Het gaat mij niet om wel of niet huilen na het bericht van het overlijden van een geliefde mede-fokker, want dat doet ieder op zijn manier.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf er bij dat ik het opmerkelijk (bijzonder) vind dat mensen om zoiets moeten huilen, ik heb er verder niets kwaads over gezegd.
En ja ik mis hem ook op het forum, voordat het bericht naar buiten kwam riep ik nog wel eens in de hoop dat hij terug zou komen.
Dat jij, hoe dan ook, jouw/Juud's gelijk wilt proberen te halen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach zo keek men hier nog laatst vreemd op toen Juud melde dat ze zo blij was 30 te zijn geworden.
Zo zie je maar weer.
We zijn er wel van geschrokken, je vermoed wel zoiets maar je denkt er liever niet aan.
Nee, ik neem mijn 'kunst' niet zo serieus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je ze ook allemaal bewaard?
Nee, ik probeerde duidelijk te maken dat ook op die leeftijd je zoiets kan overkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wel of niet huilen na het bericht van het overlijden van een geliefde mede-fokker, want dat doet ieder op zijn manier.
Het gaat mij om deze:
[..]
Dat jij, hoe dan ook, jouw/Juud's gelijk wilt proberen te halen.
En voor de duidelijkheid, dit is geen aanval op Juud, maar wel op jou. Ik vond het verachterlijk.
Thanks !!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:11 schreef remlof het volgende:
Dit is episode 305 trouwens van deze serie, TT aangepast.
Bespeur ik hier op de vierkante meter iets van heel warm en heel koud tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Morgen word mijn haard geleverd.......... Heb als een speer de muur geschilderd vandaag. En ik heb al een cool idee voor boven de haard
Die lijkt een hartje.quote:
Het kwam op mij over als iets van je gelijk willen halen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde duidelijk te maken dat ook op die leeftijd je zoiets kan overkomen.
We werden weer even met onze neus op de feiten gedrukt, onderweg hadden we het er nog over.
Je denkt nog 40 a 50 jaar voor je te hebben en zo pats boem is het over.
Dat is het ook.. Maar voordat ik de camera te pakken had was het vervaagd. Maar ik vind het nog steeds mooiquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die lijkt een hartje.
Wij hadden hier vorige week een uitroepteken
Ja een witte muur met vieze vingers vervangen voor iets warms en nog warmer morgen.. Man ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bespeur ik hier op de vierkante meter iets van heel warm en heel koud tegelijkertijd?
Dat was niet de bedoeling, maar het gebeurt wel vaker dat ik iets te koel of te hard op Fok! post dan dat ik daadwerkelijk bedoel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwam op mij over als iets van je gelijk willen halen.
Wij wel, dus graag bewaren die meuk voor een door Fok! gesponsorde expositiequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik neem mijn 'kunst' niet zo serieus.
Moet je ook maar niet zoveel masturberen tijdens het rollenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een witte muur met vieze vingers vervangen voor iets warms en nog warmer morgen.. Man ik kan niet wachtenHeb wel een schildersarm nu
Ik wilde laatst wel een jaaroverzicht gaan voorbereiden, dus toen ben ik vanaf januari terug gaan zoeken om ze alsnog op te slaan, maar ik ben toch maar bij 3 januari gestopt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij wel, dus graag bewaren die meuk voor een door Fok! gesponsorde expositie
Dat is ie ook. Net als deze.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het ook.. Maar voordat ik de camera te pakken had was het vervaagd. Maar ik vind het nog steeds mooi
Iedereen reageert op zijn manier op het overlijden van iemand die hij kende, irl of niet en dat kan je een ander nooit aanrekenen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, maar het gebeurt wel vaker dat ik iets te koel of te hard op Fok! post dan dat ik daadwerkelijk bedoel.
Op dit moment loopt ook niet alles even lekker en de dood van iemand die je kent via internet zorgt er dan weer voor dat je die problemen relativeert.
Dat worden dan opeens hele kleine overkomelijke uitdagingen.
Maar als er opeens iemand van Fok! zou gaan die ik ook irl heb ontmoet dan weet ik wel zeker dat die klap harder aan zou komen.
Tja ik had een beetje het zelfde Dementor. Ik werd pissis over de in mijn ogen insinuaties over Manu.. Helaas hadden andere het bij het rechte eind.. Maar ja ..quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, maar het gebeurt wel vaker dat ik iets te koel of te hard op Fok! post dan dat ik daadwerkelijk bedoel.
Op dit moment loopt ook niet alles even lekker en de dood van iemand die je kent via internet zorgt er dan weer voor dat je die problemen relativeert.
Dat worden dan opeens hele kleine overkomelijke uitdagingen.
Maar als er opeens iemand van Fok! zou gaan die ik ook irl heb ontmoet dan weet ik wel zeker dat die klap harder aan zou komen.
Gelukkig wordt hier niets weggegooid, herkansing op herkansing krijg jequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wilde laatst wel een jaaroverzicht gaan voorbereiden, dus toen ben ik vanaf januari terug gaan zoeken om ze alsnog op te slaan, maar ik ben toch maar bij 3 januari gestopt.
Havana geelquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet zoveel masturberen tijdens het rollen
Wat voor kleur is het nu, bordeauxrood of okergeel
Een vraagteken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ie ook. Net als deze.
[ afbeelding ]
Inderdaad, de avond voordat CarO met het nieuws over Manu kwam vond ik jou ook nogal bot, vooral omdat je zei dat Manu hier zicht niet meer durfde te vertonen omdat hij misschien bang was een hoop stront over zich heen te krijgen. Ik had er gewoon geen goed gevoel over dat hij hier zomaar weg bleef, maar zoals ik al tegen Dementor zei, iedereen reageert op zijn eigen manier op zoiets.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik had een beetje het zelfde Dementor. Ik werd pissis over de in mijn ogen insinuaties over Manu.. Helaas hadden andere het bij het rechte eind.. Maar ja ..
Nee, een uitroepteken !!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vraagteken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OH JAquote:
Zekers...Erg byzonder rode/roze luchten doen me watquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Detail![]()
Maar ik vind hem wel bijzonder.
Ja die is collonial kleurquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geel is mijn favo kleur, dat zal vast mooi staan achter die kachel
Had je nu al een plaatje van jouw kachel? Morgen ga ik op zoek naar eentjequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is collonial kleurIk heb er wat waaiertjes bij besteld
Deze http://www.haardjesland.nl/?p=productMore&iProduct=161quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had je nu al een plaatje van jouw kachel? Morgen ga ik op zoek naar eentje
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze http://www.haardjesland.nl/?p=productMore&iProduct=161
Tis een mooi maatje voor me en de meeste zijn wit of creme maar ik vind dat echt graf dingen
aggos das sneu!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef hondjes het volgende:
Zo weer terug, en moet zeggen,,het oude wijffie heeft haar best gedaan in de disco,,zeker als ik haar
zo zie schuifelen door de tuin..
Kreeg net telefoontje dat kleinzoon waarschijnlijk de Mexicaanse griep heeft,,,40.3 koorts.
Arme jochie,,net twee...
Hoezo waarschijnlijk? Was dat de diagnose van de arts?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef hondjes het volgende:
Kreeg net telefoontje dat kleinzoon waarschijnlijk de Mexicaanse griep heeft,,,40.3 koorts.
Arme jochie,,net twee...
Het wordt nu onderzocht,,,en mijn schoondochter, mag niet op haar werk komen...ze moest thuis blijven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo waarschijnlijk? Was dat de diagnose van de arts?
Nou ja, 't beste er maar van hopen hè. Die koorts is hoog maar niet uitzonderlijk voor een kind. Bovendien is er voor zover ik weet nog niemand die gezond was gestorven aan die griepquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het wordt nu onderzocht,,,en mijn schoondochter, mag niet op haar werk komen...ze moest thuis blijven.
Denk dat morgen de uitslag komt...
Ja ben ook blij dat de muur redelijk mooi is opgedroogd.. Ik zag het ff niet zitten toen ik de roller op de muur zette..quote:
Ben ook niet in paniek, maar het vervelende is, dat ik nu in Spanje zit...quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, 't beste er maar van hopen hè. Die koorts is hoog maar niet uitzonderlijk voor een kind. Bovendien is er voor zover ik weet nog niemand die gezond was gestorven aan die griep
Ja, maar die koorts gaat echt niet zakken als je in Lutjebroek bentquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben ook niet in paniek, maar het vervelende is, dat ik nu in Spanje zit...
Je meisies toch ook ???? Ohh ik snap het weer nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben ook niet in paniek, maar het vervelende is, dat ik nu in Spanje zit...
Voor echt mooi moet je hem eigenlijk twee keer doen, dan wordt ie lekker vol en krijgt de kleur wat meer diepte.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ben ook blij dat de muur redelijk mooi is opgedroogd.. Ik zag het ff niet zitten toen ik de roller op de muur zette..
Diepte zatquote:Op woensdag 30 september 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor echt mooi moet je hem eigenlijk twee keer doen, dan wordt ie lekker vol en krijgt de kleur wat meer diepte.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik had een beetje het zelfde Dementor. Ik werd pissis over de in mijn ogen insinuaties over Manu.. Helaas hadden andere het bij het rechte eind.. Maar ja ..
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh.. dát bedoelde je laatst, ironisch, met dat je 'bijna' altijd gelijk hebt.
O, niet dus.quote:
Ik ga niet in discussie met je Gert.. Ik snap wel waar je op doelt. Te belachelijk eigenlijk. Man ik vond het ziek en raar dat er gevist werd.. En ja helaas jullie hadden gelijk wil je dat horen ????? Godverdomme ik had echt graag in mijn wereldje gehoopt dat Manu druk bezig was ergens in de wereld en en en en en ....quote:Op woensdag 30 september 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh.. dát bedoelde je laatst, ironisch, met dat je 'bijna' altijd gelijk hebt.
Bah je lijkt op disanaquote:Op woensdag 30 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
O, niet dus.
Lamaar, niet belangrijk en al helemaal geen aanval of zo.
Het kwam er destijds wat verkrampt en op z'n Soury's uit omdat je privacy erg hoog in het vaandel hebt en de situatie iets anders inschatte.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme ik had echt graag in mijn wereldje gehoopt dat Manu druk bezig was ergens in de wereld en en en en en ....
Tuurlijk gaan we door ..quote:Op woensdag 30 september 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kwam er destijds wat verkrampt en op z'n Soury's uit omdat je privacy erg hoog in het vaandel hebt en de situatie iets anders inschatte.
Dat je als geen ander hoopte dat Manu druk bezig was met z'n eigen dinngen weet ik en dat weten er misschien nog wel een paar omdat ik je aardig denk te kennen
Hoofdstuk dicht, Manu ligt lekker te rusten, wij gaan gewoon door
Die ligt grieks aan de dvd geplaktquote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waar is Fann, de andere hamvraag, waar is die bitchende trol![]()
Dat vraag ik me net ook al af,,,of zit ze nog filmpjes te zoeken ..quote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waar is Fann, de andere hamvraag, waar is die bitchende trol![]()
Zal toch nietquote:Op woensdag 30 september 2009 00:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat vraag ik me net ook al af,,,of zit ze nog filmpjes te zoeken ..
Denk ik eigenlijk ook niet, 't zal ook wel iets privé zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ligt grieks aan de dvd geplakt
Vraag je niks af meis ... Ze is ff aan het chillenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat vraag ik me net ook al af,,,of zit ze nog filmpjes te zoeken ..
Mens ik WIL helemaal niet met je in discussie.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie met je Gert.. Ik snap wel waar je op doelt. Te belachelijk eigenlijk. Man ik vond het ziek en raar dat er gevist werd.. En ja helaas jullie hadden gelijk wil je dat horen ????? Godverdomme ik had echt graag in mijn wereldje gehoopt dat Manu druk bezig was ergens in de wereld en en en en en ....
Ze heeft groot gelijk..quote:Op woensdag 30 september 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag je niks af meis ... Ze is ff aan het chillen
Nou nee ik negeer je al jaren en jij mij Houwen zoquote:Op woensdag 30 september 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mens ik WIL helemaal niet met je in discussie.![]()
Maar als je graag wilt denken dat ik je probeerde aan te vallen, prima hoor..
Al goed, snap je achterdocht ook wel een beetje.quote:
Ja ja, maar dat heeft wat mij betreft een reden, ik ben aan het klootviolen met Ubuntu, krijg die wireless kutkaart niet aan de praat.quote:
Ik kreeg zelfs bekabeld internet niet aan de praat.... maar goed, heb dan ook weinig zin om me er ECHT in te verdiepen geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar dat heeft wat mij betreft een reden, ik ben aan het klootviolen met Ubuntu, krijg die wireless kutkaart niet aan de praat.
Bedraad pakt hij gelijk op, maar ik heb zo'n broadcom wireless chip. Het rare is, het ene notebook heb ik wel aan de praat gekregen met wat moeite, de andere vertikt het gewoon.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs bekabeld internet niet aan de praat.... maar goed, heb dan ook weinig zin om me er ECHT in te verdiepen geloof ik
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:58 schreef Gert het volgende:
Het zou mooi zijn als er dan bij terugkomst nog een kwaliteitspost van je staat, Peter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |