Wat lul je nou man, een echte vent schijt te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef mafkees01 het volgende:
gewoon van te voren zeiken of schijten. Doe ik altijd. Maak geen urenreizen, dus dan is het prima te doenNog nooit gehad dat ik naar de plee moest in de trein iig...
Terechte klacht!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef n0ir het volgende:
Ik moest vanmiddag echt enorm nodig schijten in de trein Rotterdam-Utrecht, en zoals wel vaker voorkomt kwamen er ook nog wat scheten bij kijken.
Ik heb alles tot buikpijn toe opgehouden totdat ik thuis was.
En dat er dan maar fucking weinig uitkomt!!
dan heb je echt zo'n anti-climax gevoel, dan ben je teleurgesteld in jezelfquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef n0ir het volgende:
Ik moest vanmiddag echt enorm nodig schijten in de trein Rotterdam-Utrecht, en zoals wel vaker voorkomt kwamen er ook nog wat scheten bij kijken.
Ik heb alles tot buikpijn toe opgehouden totdat ik thuis was.
En dat er dan maar fucking weinig uitkomt!!
wat is een kaolo trein?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:20 schreef DuTank het volgende:
Kanker moeilijk, pissen terwijl die kaolo trein heen en weer gaat, omdat hij van spoor wisselt
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die in de trein een nummertje twee doen![]()
. Walgelijk.
Waarom niet? Heb je smetvrees ofzo? Hypochondertje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je gaat toch niet gebrukmaken van zo'n ranzige treinplee man.
quote:
Dat is dus juist de klacht. Als iedereen gewoon een beetje normaal doet zou het dus geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je gaat toch niet gebrukmaken van zo'n ranzige treinplee man.
Je zal maar fucking nodig moeten, dan trek je een uur nooit en bagger je je hele broek vol...quote:Op woensdag 30 september 2009 12:24 schreef Trannellius het volgende:
Wtf is er mis met mensen dat ze hun pis/schijt niet een uurtje kunnen ophouden voordat ze thuis zijn?
Wat mij betreft worden alle plees per direct uit de trein gesloopt.
Na een paar uur moet je soms wel eens pissenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:24 schreef Trannellius het volgende:
Dan ga je voordat je de trein in stapt.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:23 schreef Repeat het volgende:
Ik voel met je mee hoor TS, ik zit ook wel eens vol bier en kebab in de trein met een endeldarm die bijna ontploft. Echt heel zuur als dan aan het einde van de dag die hele pot ondergezeken of gekakt is
Snap ik dus ook niet. Ik ben bijv. op de vliegreis naar L.A. geen een keer naar de wc geweest. Moet kunnen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:24 schreef Trannellius het volgende:
Wtf is er mis met mensen dat ze hun pis/schijt niet een uurtje kunnen ophouden voordat ze thuis zijn?
Mensen zitten doorgaans niet 3 uur achter elkaar in een Nederlandse trein zonder tussenstop.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Na een paar uur moet je soms wel eens pissen
Als je nu fucking nodig moet, had je een uur geleden ook wel gekund. En als je blijft vol houden dat dat niet zo is, moet je nodig eens wat aan je dieet doen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je zal maar fucking nodig moeten, dan trek je een uur nooit en bagger je je hele broek vol...
Benji.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Snap ik dus ook niet. Ik ben bijv. op de vliegreis naar L.A. geen een keer naar de wc geweest. Moet kunnen.
ps. wat voor hond staat op je avatar? lhaso?
Nee, in die 2 minuten dat je stilstaat snel de trein uitsprinten, 500m verderop hopen dat de wc vrij is en vervolgens terug sprinten in de hoop dat je de trein nog haalt is de oplossing.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mensen zitten doorgaans niet 3 uur achter elkaar in een Nederlandse trein zonder tussenstop.
Meer drinken, zo lang niet pissen is een teken dat je te weinig vocht binnen krijgt. Tenzij je vanuit Houston oid vloog, dan mag het.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Snap ik dus ook niet. Ik ben bijv. op de vliegreis naar L.A. geen een keer naar de wc geweest. Moet kunnen.
ps. wat voor hond staat op je avatar? lhaso?
Ja ik moet na een avondje parté'en onwijs schijten ja. Ben vast niet de enige.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als je nu fucking nodig moet, had je een uur geleden ook wel gekund. En als je blijft vol houden dat dat niet zo is, moet je nodig eens wat aan je dieet doen.
[offtopic]quote:
Wat zal de langst mogelijke treinrit in Nederland, zonder overstappen en zonder mogelijkheid op een snellere route? 50 minuten misschien?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, in die 2 minuten dat je stilstaat snel de trein uitsprinten, 500m verderop hopen dat de wc vrij is en vervolgens terug sprinten in de hoop dat je de trein nog haalt is de oplossing.
Niet zo moeilijk doen. Dit was idd. wel extreem lang, maar wil alleen aangeven dat een paar uurtjes toch echt wel moet kunnen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Meer drinken, zo lang niet pissen is een teken dat je te weinig vocht binnen krijgt. Tenzij je vanuit Houston oid vloog, dan mag het.
Nogmaals, dan zoek je een toilet op voordat je de trein in stapt.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja ik moet na een avondje parté'en onwijs schijten ja. Ben vast niet de enige.
Of een bucket hotwings en je gaat al. Kan je niet altijd wat aan doen...
Rdam - Groningen gaat je drie uur wel halen hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat zal de langst mogelijke treinrit in Nederland, zonder overstappen en zonder mogelijkheid op een snellere route? 50 minuten misschien?
50 minuten is je plas prima op te houden. Dus dan kan je op het station van overstappen rustig een toilet opzoeken.
En wat is het nut daarvan?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:12 schreef wise het volgende:
ze moeten die toiletten betaald maken. 50 cent of 1 euro. En als je klaar bent krijg je het weer terug,
En zijn dat rechtstreekse lijnen zonder overstappen?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Rdam - Groningen gaat je drie uur wel halen hoor.Ik zat nog wel eens in de Intercity Utrecht - Leeuwarden, dat duurt ook al twee uur.
Rotop man, niks is zo goed om met vrienden met een kratje bier naar een feest te gaan, dan ben je de wc dankbaarquote:Op woensdag 30 september 2009 12:24 schreef Trannellius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |