ja, die ervaring op doen is belangrijk, maar het is wel weer een hele opluchting als ze dan weer thuis zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt? Ik kreeg juist de auto ontzettend vaak mee om maar ervaring op te doen. Een bestuurder word je pas op de weg door veel te rijden, niet door 20 lesjes.
Heb je al iets over je kleinzoon gehoor hondjes?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:19 schreef hondjes het volgende:
Zumba lijkt me best leuk om te doen.
zag het laatst op het journaal, met Rob G...., in onze sportschool.
met hem is mijn zoon nog naar Amerika geweest...een oud bobsleeer....
Wat me gelijk brengt op Bumba...hoe is het daarmee...Liesje
nog ontsnapt, of blijft ze nu binnen...
Dit soort films kijk ik ook het liefst met mijn moeder. Liggen we samen helemaal dubbel als iemand weer een gruwelijke dood sterft. FD is leuk omdat het zichzelf en het genre niet serieus neemt.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb die 3d nog niet gezien, maar die andere 3 vind ik geweldig, sommige heb ik ook al een paar keer gezien want mijn dochter houdt van dat soort films en elke keer moet ik er weer om lachen om zoveel gruwelijkheid
Ik lees het net. Gosh, het hummeltje.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:30 schreef hondjes het volgende:
Vannacht wilde hij ineens een crackertje,,,dus het gaat de goede kant op..
straks hoor ik meer....
De gewone heerst ook als een malle dus fingers crossed.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:30 schreef hondjes het volgende:
straks hoor ik meer....
Dat is een goed teken!quote:Op woensdag 30 september 2009 09:30 schreef hondjes het volgende:
straks hoor ik meer....
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit soort films kijk ik ook het liefst met mijn moeder. Liggen we samen helemaal dubbel als iemand weer een gruwelijke dood sterft. FD is leuk omdat het zichzelf en het genre niet serieus neemt.
In deze zitten ook weer pareltjes om van te kotsen.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:41 schreef Deisyy het volgende:
Dat stukje ook waarin die jongen in stukken wordt gesneden door die elektriciteitskabels en dan nog een stukje doorloopt, volgens mij is die uit 2![]()
Ik ga sowieso nooit onder de zonnebank, maar bedenk me waarschijnlijk voortaan wel twee keer als ik met iemand sta te praten door een hek met rasters ...quote:Durf jij nog wel in zo'n sandwich-zonnebank?
Nou, dat viel mij ook al op. Eigenlijk vanaf de opmerking dat er niet tussen te komen was. Maar het bevalt mij welquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Die Deisyy, die wordt ook assertief hier de laatste maanden
Nee duh.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, dat viel mij ook al op. Eigenlijk vanaf de opmerking dat er niet tussen te komen was. Maar het bevalt mij welMaak van je hart geen moordkuil.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee duh.![]()
Als er iemand ook steeds als een havik op relletjes zit, dan ben jij het wel. Dus weg met de kuilen. Vermaak Marrije!
Zal je vast bevallen!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel goed, maak van je hart geen moordkuil
Ja uh nouquote:Op woensdag 30 september 2009 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, dat viel mij ook al op. Eigenlijk vanaf de opmerking dat er niet tussen te komen was. Maar het bevalt mij welMaak van je hart geen moordkuil.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja uh nou![]()
De diagnose is net gesteld, kapotte lagers, dus die mottuh vervanguh, kosten 240 euro
Nèh, eigenlijk niet. Serieus. Ik heb het liever gewoon leuk hier ipv dat gesneer of middenin een rel te zitten. Ruzie maken doe ik liever thuis, dan valt er nog iets goed te tongen. Hier suddert het nog járen door. Zo vermoeiend.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent er helemaal klaar voor.
Ja best wel en ik denk dan: Daar heb ik geen nieuwe voor, maar ik kreeg gisteren de Gamma-folder en daar stond een wasmachine in voor 225 euroquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nèh, eigenlijk niet. Serieus. Ik heb het liever gewoon leuk hier ipv dat gesneer of middenin een rel te zitten. Ruzie maken doe ik liever thuis, dan valt er nog iets goed te tongen. Hier suddert het nog járen door. Zo vermoeiend.![]()
Daarom stap ik maar eens op de fiets.
Laysquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lays![]()
Goed plan, ik ga de man op zolder nog even koffie brengen en hopen dat hij nog weet hoe mijn wasmachine in elkaar moet, hij ligt echt in honderd stukken uiteen .... de wasmachine dan
Oh, is het serieus? Ook hier til ik niet zo zwaar aan de sneren en rellen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nèh, eigenlijk niet. Serieus. Ik heb het liever gewoon leuk hier ipv dat gesneer of middenin een rel te zitten. Ruzie maken doe ik liever thuis, dan valt er nog iets goed te tongen. Hier suddert het nog járen door. Zo vermoeiend.![]()
Daarom stap ik maar eens op de fiets.
en tegen de 300 e moet je wel een eenvoudige was/droogcombinatie kunnen vinden.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel en ik denk dan: Daar heb ik geen nieuwe voor, maar ik kreeg gisteren de Gamma-folder en daar stond een wasmachine in voor 225 euro![]()
Maar die heeft dan ook niet wat mijn Bosch heeft (behalve die kapotte lagers)![]()
Ga ik net toch nog even op de site van Gamma kijken, maak ik een foutje en tik www.gama.nl en kom hier
Grappig
I'm with ya bro. Fighting for a better world, side by side with love, honour and peace.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Noek het volgende:
Ik heb het liever gewoon leuk hier ipv dat gesneer of middenin een rel te zitten.
Alles ineen is juist makkelijker, en minder ruimte.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil geen combinatie, dat lijkt me zo ongemakkelijk.
Maar een droger heeft toch altijd een grotere trommel nodig, dus een volledige was kan je dan toch nooit in één keer laten drogen. Plus dat het nog eens meer tijd kost, want met wassen moet je altijd op het drogen wachten en andersom.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alles ineen is juist makkelijker, en minder ruimte.
Ah, dat wist ik nietquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef Deisyy het volgende:
Maar een droger heeft toch altijd een grotere trommel nodig, dus een volledige was kan je dan toch nooit in één keer laten drogen.
is ook wat voor te zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik laat dus mijn bosch repareren, want daar zit zoveel extra's op en hij is pas 2,5 jaar.
ja, ik heb die twee typenummers opgeschreven en daarmee gaat ie morgen naar de winkel.quote:Ben jij al uit je mobiele telefoon-gezoek voor meneer-Marrije?
Ik wil ook gewoon de wassen achter elkaar door draaien en niet wachten op de droger, daar heb je wel een punt. Ik heb wel een combinatie maar heb de droger 1 x gebruikt, om te kijken of ie het deedquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een droger heeft toch altijd een grotere trommel nodig, dus een volledige was kan je dan toch nooit in één keer laten drogen. Plus dat het nog eens meer tijd kost, want met wassen moet je altijd op het drogen wachten en andersom.
En ik kan gewoon makkelijk een wasmachine en droger kwijt, dat scheelt.
quote:
nadeel is wel dat ik met koud weer graag de ramen in de woonkamer dicht heb, maar dan kan dat vocht geen kant op en zitten de ramen vol met condens. Maar dat is dan maar zo.quote:
hang jij de was in de woonkamer dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
nadeel is wel dat ik met koud weer graag de ramen in de woonkamer dicht heb, maar dan kan dat vocht geen kant op en zitten de ramen vol met condens. Maar dat is dan maar zo.
en een lijntjequote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Copycat het volgende:
Wasknijpers en droogrekken ftw!
Dat is het voordeel van alleen wonen in een huis met vier slaapkamers: altijd voldoende ruimte om de was boven, uit het zicht op te hangen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Marrije het volgende:
nadeel is wel dat ik met koud weer graag de ramen in de woonkamer dicht heb, maar dan kan dat vocht geen kant op en zitten de ramen vol met condens. Maar dat is dan maar zo.
Of twee. Als je veel was hebt en je op een been niet kan staan.quote:
Ja, onze slaapkamer staat vol met kledingkasten (quote:Op woensdag 30 september 2009 11:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
hang jij de was in de woonkamer dan?
nog wel meer lijntjes, wij wassen alleen in het weekend (goedkoperquote:Op woensdag 30 september 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of twee. Als je veel was hebt en je op een been niet kan staan.
Wat moet je met 4 slaapkamers in je eentje, behalve wasdrogen?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van alleen wonen in een huis met vier slaapkamers: altijd voldoende ruimte om de was boven, uit het zicht op te hangen.
das wel klote.....dan maar de verwarming iets hogerquote:Op woensdag 30 september 2009 11:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, onze slaapkamer staat vol met kledingkasten () , de slaapkamer van de jongens is niet geschikt aangezien die zoveel mogelijk vochtvrij moet zijn ivm zijn huisstofmijtallergie, dan blijft eigenlijk alleen de woonkamer over. Wat dus ook niet ideaal is
![]()
Maar wij hebben niet net als Cc 4 slaapkamers
en de kleertjes worden steeds groter, dus neemt meer ruimte in beslagquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
nog wel meer lijntjes, wij wassen alleen in het weekend (goedkoper) en dan moet dus de was van 4 personen er doorheen gedraaid worden.
Ik móet niks bijhoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet je met 4 slaapkamers in je eentje, behalve wasdrogen?![]()
Dat moet je toch allemaal maar bijhouden enzo.
ik heb er 3quote:Op woensdag 30 september 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moet je met 4 slaapkamers in je eentje, behalve wasdrogen?![]()
Dat moet je toch allemaal maar bijhouden enzo.
Daar zal het wel op uitdraaien denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en de kleertjes worden steeds groter, dus neemt meer ruimte in beslag![]()
ruimte voor een aparte droger heb je dan zeker ook niet? kan je dan niet toch af en toe een wassie in je combi laten drogen?
Ik móet dat dus wel, dat is een genetisch aangeboren afwijking van moeders kantquote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik móet niks bijhouden.
Één slaapkamer, een studeerkamer, een logeerkamer annex inloopkastkamer en tenslotte een boeken-/waskamer.
Nooit gemerktquote:Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was drogen in de woonkamer, krijg je koppijn van
.
Moet je de lijntjes iets hoger hangenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was drogen in de woonkamer, krijg je koppijn van
.
may the force be with you!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
I'm with ya bro. Fighting for a better world, side by side with love, honour and peace.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je de lijntjes iets hoger hangen
Dan hoop ik voor je dat je beide machines niet geplugd zitten in één stopcontact.,want dan loop je een redelijk risico dat je je bedrading laat smelten en dat er ergens brand ontstaat.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon de wassen achter elkaar door draaien en niet wachten op de droger, daar heb je wel een punt. Ik heb wel een combinatie maar heb de droger 1 x gebruikt, om te kijken of ie het deed, maar verder niet. Ook wel weer zonde dus.
Jij denkt dattie die "lijntjes" probeert op te snuiven?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je de lijntjes iets hoger hangen
het is één machinequote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je beide machines niet geplugd zitten in één stopcontact.,
maar de bedrading is dus laatst gesmoltenquote:want dan loop je een redelijk risico dat je je bedrading laat smelten en dat er ergens brand ontstaat.
Het is een was/droog combinatie.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je beide machines niet geplugd zitten in één stopcontact.,want dan loop je een redelijk risico dat je je bedrading laat smelten en dat er ergens brand ontstaat.
Eén groep is niet zo gevaarlijk, als je teveel vraagt dan knalt die stop er wel uit. Maar op één draad is wél gevaarlijk, omdat één draad zoveel stroom niet aankan. Ik heb het hier ook op één stopcontact, maar zet de droger pas aan nadat de wasmachine klaar is.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is een was/droog combinatie.In één machine zeg maar. En mijn wasser en droger zitten hier prima in één stopcontact trouwens? Alleen wel op een eigen groep. Dat dan weer wel....
Is dat gevaarlijk?
Ik weet precies hoe dat voelt. Wat achterlijk eigenlijk hè?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar heerlijk zeg!! Overdag sporten is veel fijner dan 's avonds.Voelt nog steeds een beetje gooise vrouwen. Maar goed, het kán!
Ik doe dat. Religieus. Maar dat is omdat mijn ouders wel fik hebben gehad dankzij de droger.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sowieso zijn drogers levensgevaarlijk. De meeste branden (las ik ergens) ontstaan door drogers die niet goed worden schoongemaakt. Stof nestelt zich in die machine en één vonkje is genoeg om een huis te laten affikken. Kortom, eens in de paar jaar, stekker eruit, de behuizing eraf en het binnenwerk schoon blazen. Maar ja, wie doet dat? 't Staat al een jaar op mijn "to do lijst" maar het komt er maar niet van. Ik gebruik dat ding in ieder geval niet 's nachts en ook niet als ik van huis ben.
Een collega van mij kwam ook in een afgefikt huis terecht. Die heeft sindsdien drogers afgezworen. Maar ik vind ze zo handig en het huis is altijd zo lekker opgeruimd.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik doe dat. Religieus. Maar dat is omdat mijn ouders wel fik hebben gehad dankzij de droger.
Nu droog ik alleen maar handdoeken dus het gebruik valt sowieso mee. Zo zonde voor je kleren ook, de droger.
Dat doe ik ook niet, uit voorzorgquote:Op woensdag 30 september 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik gebruik dat ding in ieder geval niet 's nachts en ook niet als ik van huis ben.
Oei. Ik ben ook altijd thuis als ik hem draai. Zij waren gelukkig ook wel thuis maar je hebt er wel even zooi van en zelfs als ik thuis ben, voor je het weet ben je te laat en heb je een knapperend haardvuur van wat ooit je zolder was. Lijkt me echt dood en doodeng.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een collega van mij kwam ook in een afgefikt huis terecht. Die heeft sindsdien drogers afgezworen. Maar ik vind ze zo handig en het huis is altijd zo lekker opgeruimd.
Ik haal in ieder geval de swiffer etc. door de lucht uitlaat en de intake achter de stof filter.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sowieso zijn drogers levensgevaarlijk. De meeste branden (las ik ergens) ontstaan door drogers die niet goed worden schoongemaakt. Stof nestelt zich in die machine en één vonkje is genoeg om een huis te laten affikken. Kortom, eens in de paar jaar, stekker eruit, de behuizing eraf en het binnenwerk schoon blazen. Maar ja, wie doet dat? 't Staat al een jaar op mijn "to do lijst" maar het komt er maar niet van. Ik gebruik dat ding in ieder geval niet 's nachts en ook niet als ik van huis ben.
Ik zag nog hele leuke spaarpotjes/blikjes in een winkel, echt iets voor jou.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
Geven jullie een gil als het niet meer over het huishouden gaat?
Spaarpotjes zijn per definitie niet echt iets voor mij, maar do tell! Want je kunt ze natuurlijk ook voor andere dingen gebruiken!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:32 schreef Dementor het volgende:
Ik zag nog hele leuke spaarpotjes/blikjes in een winkel, echt iets voor jou.
Ik was al op zoek naar plaatjes, het zijn van die blikken met guitige jaren 50 plaatjes en een wrange tekst.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spaarpotjes zijn per definitie niet echt iets voor mij, maar do tell! Want je kunt ze natuurlijk ook voor andere dingen gebruiken!
ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen maar eens een wasje draaien, anders heb ik morgen geen schone sokken.
Dus ik was laatst bij de Blokker, hoe onhip maar ik was daar dus en zag hele toffe cappuccinokopjes die jij ook leuk vindt. Van die vintage-dingen en die staan tof op mijn nieuwe Nespresso-apparaat. Weet jij eigenlijk al dat ik een nieuw apparaat heb? Nou, die heb ik dus met vintage Blokkerkoppen er op. Er zitten allerlei knopjes op, alles kant ende klaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spaarpotjes zijn per definitie niet echt iets voor mij, maar do tell! Want je kunt ze natuurlijk ook voor andere dingen gebruiken!
Hey! is er geen i'm not gay i just really love rainbows spaarpot? Dat is ook van Blueq.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:44 schreef Dementor het volgende:
Ja deze!
http://www.blueq.com/shop(...)114-productId.0.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hier draait ie alquote:Op woensdag 30 september 2009 14:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben jij er al daadwerkelijk mee begonnen?
Ik zit nog steeds achter voor mijn pc.
Daar staat mij wel iets van bij, nu weet ik in ieder geval wat ik moet vragen voor sinterklaas.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey! is er geen i'm not gay i just really love rainbows spaarpot? Dat is ook van Blueq.![]()
Ik heb daar de "looking good for Jezus" lipbalm van.![]()
Leuk is dat hè
Het punt is dat ik ook nog een wasrekje vol was heb, en dat ik moet ik ook nog helemaal opvouwen enzo, anders is er geen plek voor de nieuwe was.quote:
Cat butt Airfreshnerquote:Op woensdag 30 september 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb daar van die airfreshers voor de auto van. Ze verfristen al lang niet meer, maar toch waren het de enige dingen die ik uit mijn auto heb gehaald, voordat ie naar de sloop ging.
Nu hangen ze hier op mijn prikbord.
"Police are my favorite people"
"Fast, cheap and out of control"
"Horny sailor
Alleen voor die dingen zou ik wel weer een auto willen.
Dat is bij mij allemaal al aan kant. Maar anders stop je alvast de was erin en maak je het wasrek vrij. Ga je vanavond voor de tv de was opvouwen. Ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het punt is dat ik ook nog een wasrekje vol was heb, en dat ik moet ik ook nog helemaal opvouwen enzo, anders is er geen plek voor de nieuwe was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |