 4 man zo te zien...
Geef die man een rekenmachine
Ik las ergens; 2009quote:
Ja festivals in 2009 enzo, hij komt 30 april uit in amerika via video on demand, dan zal er daarna wel snel een rip van uitkomen nog even wachten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:57 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ik las ergens; 2009
En hij is al op het scherm geweest..
Waar is de tijd geweest dat alles al uit was vóórdat iemand het op scherm had gezien?
Ik ben niet iemand met zulk geduld, helemaal niet als ik zin heb om zo'n film te kijken
lol, die tekening is wel gruwelijkquote:
nee, wel leuk voor de regisseur. denk dat dit best wel een hit gaat worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:15 schreef znarch het volgende:
Op IMDB doet hij het niet slecht tot nu toe
Vandaag op video on demand in de vs dus vermoedelijk ook wel op 't internet.quote:
oehquote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vandaag op video on demand in de vs dus vermoedelijk ook wel op 't internet.
De FxM is fake iigquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:47 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Google -> The Human Centipede torrent' -> WIN!
Ook goede kwaliteit heb ik
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met interesse tonen.
Nog geen echte tegen gekomen helaas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
De FxM is fake iig
welke hebben jullie?
Als je de trailer hebt gezien had je dat uit de zo nu en dan ietwat pijnlijke cinematografie al wel kunnen afleiden. De cast is overigens niet Nederlands.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef DanHardy het volgende:
WTF is dit een nederlandse film? Ik had hoge verwachtingen van deze film!
Een duizendpoot (het beest dus) heeft ook geen 1000 poten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
een centipede is een duizendpoot, dus je hebt 500 man (250 als je armen meeteelt) nodig om een menselijke versie te maken. de cast bestaat uit 4 man zo te zien...
Geef die man een rekenmachine
Wat is het probleem? doe wat hij zegt, 2e link en klaar. Stuk of 60 seeds.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
De FxM is fake iig
welke hebben jullie?
Nog steeds niks op TL of TB.. Dus denk dat je dr dan wel van op aan kan dat t weer n fake isquote:Op zondag 2 mei 2010 12:50 schreef junkiesietze het volgende:
er is inmiddels een TVrip opgedoken op piratebay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |