Wat lul je nou man, een echte vent schijt te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef mafkees01 het volgende:
gewoon van te voren zeiken of schijten. Doe ik altijd. Maak geen urenreizen, dus dan is het prima te doenNog nooit gehad dat ik naar de plee moest in de trein iig...
Terechte klacht!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef n0ir het volgende:
Ik moest vanmiddag echt enorm nodig schijten in de trein Rotterdam-Utrecht, en zoals wel vaker voorkomt kwamen er ook nog wat scheten bij kijken.
Ik heb alles tot buikpijn toe opgehouden totdat ik thuis was.
En dat er dan maar fucking weinig uitkomt!!
dan heb je echt zo'n anti-climax gevoel, dan ben je teleurgesteld in jezelfquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef n0ir het volgende:
Ik moest vanmiddag echt enorm nodig schijten in de trein Rotterdam-Utrecht, en zoals wel vaker voorkomt kwamen er ook nog wat scheten bij kijken.
Ik heb alles tot buikpijn toe opgehouden totdat ik thuis was.
En dat er dan maar fucking weinig uitkomt!!
wat is een kaolo trein?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:20 schreef DuTank het volgende:
Kanker moeilijk, pissen terwijl die kaolo trein heen en weer gaat, omdat hij van spoor wisselt
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die in de trein een nummertje twee doen![]()
. Walgelijk.
Waarom niet? Heb je smetvrees ofzo? Hypochondertje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je gaat toch niet gebrukmaken van zo'n ranzige treinplee man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |