mevr. RSie is heel tevreden over Vlietlijn (ze heeft ook bij SC gezeten maar daar is ze gestopt) bij Vlietlijn doet ze nu nog voornamelijk aan Pilatesquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef lipper het volgende:
Ja ik twijfel nu nog tussen sportcity en vlietlijn.
Ga ze vanavond een bezoekje brengen.
En waarom is mevrouw RSIe daar gestopt dan??quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef RSie het volgende:
[..]
mevr. RSie is heel tevreden over Vlietlijn (ze heeft ook bij SC gezeten maar daar is ze gestopt) bij Vlietlijn doet ze nu nog voornamelijk aan Pilates
Schijnbaar hielp het niet tegen RSI, aangezien ze nog steeds mevr. RSIe isquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef lipper het volgende:
[..]
En waarom is mevrouw RSIe daar gestopt dan??
Durf ik je echt niet te zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef lipper het volgende:
[..]
En waarom is mevrouw RSIe daar gestopt dan??
Donderdag = studentenavond..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef JDx het volgende:
Werk sindskort in Leiden, slaap deze week en hopelijk niet veel weken meer in een hotel.
Hopelijk straks een eigen plekje hier of in 1 van de omringende steden.
Wilde vanavond trouwens even uit, gewoon relaxed cafe ofzo, waar wel mensen zijn, maar niet stampvol. Even lekker wat drinken aan de bar.
Iemand tips op donderdagavond?
Mr. Janssen = redelijkerwijs mijn stamkroeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef CasB het volgende:
Lemmy's biercafe is wel goed te doen, maar niet op donderdag. Veel te veel vervelende studenten dan. Brothers of beer is daarna mijn keuze, maarja, als je niet van hardrock/metal houdt hoef je daar niet naartoe.Waar ik me ook altijd prima kon vertoeven is de Meneer Jansen. Daar is het meestal wat rustiger.
Je alcoholpeil was hoog dat je Odessa niet inkwamquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef JDx het volgende:
Ik ben naar Olivier, Einstein, Next, Lemmy's, De Kroeg, Cityhall, Roebels en Odessa (kwam ik niet in) geweest en diverse shoarmazaken haha.
Haha nee, ben geen student meer, dus heb geen studentenpas. In de Next kon ik me nog wel naar binnen praten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je alcoholpeil was hoog dat je Odessa niet inkwam?
Dranklokaal de WW en Lemmy's gister....
Te klein, teveel ouwe lullen. No thnx!quote:
mja, ik ga meestal naar de kroeg met vrienden, dus dan valt t ouwe lullen gehalte me wel mee. maar ja, mij zul je niet vinden in odessa bijvoorbeeld. roebels, de ww, de kroeg, vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te klein, teveel ouwe lullen. No thnx!
Ik was al eeuwen geen student meer en toen kon ik nog op de studentenmaandagavond bij Odessa naar binnen. Nu al een poos niet meer geweest, te jong publiek en vooral te klein (te druk). Weinig dansmogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha nee, ben geen student meer, dus heb geen studentenpas. In de Next kon ik me nog wel naar binnen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |