Nou ja, Deis maakt ook wel een punt, ding geeft natuurlijk wel lekker veel warmte af en daar gaat het uiteindelijk toch ook om.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is niet zo groot als hij daar lijkt hoor. 't Valt best mee, je zou kunnen zeggen dat hij iets groter is dan de allerkleinste.
Aaaahhhh.....zie je het voor je?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dan praat hij eerder zo: Kom nie bigtime doen anders plomp ik je met de pipa, swa conjo!
In iets ander perspectiefquote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, Deis maakt ook wel een punt, ding geeft natuurlijk wel lekker veel warmte af en daar gaat het uiteindelijk toch ook om.
Nou de ingredienten heb ik eigenlijk altijd wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel pritt in huis?
Maar hoe, in vredesnaam, kan een roker nou zonder rookwaar komen te zitten![]()
Dat is me echt nog nooit gebeurd, bevoorraden moet je
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yeah!
Ik wacht op mijn bezoek, en dan powerneuken!
ah ja, daar komt ie al beter uit de verfquote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In iets ander perspectief
[ afbeelding ]
Mooi ding.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan is het onderstaande, even groot
[ afbeelding ]
Gewoon in cmquote:Op woensdag 30 september 2009 18:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooi ding.
Hoe zijn de hxbxd-maten?
Ik wil hem ook! Die kan je dus gewoon in je kamer zetten, hoeft daar dan geen afvoer op?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan is het onderstaande, even groot
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |