Is ook gewoon een pauperfeestquote:Op maandag 27 september 2010 01:40 schreef RickL het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in 2&3 oktober. oei oei oei ik ben een slechte leienaar
QFT!quote:
Maar wel een leuk pauperfeest!quote:
Nee, echt niet leuk. Gewoon niets aan.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:30 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Maar wel een leuk pauperfeest!
En dan heb je het nog niet eens over de onkundige verkeersregelaars die rondom heel het centrum het verkeer aan het regelen zijn... Zelfs om mijn wijk uit te komen begeleiden ze me de Willem de Zwijger laan op...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, echt niet leuk. Gewoon niets aan.
De week voor/na 3 oktober kom je niet eens normaal van oost/west met de auto (die pak ik alleen als het echt nodig is, anders ga ik wel met de fiets) omdat die B-Kermis de hele stad blokkeert etc.
Met de auto is het altijd kut in Leiden. Gewoon fietsen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, echt niet leuk. Gewoon niets aan.
De week voor/na 3 oktober kom je niet eens normaal van oost/west met de auto (die pak ik alleen als het echt nodig is, anders ga ik wel met de fiets) omdat die B-Kermis de hele stad blokkeert etc.
quote:
Ben ik met jullie eens, alleen woon ik nu eenmaal aan de noordkant van de stad en wil ik elke dag met de auto over de A4 richting Den-Haag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:37 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Met de auto is het altijd kut in Leiden. Gewoon fietsen!
Vanaf de Lammenschans of Voorschoterweg via de Lammebdrug richting de A4, zelfde verhaal... En dan durven ze die nog wel eens open te zetten in de spits...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:07 schreef DrukVout het volgende:
Hier nog een Leienaar.
Woon in zuid tegen voorschoten aan.
En eigenlijk heb ik niks met de 3 oktober feesten. Ben er wel al een paar jaar niet geweest. Maar Kermis & Bier daar ben ik wel uitgegroeid.
Ga welke elke dag over de Churchilllaan richting de A44. Vaag fenomeen trouwens in Leiden.
Ga je rond 6:55-7:00 weg kan je doorrijden. Ben je 15min later staat het muur en muur vast en doe je er 400% langer over.
Tsja, volgens mij zijn het vaak zandboten die er door willen, die moeten naar het terreintje in de buurt van de brug om zand te lossen en het probleem is volgens mij:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:30 schreef DrukVout het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he...
7:15 die fucking brug open gooien... Hoe zet je heel Leiden compleet vast.
Of rond 17:00. Dan sta je al op de A4 op de afrit om Leiden in te rijden en dan die fucking brug open doen...
Ik ben echt voor om een verbod in te voeren om die brug niet meer open te doen tussen 6:00-9:00 en 16:00-19:00 op doordeweekse dagen.
Ik ga vanaf de Mors over de Plesmanlaan naar de A44. Ik herken het fenomeen. Zelfde geldt trouwens voor de A44 vanaf Sassenheim. Ben je er half 8, dan kan je door rijden. Ben je er 5min later, dan sta je muurvast.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:07 schreef DrukVout het volgende:
Hier nog een Leienaar.
Woon in zuid tegen voorschoten aan.
En eigenlijk heb ik niks met de 3 oktober feesten. Ben er wel al een paar jaar niet geweest. Maar Kermis & Bier daar ben ik wel uitgegroeid.
Ga welke elke dag over de Churchilllaan richting de A44. Vaag fenomeen trouwens in Leiden.
Ga je rond 6:55-7:00 weg kan je doorrijden. Ben je 15min later staat het muur en muur vast en doe je er 400% langer over.
Het erge is dat de gemeente het Lammenschansplein wil aanpakken, maar dat het onderdeel is van de N203 en de Provincie het probleem niet ziet. Maar dat kennen we wel vanuit Zuid-Holland; men haat Leiden daar omdat het niet zo maar blaft als er geroepen wordt vanuit de zetel van Asje van Dijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:38 schreef Karstman het volgende:
Het is hopen dat die Ringweg Oost (voor Goover om naar de A4 te komen) en de Rijnlandroute (voor DrukVout om naar de A44 te komen) er een beetje snel komen. Dan wordt meteen het Lammenscahnsplein aangepakt en ben je met een beetje mazzel van een hoop van de ellende af.
Het was bekend dat het zondag rustig ging worden, zaterdag en maandag zouden de top-dagen moeten zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef Karstman het volgende:
Ik vond het gister erg gezellig maar vandaag was er echt geen ruk aan, alles was al om 10 uur afgelopen en er hing totaal geen sfeer in de stad. Hopen dat het morgen toch iets beter wordt.
Ik heb die mededeling volledig gemist, op dat moment stond ik bij Lemmy's was ook erg gezellig daar. Ik las wel ergens dat de politie vond dat die borden wel geholpen hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Iemand trouwens de borden nog gezien met 'Stadhuisplein vol!' en stopborden er onder? Daar trok echt niemand zich iets van aan en liep gewoon door.
die afhaal thai naast de bruine boon = sabai sabai, een extra afhaal adres...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef Karstman het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit Thai gegeten in Leiden. Over Sabai Sabai hoor ik wel wisselende verhalen. Er zit er op de Stationsweg ook een, Sisaket of zoiets, ziet er ook wel aardig uit. Die afhaal Thai naast de Bruine Boon is trouwens ook niet slecht.
Sabai Sabai is niet slecht, een alternatief is http://www.buddhas.nl/quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef TeleluvR het volgende:
Goed Thais eten, moet ik daarvoor bij Sabai Sabai zijn, of zijn er betere opties?
foto maken, maar liefst morgen eigenlijk, uiterlijk zondagquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef svann het volgende:
Mijn achterbuurvrouw kon er wat van, maar die is helaas van de zomer overleden.
Zal mijn ogen eens open houden.
Wat wilde je er mee doen?
Ik ken er wel een in Katwijk (is toch regio Leiden). Daar staat elk jaar meer troep in de tuin dan een gemiddeld tuincentrum in de schappen heeft liggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
foto maken, maar liefst morgen eigenlijk, uiterlijk zondag
ik bedoel leiden, niet regio leiden hequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik ken er wel een in Katwijk (is toch regio Leiden). Daar staat elk jaar meer troep in de tuin dan een gemiddeld tuincentrum in de schappen heeft liggen.
Ik ben er dit jaar nog niet langsgekomen dus ik weet niet zeker of ze de boel al weer opgetuigd hebben.
ik was benieuwd, omdat ik ook foto's voor de krant had gemaakt van die workshop (verschijnen volgende week ergens ook op m'n flickr)quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:50 schreef svann het volgende:
Yep.
Mooi artikel.
Zou dat als niet vaste klant ook wel eens willen meemaken.
vlietlijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef lipper het volgende:
lipper
Hallo mensen
Ik ben op zoek naar een sportschool in de omgeving van leiden, maar er is veel keus en en er zijn veel verschillende tarieven.
Wie kan mij iets aanbevelen?
Ik ben een onervaren sporter, dus goede begeleiding is belangerijk.
Om sauna's douches en zonnebanken geef ik helemaal niks.
Sportcity Steenschuur, vragen naar Bas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef lipper het volgende:
lipper
Hallo mensen
Ik ben op zoek naar een sportschool in de omgeving van leiden, maar er is veel keus en en er zijn veel verschillende tarieven.
Wie kan mij iets aanbevelen?
Ik ben een onervaren sporter, dus goede begeleiding is belangerijk.
Om sauna's douches en zonnebanken geef ik helemaal niks.
Nee ik ga niet naar een lowbudget sportschool. Gewoon netjes maar niet te overdreven met van alles wat ik niet ga gebruiken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Sportcity Steenschuur, vragen naar Bas.
In elk geval geen Fit4Free, hoor ik alleen maar ellende over.
Nopequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar een lowbudget sportschool. Gewoon netjes maar niet te overdreven met van alles wat ik niet ga gebruiken.
Maar ben jij bas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |