ik verwerk vis eigenlijk nooit in een gerecht, ik koop meer kant en klare vis om meteen op te etenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het smakelijke vis en je kan er van alles mee
Coole patta's hebbie daar, man en hebbie nog fittie gehadquote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dan praat hij eerder zo: Kom nie bigtime doen anders plomp ik je met de pipa, swa conjo!
Ja, en zelfs dat geeft geen garanties.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Ik móet altijd even lezen, anders kan ik niet slapen. Al is het maar een halve pagina.
Ik las als kind alles wat los en vast zat, de hele dag door. En ik zou zo graag zien dat mijn neefjes die liefde voor lezen ook hebben, maar helaas. Had ik maar zelf kinderen moeten krijgen, kon ik ze lekker opvoeden tot betweterige kutkinderen met boeken.
Luisterboeken!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, en zelfs dat geeft geen garanties.
Ik ging vroeger 2x pw naar de bieb en ik verslond boeken. Op elke vakantiefoto sta ik met een boek voor mn neus, echt een boekenwurm.
Kon niet wachten tot de meiden in groep 3 zaten, lekker leren lezen! Heb ze er een jaar op laten verheugen, 'en dan straks, als je in groep 3 zit, dàn wordt het pas echt leuk!'
Tot ze in groep 3 zaten en ze elk woord moesten spellen.
Vuh i sss. En wat staat er dan? En dan die zielig kijkende koppies en ik dan wanhopig: VIS! Er staat VIS.
Zíe je dat dan niet?!
Nu ben ik gezegend met 2 zwaar dyslectische kinders en dat is echtontzettend jammer voor ze.
Dan mis je zoveel, maar ja. Het is niet anders. En ze hebben echt een pesthekel aan lezen gekregen.
Gelukkig ga ik nu voor de herkansing en deze schreef na anderhalve week groep 3 "Voor Juf van Lara" dus ik heb het idee dat dat wel goed zit
Ja, misschien wel. Zelfs daar hadden ze moeite mee, voorlezen vonden ze ook nooit leuk.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Luisterboeken!Bedacht ik zomaar ineens, dat is vast wél leuk, en ook op een kek mp3 spelertje voor onderweg!
![]()
Zo, wij eten gewokte zalmstukjes met groente en mihoen.Als mijn kindjes weer terug zijn van de tannisbaan that is.
Moest ie weer in de regen, mijn 8 jarige.
Ja, dit is gemakvoedsel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Zelfs daar hadden ze moeite mee, voorlezen vonden ze ook nooit leuk.
Tis te proberen al heb ik ze liever zelf aan het lezen
Bami, zelf gemaakt. Zal er eens mee beginnen
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coole patta's hebbie daar, man en hebbie nog fittie gehad
Niet alleen de ballon, ook de boef en de man op het vliegende tapijt zijn elke pagina te vindenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Juud79 het volgende:
Boekjes van Olivier Dunrea zijn ook zo leuk, over 'Gonnie' en 'Ollie', twee kleine eendjes.
En de boeken van Arend van Dam zijn leuk voor grotere kinderen.
En deze is ook leuk voor peuters/kleuters, met alleen maar vertelplaten en op iedere bladzijde moet je de gele ballon zien te vinden.
[ afbeelding ]
Kibbelingquote:Op woensdag 30 september 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik verwerk vis eigenlijk nooit in een gerecht, ik koop meer kant en klare vis om meteen op te eten
Hebbesquote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over brand gesproken, ik ga nu naar houtkachels kijken
krijg je geen bezoek dat het op zijn weg naar jou toe ff mee kan nemen?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, speciaal direct uit mijn werk naar de AH gegaan, zodat ik de deur niet meer uit hoef, is mijn rijstevloei op.
dat was niet de kleinste of wel, prominent aanwezigquote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebbes![]()
[ afbeelding ]
Of oude krantenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
krijg je geen bezoek dat het op zijn weg naar jou toe ff mee kan nemen?
Krijg wel bezoek, maar die zit al in de tram.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
krijg je geen bezoek dat het op zijn weg naar jou toe ff mee kan nemen?
nee maar dat maakt het boek nóg leuker dan ik al dacht.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet alleen de ballon, ook de boef en de man op het vliegende tapijt zijn elke pagina te vinden
Of ben ik weer een spuit 11?
Is die het geworden? Ik vind hem gaafquote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebbes![]()
[ afbeelding ]
gewoon flink likken, ook tussendoor dan blijft het wel plakken, maar beter is het om gewoon ff te kopenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zit heul geen plakrandje aan Deis!
Weekendquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zo!
Nog 1 dagje en weekend(vrijdag school dat wel)
En nu ga ik hier maar eens een beetje opruimen, en nee, daar heb ik geen zin in nee.
Ik heb net pasta met garnalen gemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik verwerk vis eigenlijk nooit in een gerecht, ik koop meer kant en klare vis om meteen op te eten
Je hebt toch wel pritt in huis?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zit heul geen plakrandje aan Deis!
hoe kan dat nouquote:
Hij is tof!quote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee maar dat maakt het boek nóg leuker dan ik al dacht.
Hij is niet zo groot als hij daar lijkt hoor. 't Valt best mee, je zou kunnen zeggen dat hij iets groter is dan de allerkleinste.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was niet de kleinste of wel, prominent aanwezig
dat is misschien ook wel leuk, een boekje over een mol, aangezien hij Koekeloere ook wel leuk vind met Moffel en Pier.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is tof!De kinderen vinden hem geweldig!
Net als "wij gaan op berenjacht" trouwens.
En natuurlijk "over een kleine mol die wilde weten wie er op zijn kop heeft gepoept"
Ohw en nog 1 die jongens het einde vinden, even kijken of ik hem kan vinden!
Leuk.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
, zal vanavond wel even een fotootje van het grote kleine beestje posten.
Nou ja, Deis maakt ook wel een punt, ding geeft natuurlijk wel lekker veel warmte af en daar gaat het uiteindelijk toch ook om.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is niet zo groot als hij daar lijkt hoor. 't Valt best mee, je zou kunnen zeggen dat hij iets groter is dan de allerkleinste.
Aaaahhhh.....zie je het voor je?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dan praat hij eerder zo: Kom nie bigtime doen anders plomp ik je met de pipa, swa conjo!
In iets ander perspectiefquote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, Deis maakt ook wel een punt, ding geeft natuurlijk wel lekker veel warmte af en daar gaat het uiteindelijk toch ook om.
Nou de ingredienten heb ik eigenlijk altijd wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel pritt in huis?
Maar hoe, in vredesnaam, kan een roker nou zonder rookwaar komen te zitten![]()
Dat is me echt nog nooit gebeurd, bevoorraden moet je
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yeah!
Ik wacht op mijn bezoek, en dan powerneuken!
ah ja, daar komt ie al beter uit de verfquote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In iets ander perspectief
[ afbeelding ]
Mooi ding.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan is het onderstaande, even groot
[ afbeelding ]
Gewoon in cmquote:Op woensdag 30 september 2009 18:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooi ding.
Hoe zijn de hxbxd-maten?
Ik wil hem ook! Die kan je dus gewoon in je kamer zetten, hoeft daar dan geen afvoer op?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan is het onderstaande, even groot
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |