die afhaal thai naast de bruine boon = sabai sabai, een extra afhaal adres...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef Karstman het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit Thai gegeten in Leiden. Over Sabai Sabai hoor ik wel wisselende verhalen. Er zit er op de Stationsweg ook een, Sisaket of zoiets, ziet er ook wel aardig uit. Die afhaal Thai naast de Bruine Boon is trouwens ook niet slecht.
Sabai Sabai is niet slecht, een alternatief is http://www.buddhas.nl/quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef TeleluvR het volgende:
Goed Thais eten, moet ik daarvoor bij Sabai Sabai zijn, of zijn er betere opties?
foto maken, maar liefst morgen eigenlijk, uiterlijk zondagquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef svann het volgende:
Mijn achterbuurvrouw kon er wat van, maar die is helaas van de zomer overleden.
Zal mijn ogen eens open houden.
Wat wilde je er mee doen?
Ik ken er wel een in Katwijk (is toch regio Leiden). Daar staat elk jaar meer troep in de tuin dan een gemiddeld tuincentrum in de schappen heeft liggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
foto maken, maar liefst morgen eigenlijk, uiterlijk zondag
ik bedoel leiden, niet regio leiden hequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik ken er wel een in Katwijk (is toch regio Leiden). Daar staat elk jaar meer troep in de tuin dan een gemiddeld tuincentrum in de schappen heeft liggen.
Ik ben er dit jaar nog niet langsgekomen dus ik weet niet zeker of ze de boel al weer opgetuigd hebben.
ik was benieuwd, omdat ik ook foto's voor de krant had gemaakt van die workshop (verschijnen volgende week ergens ook op m'n flickr)quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:50 schreef svann het volgende:
Yep.
Mooi artikel.
Zou dat als niet vaste klant ook wel eens willen meemaken.
vlietlijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef lipper het volgende:
lipper
Hallo mensen
Ik ben op zoek naar een sportschool in de omgeving van leiden, maar er is veel keus en en er zijn veel verschillende tarieven.
Wie kan mij iets aanbevelen?
Ik ben een onervaren sporter, dus goede begeleiding is belangerijk.
Om sauna's douches en zonnebanken geef ik helemaal niks.
Sportcity Steenschuur, vragen naar Bas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef lipper het volgende:
lipper
Hallo mensen
Ik ben op zoek naar een sportschool in de omgeving van leiden, maar er is veel keus en en er zijn veel verschillende tarieven.
Wie kan mij iets aanbevelen?
Ik ben een onervaren sporter, dus goede begeleiding is belangerijk.
Om sauna's douches en zonnebanken geef ik helemaal niks.
Nee ik ga niet naar een lowbudget sportschool. Gewoon netjes maar niet te overdreven met van alles wat ik niet ga gebruiken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Sportcity Steenschuur, vragen naar Bas.
In elk geval geen Fit4Free, hoor ik alleen maar ellende over.
Nopequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar een lowbudget sportschool. Gewoon netjes maar niet te overdreven met van alles wat ik niet ga gebruiken.
Maar ben jij bas?
mevr. RSie is heel tevreden over Vlietlijn (ze heeft ook bij SC gezeten maar daar is ze gestopt) bij Vlietlijn doet ze nu nog voornamelijk aan Pilatesquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef lipper het volgende:
Ja ik twijfel nu nog tussen sportcity en vlietlijn.
Ga ze vanavond een bezoekje brengen.
En waarom is mevrouw RSIe daar gestopt dan??quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef RSie het volgende:
[..]
mevr. RSie is heel tevreden over Vlietlijn (ze heeft ook bij SC gezeten maar daar is ze gestopt) bij Vlietlijn doet ze nu nog voornamelijk aan Pilates
Schijnbaar hielp het niet tegen RSI, aangezien ze nog steeds mevr. RSIe isquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef lipper het volgende:
[..]
En waarom is mevrouw RSIe daar gestopt dan??
Durf ik je echt niet te zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef lipper het volgende:
[..]
En waarom is mevrouw RSIe daar gestopt dan??
Donderdag = studentenavond..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef JDx het volgende:
Werk sindskort in Leiden, slaap deze week en hopelijk niet veel weken meer in een hotel.
Hopelijk straks een eigen plekje hier of in 1 van de omringende steden.
Wilde vanavond trouwens even uit, gewoon relaxed cafe ofzo, waar wel mensen zijn, maar niet stampvol. Even lekker wat drinken aan de bar.
Iemand tips op donderdagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |